,,wiebelmeiden 4,,

Ja die uitsprrak vind ik ook altijd erg vervelend, net of dat zo makkelijk is. Ergens denk ik wel dat het helpt hoor!! Toen ik na een jaar en nog wat mnd niet zwanger was van mijn 1ste hebben wij een puppy gekocht. Ik was toen zo bezig met dat beestje dacht nergens anders aan. Had ik trouwens ook geen tijd voor hoor. Ik was toen wel en paar mnd later zwanger. Toeval??? Ik weet het niet. Zelf heb ik nu ook het idee dat ik er niet zo mee bezig ben!! Ach we moeten gewoon wat meer geduld hebben ook al is dat ontzettend moeilijk.

Liefs Patricia

Twinkel,

Fijn dat het wat beter met je gaat!!
Je verhaal is erg herkenbaar!!!!!

Liefs Patricia

Nou ik ga ervan door. Ga lekker met mijn honden wandelen. Tot vanavond!!

Liefs Patricia

Hey meiden,
Bedankt voor jullie berichtje. Geloof me, ik had er ook echt een hekel aan als mensen zeiden dat ik gewoon geduld moest hebben en er niet te veel mee bezig moest zijn (dus sorry dat ik het ook zei). Ik heb me in die 10 maanden best vaak afgevraagd of het allemaal ooit wel zou lukken. Om me heen werd iedereen zomaar ineens zwanger, en dat was echt vaak moeilijk. Je gunt het de ander wel, maar wat was ik jaloers. Ik dacht altijd, zo moeilijk kan het toch niet zijn voor een zaadje om naar een eitje te zwemmen.......
Op deze site staat daar trouwens wel een interessant stuk over geschreven!
Maar jullie zien het, er is gewoon hoop, na 10 maanden oefenen toch zwanger. Ik hoop dat dit iedereen wat moed geeft. Ik was vorige maand begonnen met ovu testen en ik  vond dat wel fijn  moet ik zeggen. Ik had dan echt het idee dat ik er zelf toch nog iets aan kon doen ipv alleen maar wachten (en klussen natuurlijk hi hi...)
Dus wellicht kan dit nog voor sommige meiden helpen.
Bij deze super veel glitters voor jullie van mij ***********************************
En ik ga echt voor jullie allemaal hard duimen!!

Veel liefs
mij

Bedankt voor de glitters April, heb er geloof ik wel een par gevangen. Nou maar hopen dat ze helpen!!!. Ga er lekker van genieten meid!!! De 9 mnd zijn zo voorbij, geloof me maar!!!
Ga ff mijn eten maken.

Liefs Patricia

April, wat geweldig voor jullie!! Heel erg gefeliciteerd!!! Het is jullie gegund,en het geeft ons weer hoop toch meiden, dat  het in ronde 10 raak kan zijn!!!!

Liefs Pink

Vandaag dag 23 en zonet een heel klein beetje iets rekbaars ontdekt, maar wel een negatieve ovutest. Ik heb er nog 5 liggen en heb er dan weer €60,- voor over de balk gesmeten, hopen dat hij één van de komende drie dagen positief is, want mijn mannetje is het weekend weg!!!!!!!!!!!!
Had het gisteravond echt HE LE MAAL gehad met zwanger worden. Ben 21 uur naar bed gegaan en heb heerlijk een potje gejankt. Was er helemaal klaar mee.
Het kleine beetje rekbaar slijm geeft weer een beetje hoop. Het zal ook wel te maken hebben met het feit dat ik vrijdag jarig ben. Je stelt voor jezelf toch een beetje een grens en die heb ik dus duidelijk niet gehaald. Hopen op een vruchtbare dag vrijdag, dan misschien twee weken na mijn verjaardag een mooi cadeau.....

Pink

Ha meiden,

hier weer een berichtje van mij (ons). Het gaat prima, buikje vormt zich nog niet echt (ik vind natuurlijk van wel, de 'buitenwereld' ziet nog niets)...

April, gaaf! Echt onwijs gefeliciteerd! Geeft de meiden hier die ook al wat langer bezig zijn weer hoop! Geniet ervan!

En Pink: jouw/jullie tijd komt echt nog wel! Ik weet het, makkelijk gezegd, bij mij was het in ronde 4 raak. Maar toch... Misschien kun je afleiding zoeken in een hobby/sport? Dat je niet constant denkt aan zwanger worden? (ik doe maar een suggestie). Natuurlijk snap ik dat het moeilijk is dat het (nog) niet raak is, dat had ik zelfs na een paar maanden. Als je eenmaal hebt besloten ervoor te gaan, dan hoop je dat het direct raak is...

Nogmaals Pink, sterkte, succes en wiebel ze (zorg dat het geen verplichting wordt...).

Voor de rest van de meiden: ook veel wiebel-succes. VOor de zwangeren: geniet ervan!

Liefs, Ukkie26

Hey Ukkie,
Bedankt voor je felicitaties. Hoe lang ben je al zwanger?

Terug
Bovenaan