,,wiebelmeiden 4,,

hey pink,

dat had ik vrijdag nou ook,was er ook echt helemaal klaar mee,zag het echt niet meer zitten,maar we moeten moed blijven houden.
en er niet mee bezig zijn,ik weet het niet hoor,als je stopt met de pil dan heb je eenmaal de keuze gemaakt,en wil je het ook zo graag,de eerst maanden denk je ohhhh dat komt wel en denk je er niet zoveel aan,maar nu wordt het gevoel steeds  maar sterker van nu wil ik ook eens onderhand,  en vooral als je de mensen om je heen nog maar eens snel zwanger zijn.
ik heb genoeg hobby s hoor en afleiding dus daar ligt het ook niet aan,ik sport,hou gaan van snowboarden dus de afleiding is er wel maar ja we moeten maar moed blijven houden,al is het soms verschrikkelijk moeilijk.

liefs mier

april ik heb de ******************************** ontvangen hoor

`Hé april bedankt voor de glitters, ik heb er hopelijk een paar gevangen,  vrijdag maar kijken of het heeft geholpen.
ik ben vanochtend met de koffie tot aan het warme eten misselijk geweest, hopelijk voor een goed doel want het voelde niet lekker, ook steeds boeren moeten laten.

Goetjes Kyra

April, wat een leuk nieuws!!! Gefeliciteerd!! Geniet er van, het gaat zo snel.
Ik hoop echt dat je glitters geluk gaan brengen voor de andere meiden.

Kyra, voor jou ook spannend zeg. Ik duim dus nog even lekker voor je door.

Mier, Twinkel enPink, als wiebelmeiden van het eerste uur hoop ik echt dat jullie snel zwanger zullen zijn en niet naar de ha hoeven (ook de anderen hoor). Ik kan me wel een beetje voorstellen hoe het voelt. Je hakt die knoop door en al die jaren doe je er alles aan om maar niet zwanger te raken en dan mag het en ben je niet gelijk zwanger. Ik mag absoluut niet klagen, dat doe ik dan ook niet. Ik ben erg dankbaar dat het ons zo snel gelukt is, maar ik weet van vriendinnen dat dat niet vanzelfsprekend is. Een van mn beste vriendinnen zit in dezelfde situatie als jullie en ik kan je wel vertellen dat dat voor ons beide niet echt gemakkelijk is. Probeer positief te blijven meiden en ik duim echt keihard voor jullie!

Ukkie, mijn buikje groeit al wel... krijg nu regelmatig de opmerking dat het toch al wel te zien is. Toch ben ik pas 2 kilo aangekomen sinds eind augustus, dus valt mee. Had gedacht dat het harder zou gaan omdat ik natuurlijk gestopt ben met roken. Ik ben er ook al echt trots op! Eerst dacht ik dat het mn darmen waren, maar gisteren bleek mn baarmoeder al veel hoger te liggen dan ik zelf dacht, dus het is al een mini-buikje!

Ik ga zo ff douchen en lekker optijd slapen. Vandaag niet een al te fitte dag....
Als ik hier niet meer kom vanavond, weltrusten alvast.

Dikke knuffel

oh 2 kilo nog maar,echt goed dat je gestopt ben zeg,ben trots op je

xxx

Jaaaa, ik ook op mezelf
Met de positieve test de sigaretten in de prullenbak! Zelfs mn mannetje is gestopt, een week na mij. Dat heeft me wel heel erg gesteund moet ik  zeggen, want was niet altijd even makkelijk. Nu heb ik zelden nog een moeilijk moment gelukkig!

Terug
Bovenaan