,,wiebelmeiden 4,,

Hoi Mier,

Ik las net dat je gisteravond Prison Break heb gekeken. Was het gewoon op tv of heb je de dvd ervan. Ben best wel nieuwsgierig, keek namelijk ook naar Prison Break, erg goede serie.

Liefs Patricia

hoi tara,

maak niet uit hoor

ze zei dat ik 3 maanden moest tempen en dan terug komen,en ook gelijk een verwijsbrief meegekregen voor een zaadonderzoek,de uitslag was gelukkig goed van mijn mannetje,dit is dus ook de laatste maand tempen voor mij,maar vind het wel erg spannend hoor.

xxx

hey patricia,

ik heb de dvd s ervan,gister al 4 en een half uur al gekeken,toen was het 1 uur en zijn we maar naar bed gegaan,dus volgende week maar weer verder kijken,wel een hele spannende serie hoor.

hoe is het met je?? nog niks te bekennen??

xxx

Ha meiden.

Hier nog even snel een berichtje van mij.

Ben er woensdag pas weer. Het zal wel wat tijd gaan kosten om alle berichtjes te lezen aangezien er hier zoveel gekletst wordt.

Zal jullie wel een beetje missen.

x-vlinder

.

Nee hier nog niets te bekenen. Ben wel ziek geworden hoor gisteravond. Heb de hele avond en nacht met een emmer gelopen. Verschrikkelijk gewoon. Ben vandaag wel gewoon met man en kind op pad gegaan. Het was zulk lekker weer. Gezellig op visite bij mijn famillie in Utrecht!!! Hoe is het mett jou???

@tara, gezellig dat je komt meekletsen

Liefs Patricia

We zullen jou ook missen hoor vlinder. Nou tot woensdag!!!!

Liefs Patricia

Hoi Patricia.

Het is als ik het goed begrijp nog steeds spannend bij jou?

Terug
Bovenaan