,,wiebelmeiden 4,,

Ja die van mij ging voor de zomer vakantie ook maar 2 dagdelen. Omdat ze in mei alweer 4 word en ze eraan toe was gaat ze nu dus 4 dagdelen. Ze vind het echt erg leuk en gaat graag naar school. Als ze vakantie heeft is ze gewoon boos dat ze niet naar school mag om met de kindjes te spelen.

ja idd soms heb ik het helemaal gehad en hoop gewoon echt dat ik binnenkort ook zo n dikke buik heb,het lijkt me echt helemaal geweldig.
maar  we moeten moed blijven houden alleen is die soms erg ver te vinden hoor.

ik ga stoppen want mijn mannetje wil ook nog even de laptop
tot morgen misschien weer

xxx

ahhhhhh wat lief,nou alleen maar fijn dat het zo goed gaat he,mijn nichtje wordt ook in mei 4 jaar,en mijn neefje in maart alweer 6 en mijn ander neefje en nichtje zijn 2 en 1 jaar.
nu ga ik er echt vandoor.

duim voor je

xxx

Welterusten. Ik ga er ook vandoor. Ben best wel moe en wil nog ff tv kijken. Tot morgen allemaal en slaap lekker.

Liefs Patricia

Hey meiden,

Ik heb al eerder eens een berichtje achtegelaten, ben nu net terug van een weekendje weg, maar kan jullie geklets niet echt bijhouden, ha ha. Ik hoop dat iedereen een leuk weekend heeft gehad en ik heb mezelf ook op de lijst gezet. Zoals jullie zijn zijn wij al een tijdje bezig en is het nu erg spannend, want ik ben al een paar dagen ovetijd. Morgen gaan we testen..................

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 13w3d (7-10-07), 10 april uitgerekend

- Pippie, 26 jaar, in ronde 2 zwanger van 1e kindje, nu 4w 5 dgn, 11 juni uitgerekend.

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- April, 10e ronde, 1e kindje, nod 4 okt

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod 10 of 11 okt, PCOS onder behandeling bij de gyn en ik gebruik clomid

- Tara, 29 jaar, ronde 12, nod 12-19 okt. cyclus 26-33, eerste kindje

- Sindarin, 4e ronde, nod 17 oktober, cyclus 27/28 dagen, eerste kindje

- Twinkel3, 28 jaar, 9e ronde, nod 21/28 oktober, cyclus 26-35 dagen, eerste kindje

- mier1980,10e ronde,nod rond 30 oktober ,cyclus 25-28 dagen, 1e kindje ( dit is dag 26)

- vs77, 30 jaar, 13e ronde, nod rond  1 nov, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

- Bo 24 jaar, 7e ronde, nod 2 november, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje

-   vlinder, 12e ronde 1e kindje, nod 3 november (28 dagen)

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

jonge jonge wat een geklets zeg! Ik lig nu in bed met de laptop op schoot nog ff te lezen. Het is leuk om in NL te zijn maar wel erg druk en om nou beneden het forum te lezen....hou het liever prive met die nieuwsgierige familie.

Alle nieuwe meiden van harte welkom. Ik zit hier ook nog maar een paar weken, maar het is verslavend :) en ook erg prettig om over alle hoop en teleurstelling te kunnen kletsen met meiden die in dezelfde fase zitten. Ik ben er alleen altijd op vreemde tijden.

Twinkel, ik hoop dat het weer wat beter met je gaat. Ik kan me goed voorstellen dat het soms eventjes te veel wordt. Maar hopelijk hou je er mensen aan over waarmee je het er soms over kan hebben.

April2: spannend zeg! Is het vaker dat je overtijd bent? Heb je het gevoel dat je je anders voelt dan normaal en dat het dus wel eens raak kan zijn?

Patricia: ik duim nog hard voor je hoor! Zou mooi zijn als we naast pippie nog andere zwangeren krijgen deze maand.

We hebben hier nu wel erg veel meiden zeg, die deze maand misschien naar de ha gaan. Ik hoop dat het voor elk van ons niet nodig hoeft te zijn. Maar het is inderdaad zo dat de teleurstelling elke keer toch weer in meer of mindere mate aanwezig is. Ik twijfel de hele tijd tussen wel of niet stappen ondernemen.

Wij kregen nog nieuws waarvan ik nog steeds niet echt weet wat ik ermee moet. Mijn neef wordt papa. Zijn vriendin is nu 3 maanden zwanger en ze kennen elkaar 4 maanden. Ofwel dat moet ongeveer bij de eerste keer raak zijn geweest. Ontzettend stom maar ergens ook wel typisch en verbaast het me nix. Ik denk dat het me daarom ook niet zo ontzettend veel doet. Maar aan de andere kant is het ook wel erg balen dat er zoveel andere mensen zijn die er helemaal klaar voor zijn en waarbij het dan zolang duurt. Wat dat betreft klinkt het misschien gemeen voor hun  maar ik gun het elk van jullie vele malen meer.

succes allemaal
vs

Terug
Bovenaan