,,wiebelmeiden 4,,

Even kort een berichtje van mij tussen de visite door

Kyra VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!! Echt supergeweldig!!!! Geniet er lekker van, jullie hebben het echt heel erg verdiend.....

Vandaag 27 jaar geworden, helaas nog niks hier het is nu dag 26, geen streepje, geen slijm, het lijkt er ook nog niet op dat het gaat komen. Wel klote hoor!!!

Misschien nog kort tot vanavond???

Liefs Pink

Bedankt voor de felicitaties. Dit weekend ga ik alle berichtjes eens rustig lezen..... en reageren natuurlijk!!!

hey pink,

had je vanmorgen mijn krabbels gelezen?? ja het was er geen 1 maar wel 6 volgens mij hahaha  ik drukte op de knop plaatsen,en gaf een error aan,dus ik steeds weer plaatsen,bleek dus dat die hem dus wel deed plaatsen
nou in ieder geval een heel fijne verjaardag!!!!!!!!!

xxx

Ha pink.

Gefeliciteerd met je verjaardag!

Ben je goed waker gezongen vanmorgen en al leuke cadeautjes gehad?

x-vlinder

Hoi Kyra.

Wat een super goed nieuws!

GEFELICITEERD hoor meid. Hopelijk heb ik wat glitters gevangen want ik zie dat het een vruchtbare tijd is hier op het forum en wie weet kan het toch nog eens zo zijn.

x-vlinder

@Kyra, GEFELICITEERD!!!!!!!!!! Het zag er algoed voor je uit. Ik herkende veel van het begin van mn eigen zwangerschap. En nu dan echt 2 mooie streepjes. Ga er lekker van genieten meid. Wanneer ben je uitgerekend?

@PINK< GEFELICITEERD met je 27ste verjaardag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoop dat je een leuke dag en avond hebt.

@Ukkie, ik vond het bezoek aan het KDV echt leuk, maar wel een moeilijk idee dat ik daar straks mn kindje van een week of 12-15 daar achter ga laten. Kon nu al wel janken, ha ha!!! Wij hebben Chinees gehaald vanavond, jammie.

@Pippie, meid het maakt niet uit. Ik heb 4 testen gedaan verspreid over 2 weken voor ik er een beetje van overtuigd was.

@Twinkel, spannend de wachtbank voor jou. Wanneer is dan je NOD?

@Mier, meis hoe is het?

Zit nu al weer helemaal klaar voor de Lama's!!

Liefs Anoek

Ik wilde   net schrijven of er geen wiebelmeiden zijn maar nu zie ik net je berichtje anoek.

Hoe is het verder met je?

x-vlinder

@Kyra, Nogmaals GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geniet er maar lekker van!!!!!!!!!!! Fijne vakanties maar dat zal wel helemaal goed komen.
@Pink, Jij GEFELICITEERD met je verjaardag en dat je gaat trouwen leuk hoor. Hebben jullie al een datum??? Ik ga 28 augustus 2009 trouwen!!!!!!

Nou nog steeds geen  te bekennen, wel heb ik een beetje pijn in mijn meutzal ik maar zeggen. Het zijn een beetje pijnlijke steken, hopelijk niet de RD's die er als nog aan komen. Wil zo graag testen na het weekend!!!! Denk trouwens wel dat de RD's er aan zitten te komen, heb ook steeds erge trek in chocolade en mijn benen doen zeer. Verder alles rustig hier.

Liefs Patricia

Hallo,
Nou ze zijn er weer, de RD's. Eerder dan ik had verwacht, maar ik had ze wel verwacht, dus wat dat betreft geen verrassing. Op naar ronde 13

liefs, tara

Terug
Bovenaan