,,wiebelmeiden 4,,

Heejjj Miertje,

Internet knalde er weer uit.... Moest de computer helemaal opnieuw op starten en nu ben jij niet meer online...
Ik ga nu afsluiten en zo lekker slapen, dan ben ik morgenavond hopelijk wat fitter als mn mannetje weer thuis is.

Trusten.

X

ja mijn mannetje kwam thuis en moest even de computer,zag dat je er effe niet was uds dacht dat kan wel effe,dus nu ben ik er,ben je net weer weg,jammer,maar geef niet ik ga ook zo slapen,tot morgen

xxx

O'jeetje.

De meiden die nog zitten te wachten wil ik nog even heel veel succes wensen. Ik ga voor jullie duimen hoor!

Mier ben je alweer aan de wiebel. Hier nog niet maar dat zou ook nog te vroeg zijn. We gaan volgende week weer wiebelen en over 2 weken naar de ha. Ik voel me erg onzeker en raar de laatste dagen (baalbaalbaal)

x-vlinder

Hallo,

Nog even snel voordat de kindertjes weer binnen komen.

De cake zal nu wel op zijn hè Mier. Was hij lekker?
Welke topping heb je eigenlijk gebruikt? (hahahaha)

Lijkt mij idd ook wel vreemd om je ongeboren kind in te moeten schrijven bij het KDV, maar je moet  tegenwoordig overal vroeg bijzijn heb ik ook gehoord. Leuk dat je even gaat kijken Ukkie. Kun je vast een beeld vormen.

Voor Patrica en Kyra wordt het nu toch echt spannend.
Ik blijf flink duimen!

Liefs,

Twinkel3

Hoi meiden

Nou vanochtend waren er duidelijk 2 streepjes te zien dus ik ben zwanger!!!!
Ik ben zo blij maar kan het ook nog niet echt geloven, ik heb vanmorgen wel 5 min naar die test zitten kijken.
Hier een heleboel glitters voor iedereen
************************************************************************************************
************************************************************************************************
Succes met vangen

Groetjes Kyra

Jeeeeeeej! Kyra, onwijs gefeliciteerd! Wat gaaf!

Geniet ervan.

Ik ga nu snel weg: heb om half 12 sollicitatiegesprek...brr. Toch wel spannend.

Houd jullie op de hoogte hoor.

Ukkie26

Waauuwww!!!
Al 2 zwangeren deze week. Van harte gefeliciteerd Kyra en April. Hoop dat jij nr 3 wordt Patricia. nog even afwachten...

Hier ook nog een RD te zien, maar dat zou ook  wel erg vroeg zijn (dag 26).  Als ze dan toch komen dan graag een beetje snel. Vier dit weekend nl mn verjaardag(word alweer 30maandag)    Als die RD's er zijn, kan ik tenminste wel  lekker een wijntje meedrinken. Hoe doen jullie dat eigenlijk  met  eten en drinken tussen je ei en nod??? Zelf neem ik voor de zekerheid in die periode  geen alcohol en ook geen filet, biefstuk etc. Zodra die stomme RD's er dan toch zijn, dan gun ik mezelf altijd wel een hele lekkkere dikke vette rode biefstuk...

Pink en twinkel, hebben jullie je ei  intussen al gehad ???

liefs,  Tara

Terug
Bovenaan