,,wiebelmeiden 4,,

Wow, jullie kletsen echt een boel!

April, ik hoop dat de test pos. is! Ik zal voor je duimen.

Vs, ook ik ben wel eens jaloers op mensen die al zwanger worden als je er naar kijkt, wel lief dat je het ons allemaal heel erg gunt.    

Patricia, hopelijk sta jij eind vd week ook met een pos test in je handen, je zou toch zeggen dat je nu ook wel eens aan de beurt bent

Mier, bedankt voor je antwoord, kan ik mn huiswerk vast doen

Nou mn ontbijtje zit  erop, ik ga me even verder klaarmakenen dan op naar het werk. Misschien tot vanavond!

Liefs Tara        

Goeiemorgen meiden,

Is alweer even geleden dat ik gereageerd had, had een beetje de balen afgelopen dagen. Maar heb wel lekker meegelezen (dat moet wel met al dat geklets hier, voor je het weet loop je pagina's achter )

April, ik duim voor je hoorhoor, hoop echt dat het raak is, de signalen zien er goed uit!

Vs, het kan iid soms wat hard op je da vallen he, als mensen zo makkelijk zwanger worden. Natuurlijk ben je wel blij voor ze, maar het steekt wel...Kop op, jij bent vast ook snel aan de beurt voor je eigen wondertje!

Patricia, bij jou wordt het ook wel weer spannend hoor, ben erg benieuwd, en hoop voor je dat je snel een +test in je handen mag houden!

Hier is alles wel oke, zoals ik al schreef voel ik me nog steeds wat vreemd, nog steeds dat gevoel alsof ik ongie moet worden maar er gebeurt niks....Duurt als het goed is ook nog 9 dagen, dus we wachten maar rustig af.

Werk ze allemaal, en tot later!

Liefs Sindarin

He Sindarin

liep je te balen over hoe je je voelt of over iets anders?
Wat betreft wat je voelt kan ik je niet echt helpen denk, maar heel misschien herken je hier iets in.  Ik ben een aantal jaar terug vd pil op het spiraal overgestapt en toen  kreeg ik denk na 2 of 3 maanden last van mijn eistok. Maar dat kon gebeuren schijnbaar als je van de pil af komt. Is dan wat ontstoken oid rond de eisprong. Ik had geen last van nod klachten maar het voelde erg beurs aan als  ik erop drukte of ergens tegenaan stond. De eerste keer heb ik er ruim een week "last" van gehad. Daarop volgende cycli heb ik het ook af en toe gehad (altijd links), maar werd de duur en  het gevoel  minder.

Sterkte ermee en waarschijnlijk ff afwachten
vs

He Vs,

Dank je voor je reactie. Heb geen idee wat het is, zijn gewoon af en toe krampjes, zomaar spontaan. dan neemt het weer af maar er blijft een beetje een drukkend gevoel achter. Wordt niet erger als ik erop druk ofzo.

Maar goed, genoeg gezeurd, ik wacht rustig af en hoop natuurlijk stiekum dat het raak is....We zien wel. Hoe is het verder met de rest van de meiden? Zijn voor een aantal spannende dagen geloof ik, ben erg benieuwd!

Liefs Sindarin

Hallo allemaal

Heb de laatste 3 dagen 's avonds gewerkt dus weinig kunnen reageren.
Heb nu 19 dagen vrij, joepie
Hier verder nog alles rustig, heb wel steeds zin in eten en zoetigheid, en dat is best lastig want ik ben aan het lijnen.
Verder heb ik al een week last van harde ontlasting (sorry hoor) en winderigheid.
Ik vind het wel spannend worden deze week, mijn nod is uiterlijk donderdag.
Ga nu mijn zoon van school halen, kom vanavond nog wel teug.

Groetjes van Kyra

hey meiden,

ben ik ook nog even snel

@twinkel; je wiebeldagen alweer voorbij,nu weer wachten

@pink; en is die al positief??

@april; zo spannend zeg,ik hoop dat het raak is voor je

@patricia; hoe is het?voel je al wat beter??

@kyra; heerlijk zo lang vrij,geniet er  lekker van

@sindarin;  voor jou ook al zo  spannend,heb goede hoop

@tara; wil je misschien ook al verdere stappen ondernemen??  

@vs; hoe bevalt het allemaal weer in het koude kikkerlandje?

hoe is het met de rest??

ga nu eerst omkleden en dan sporten ben er straks weer

xxx

Hé Mier,

De wiebeldagen zijn nog niet voorbij hoor. Ik zit nu op dag 16, maar we wiebelen zeker nog een week door (wel om de dag hoor). Ik heb nl. ook wel eens een cyclus van 35 dagen gehad. Ook zie ik nog geen duidelijke temperatuurstijging. We zijn dus nog wel even druk onder de lakens ;-)
Bij jou komen ze er ook al zo weer aan hè.

Voor sommige dames is het dus nog even spannend. Ik hoop dat er zich hier snel meer zwangeren mogen melden.

Liefs,

Twinkel3

Hej meiden!

Patricia, ohhh spannend voor jou zeg. Heb je vaker een langere of kortere cyclus?

April, paar dagen over tijd en nog niet getest????? Knap hoor! Ik testte al bij 1 dag overtijd, wel op gemid cyclusduur.

Twinkel, voel je je weer wat beter?

Pink, heb je al een posi ovutest gehad? Hoop het voor je!

Vandaag ben ik bij de VK geweest. De kleine groeit goed en ik heb het hartje voor het eerst gehoord. Dat was zó bijzonder!! Ik heb het opgenomen met mn mobiele voor mn man die niet mee kon. Hij is de hele week weg voor z'n werk. Net belde hij en kon ik het via de vaste telefoon laten horen! Kleine zwom weg en schopte later tegen de doptone aan, ha ha!! Dus met kindje alles goed. Mijn pijnklachten (benen en stuitje) zijn bekkenklachten. Dit kan te maken hebben met het verweken van de botten door de hormonen, maar ook een voorbode voor serieuze bekkenklachten, die blijven. Gelukkig is het nu met vlagen en dat lijkt hormonaal te zijn. Moet het nog even afwachten. Ik hoop zo dat het weggaat, anders wordt het wel zwaar. Dat was dus wel een beetje een domper....

Zo lekker douchen en met een pot thee lekker op de bank voor de televisie!

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan