,,wiebelmeiden 4,,

hey twinkel,

nog druk aan de wiebel dus!!!
ik denk dat mijn eisprong ongeveer op dag 12/13 is,dus dat is volgende week maandag/dinsdag dus dan meer weer flink ons best doen

gaat het al weer wat beter met je??

hey anoek,

mooi is dat he zo n hartje horen,ik ben een paar x met mijn zus meegeweest en vond het zo indrukwekkend.
ben blij dat alles goed is.

xxx

Hoi Meiden.

Hier ff snel een berichtje van mij. Nog niets te melden hier alles is nog het zelfde. Misschien kom ik later vanavond nog wel ff langs, maar heb nu geen tijd mijn kind is vervelend en wilt niet slapen.

Liefs Patricia

nou patricia,vind het kanp dat je nog niet getest heb hoor,suoer spannend

xxx

Hallo allemaal,

Jeetje April, wat spannend zeg, wanneer ga je testen? Ik zou dat denk ik niet zo lang vol kunnen houden hoor!

Ben benieuwd wanneer we de volgende zwangere mogen feliciteren, het wordt voor een aantal mensen erg spannend zag ik. Voor iedereen voor wie de wiebeldagen eraan komen, veel plezier, dat is toch het belangrijkste he!

Ik ga maar s even op de bank hangen denk ik, s kijken of er nog iets leuks p tv is voor de verandering...

Liefs Sindarin

Hey Mier, ben op dit moment nog niet van plan om stappen te ondernemen. Ben er  eigenlijk vrij rustig onder.(Is wel eens ander geweest hoor)   Volgende ronde wil ik wel beginnen met ovulatietesten en temperaturen. Geef het nog 3x de kans, en dan ga ik compleet met temp  lijsten naar de HA (kan ie me ook niet weer wegsturen haha)

April heb je al nieuws ??

Patricia, wanneer ga jij testen?

Voor de rest wens ik iedereen heel veel wiebelplezier...

Liefs, tara

hey tara,

idd ja,als je al 3 curvelijsten heb dan kunnen ze al veel zien,maar afwachten dan

xxx

hoi,

Ik hoop natuurlijk dat het eigenlijk helemaal niet nodig is, maar ook over deze ronde heb ik nog niet zo'n goed gevoel. Ik verwacht mn nod op zondag, maar we zullen zien.   Het eerste half jaar was mn cyclus heel regelmatig, constant 28 dagen, maar de  laatste maanden gaat ie alle kanten op. Snap dr eigenlijk niets meer van.  

Hebben jullie al eens een positieve test in handen gehad? Ik een paar mnd geleden wel, had mn nod toen altijd op zaterdag, toen zondag getest en niks, toen dinsdag weer getest met dig CB en die zei dus zwanger.... Maar de vogende dag woensdags kwamen de rode duivels toch in beperkte mate opzetten, en de dag   erna braken ze helemaal door. Die keer ben ik wel heel erg overstuur geweest, dacht zo dat het raak was. Vaag verhaal he...

liefs Tara

Terug
Bovenaan