,,wiebelmeiden 4,,

Goedemorgen meiden,

Ik heb afgelopen nacht bijna niet kunnen slapen, vandaar dat ik er al zo vroeg bij ben. Ik heb nl super leuk nieuws, ik ben zwanger!!!!.

Ik was al een aantal dagen overtijd, maar had nog niet getest omdat mijn mannetje in het buitenland zat, gisterenavond kwam hij thuis en hebben we samen de test gedaan!! Echt helemaal super.

Echt meiden, voor jullie komt de tijd ook nog, dat weet ik zeker. Mijn tip is; probeer er niet te veel mee bezig te zijn (wat had ik daar een hekel aan als mensen dat tegen mij zeiden). Wij zijn vorige maand op vakantie geweest, echt erg relaxed en ik weet zeker dat het geholpen heeft!

Liefs

Wat een leuk nieuws April, gefeliciteerd!
Geniet er maar lekker van.

Ook ik heb een hekel aan de uitspraak "ben er maar niet teveel mee bezig".
Wij hebben nl. ook een heerlijk relaxte vakantie gehad en volgens mij ben ik niet obsessief bezig met zwanger worden, maar helaas nog niks tot nu toe. Ik moet dus (samen met nog veel meer meiden) nog wat langer geduld hebben.

Lief, dat jullie allemaal naar mij informeren. Ik voel me niet superrot hoor, maar had gewoon een erg emotionele week vorige week. De hormonen gierden door m'n lijf. Mijn vriendin was net bevallen en zelf heb je ook een zwangerschapswens en dan lopen emoties van blijdschap, verwondering en pijn omdat je zelf nog niet zwanger bent door elkaar. Ik zit nu wel weer wat stabieler in mijn vel gelukkig.

Nou, vandaag weer voor de groep, dus ik log snel uit.

Liefs,

Twinkel3

super gefeliciteerd zeg,echt goed nieuws
het geeft dan toch weer wat moed,ga er lekker van genieten

twinkel wat jij schrijft is zo herkenbaar,fijn iig dat het goed met je gaat hoor

xxx

Hallo allemaal,

April, super zeg, gefeliciteerd! Wat hardstikke leuk!

Groetjes Sindarin

April wauw super leuk joh, gefeliciteerd en geniet er van

Groetjes van Kyra

Gefeliciteerd April, geniet er maar van.

Er niet te veel mee bezig zijn is wel makkelijker gezegd dan gedaan zoals de meeste weten.

liefs
vs

idd ik vind dat ook een stomme uitspraak als mensen dat zeggen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn.
dit geeft in ieder geval wel weer moed!!!

ik had terug gezocht en elly was in ronde 10 ook zwanger geraakt net als april.

ga nu eerst douchen,en boodschappen doen en dan werken

xxx

Hoi April,

GEFELICITEERD, ga er lekker van genieten en waar blijven onze glitters. Je moet nog wel ff een paar glitters strooien hoor!!!!!

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan