,,wiebelmeiden 4,,

zo ben je zo ziek joh,ahhhh,das minder zeg,met je dochtertje gaat het wel goed??
spannend zeg nog maar 2 daagjes wachten voor je,ik ga heel hard duimen

ja was super lekker weer he,vandaag naar het strand geweest en lekker op terrasje gezeten in het zonnetje.

ja nu gaat het wel weer hoor,heb me er alweer bij neergelegd maar vond het dit x wel erg moeilijk.
de ene x gaat het vrij goed en de andere x dan voel ik mijn eigen zo teleurgesteld in alles maar ja we wachten deze maand maar af en dan toch maar terug naar de ha.

xxx

Ja klopt, er is nog niets te bekenen. Hopelijk blijft het gewoon weg en kan ik van de week gaan testen. Denk alleen dat het wel komt hoor, voel me eigen niet zwanger ofzo. De vorige keer kwamen de RD's ook zonder aankondiging!!!

nou nog maar even afwachten,ik ga iig erg hard duimen voor je want het is je gegund hoor,net als de andere hier

xxx

O lekker naat het strand, gezellie!! Zou ik ook wel weer een keer zin in hebben.
Mijn dochter is inderdaad weer beter en gaat morgen weer lekker naar schooltje toe. Ze zit op de peuterspeelzaal 4 dagdelen per week.

Ja idd nog 2 dagen tot mijn uiterste NOD. Bedankt voor het duimen.

Ik begrijp echt goed hoe je je voelt hoor. De enen keer is het ook veel makkelijker dan de andere keer. Soms is de teleurstelling echt teveel en zit je er gewoon doorheen, maar eecht het komt goed!!!!

Vandaag was mijn nichtje er (eigenlijk ben ik haar tante) ze is 6mnd zwanger van nr 2. Vond het erg moeilijk om te zien hoe ze lekker over die dikke buik zat te wrijven. Mocht er ook ff aanzitten. Had ik alleen niet moeten doen. Ik miste gelijk me eigen dikke buik van toen met mijn dochter. Eens ben ik ook weer zwanger en dat probeer ik me eigen ook voor te houden

oh das best veel,mijn nichtje gaat 1 ochtend en 1 middag,maar was er wel aan toe hoor.
veel beterschap en doe het rustig aan he,ik hoop dat je posi test van de week.

vlinder tot woensdag dan he,ik zal je ook missen hoor

xxx

Dag lieve meiden...tot woensdagavond!

Klets ze, wiebel ze, wacht ze...

x-vlinder

Terug
Bovenaan