WIEBELMAMA'S

Hey Meiden,

Alles goed hier bij de wiebelmama's?? Ik zit ff naar de gouden kooi te kijken en Lisa is ook nog wakker.   Ik ga ff voor Brian bellen, haha. Ik vind dat hij moet winnen.Morgen hoeft ze pas s'middags naar school dus mocht ze wachten tot ik naar bed ga. Heb net papilotjes gezet bij haar voor morgen op school. Ze wilt morgen namelijk een prinsses zijn met een mooie jurk en krullen, vandaar.

Heb net ff het lijstje ingevuld. Ben echt super benieuwd wie het goed heeft geraden/gegokt. Vlinder wil je het echt niet met ons delen? ik ben echt mega nieuwsgierig!!. Zeker omdat ik nu weet dat jij het zelf wel weet of je een jongen of meisje krijgt. Please vertel het ons ook hahaha.

Nou meiden ik ga weer nog ff op mijn gemak het laatste stuk van de gouden kooi kijken.

Liefs xxx

Hallo wiebelmama's

Patricia, nog gefeliciteerd met de verjaarag van je dochter! Wat heeft ze van jullie gekregen? Ben je al klaar met alle voorbereidingen van het echte feest?

Anoek, morgen je autootje ophalen! Leuk hè? Als je hem eenmaal hebt kun je hem vast nooit meer missen haha. Ik heb zelf ook jaren een twingo gehad, een zwarte. Hij beviel mij super. Nooit problemen mee en ideaal met met parkeren, reed ook gewoon elke parkeergarage in.

Toen wij samen gingen werken hebben we 1 auto weggedaan, maar sinds kort hebben we nu ook weer 2 auto's.  1 voor het werk (busje) en 1 voor prive.  Alleen is deze dus heel groot, en moet er nog wel aan wennen met parkeren.  Dus voorlopig nog even  niet alle parkeergarages  voor mij hihi. (Gelukkig zitten er  wel parkeersensoren op, dat scheelt)  

En de camera, ja wij hebben ook een jvc :)

Vs, fijn te horen dat de 2e echo er ook goed uitzag. Wel vervelend dat je zo moe bent, maar dat wordt straks vanzelf beter! Leuk om anderen het goede nieuws te vertellen hè?

En alweer een  wiebelmama erbij!  Ben heel blij voor Bo, en hoop dat de andere meiden snel volgen.

Vlinder, wij gaan voor de thuisbevalling. Maar ik houd er wel rekening mee dat ik evt. naar het ziekenhuis moet hoor. Je hoort het toch best vaak... Heb   wel goeie hoop gekregen na de snelle en goede bevallingen van Ukkie, Anoek en mn schoonzusje. Ik zie er ook niet tegenop, laat het maar gewoon over me heen komen als het zover  is.  

Ukkie,  hoe lang heb jij nog verlof? Plak jij gelijk je vakantie eraan vast?  

Twinkel, alles goed met jou? Hoe is ie met je rug de laatste tijd?  

Pippie, waar blijft de foto met hoofd? ;)

Nou dat was  het eerst weer. Straks weer even  lekker babyshoppen, moet nog wat kleine dingetjes kopen. en  eind vd middag nog even weer bij mn schoonzusje langs.

liefs Tara

Hallo meiden,

Wat lees ik nou. Is Bo zwanger? Super zeg!!!
Ik heb nog niet bij de wiebelmeiden gekeken, maar dat ik nu zeker snel doen.
@Bo, mocht je hier kijken - GEFELICITEERD!!!
Geweldig zeg, ik ben helemaal blij voor jou.

Hier is de week ook weer voorbij gevlogen.
Alhoewel ik het werken op zich nog wel goed vol kan houden leef ik toch wel toe naar mijn verlof. Het is ook echt aftellen geblazen. Nu nog 2 weken werken tot de junivakantie en dan nog 5 tot de zomervakantie. En dan vakantie + verlof...!!!

Wij hebben er in principe voor gekozen om thuis te gaan bevallen, maar mocht het nodig zijn om naar het ziekenhuis te gaan, dan vind ik dat ook prima.
We wonen ook nog geen 5 min. van het ziekenhuis af, dus dat is wel te doen tijdens de bevalling lijkt me. Ik denk dat ik het wel prettig vind dat de VK de baarkruk bij zich heeft, maar ik denk dat ik pas op het moment zelf kan bepalen of mij dat prettig zou lijken. Dus is het handig dat ze hem meeneemt, dan blijft er nog een keuze over.

@Anoek, wil je de foto's van Benthe ook mailen s.v.p.? Ik ben nl. reuzebenieuwd hoe jullie kleine meid er nu uitziet.

@Ukkie, als jij nog nieuwe foto's hebt, ik hou me aanbevolen!

Ik ga zo nog even de tuin in en nog wat poetsen thuis.
Morgen hebben we een volle dag (concert + etentje), dus moet er vandaag nog het één en ander in huis gebeuren.

Nu eerst snel lezen bij de wiebelmeiden...

Liefs, Twinkel3

Hee meiden,

Hoe is het met jullie, lekker van het weer aan het genieten??
Allemaal bedankt voor jullie leuke reactie!!!!
Raar hoor om hier nu mee te schrijven, kan het nog steeds niet zo goed geloven en ja ik heb ook al meerdere testen gedaan haha!
Heb nu wel  zoiets moet de eerste 3maanden nog doorkomen ook weer spannend, ik denk dat ik dan pas optimaal kan genieten... maar ik geniet nu ook al wel hoor!
Hoe was dat bij jullie?
Haal me van alles in me hoofd.. Voel af en toe iets (tja wat? branderig of gloeiend niet echt pijnlijk) iets links en boven mijn schaambod.. Maar ik vind het zo raar dat ik dat alleen links heb en niet rechts?? Hadden jullie dit ook?
Wat een vragen haha, maar heb over het algemeen wel het gevoel dat het goed zit (of is dit hoop?!)
Wel fijn dat hier allemaal ervaringdeskundigen zitten!

Liefs bo

Hoi meiden,

Hier ook weer weekend! Heb na het werk nog even een tukkie op de bank gedaan. Pfff.. wordt nu wel zwaarder hoor. Noeormaal doe ik na het werk ook altijd nog even de wekelijkse boodschappen, maar gelukkig heeft mn vrind dat vandaag gedaan.

Bo, het lijkt alweer een eeuwigheid geleden, maar in het begin voelde het een beetje ongiachtig vond ik. Kan het ook niet zo goed omschrijven. De misselijkheid begon bij mij bij 6 weken, maar direct in het begin had ik rond de middag al véél meer honger als anders.   Als je gevoel goed is, moet je dr maar vertrouwen dat het goed komt. Ik heb voor deze zwangerschap ook een keer een hele vroege mk gehad, en was daardoor in het begin ook wat extra onzeker. Bij elk wc bezoekje keek ik direct in mn broekje(heb ik wel 3 of 4 mnd gedaan! Mn vriend vond het toen ook heel spannend. Wij werken samen, en als ik van de wc kwam en niet vrolijk keek, vroeg die gelijk als we even alleen waren: Alles is toch nog wel goed??? Hahaha, wordt wel een berzorgde papa denk ik.
Wanneer gaan jullie het aan de ouders vertellen?

liefs Tara

Hallo.

Lekker weekend gehad allemaal.
Er staan weer wat foto's op jullie mail!
Hier is alles goed. Gezellig weekend gehad en zo lekker naar bedje toe .

x-vlinder

Goedemorgen!

Hoe is het met jullie allemaal?

Bo, welkom hier bij de mama's!

Ik heb een druk weekend gehad. Nu dus vanochtend even lekker relaxen.. al zou ik het liefst weer gaan slapen... gaaaapppp. Mn man is weer weg voor zn werk, dus moest vannacht er alleen uit... om 4.00 uur. Er is geen pijl op te trekken met die kleine meid. Soms slaapt ze nachten achter elkaar door en nu al een paar nachten niet. Wel heeft ze echt hara voedingsschema omgegooid en dat gaat erg goed nu.
Nu zijn we lekker beneden. Benthe is aan het "fitnessen" in de box. Ze vindt dat zo leuk, ze heeft echt pret voor 10 en maakt dan de meest gekke geluidjes. Af en toe moet ik er echt om lachen, ha ha!

Zaterdag heb ik mn auto opgehaald en ben nu de trotse bezitter van een Twingo!!Heb er al lekker in gereden en vanmiddag gaan de dames shoppen... als het tenminste niet regent... het ziet er niet zo best uit hier.
Zondag nog kraamvisite gehad van mijn oom en tante en mijn oma (omi van Benthe, ha ha). Voor oma is Benthe het eerste achterkleinkind en ze vindt het helemaal geweldig.

Ukkie, hoe is het met Lise? Ben je al voor de entingen op het CB geweest?

Vlinder, mooie foto's weer! Je ziet er zo happy uit, heerlijk om te zien. Ben er nog steeds van overtuigd dat het een meid wordt, ha ha!

Ga eens kijken of Benthe niet nog wat wil drinken en dan gaat ze naar bedje.

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan