Pfoe!
Sollicitatiegesprek was pittig! Had niet verwacht dat het een eitje zou zijn, maar ze stelden vragen die ik niet had verwacht en...de vragen die ik wel verwachtte stelden ze niet. Dus heb ik niet helemaal kunnen vertellen wat ik kwijt wilde.
Maarja...ik wacht nu maar rustig af. Kan er nu toch niets meer aan doen. Volgende week donderdag is de uitslag (maandag zijn er ook nog gesprekken), ik verwacht er maar niet te veel van zeker nu mijn gesprek niet geweldig ging.
Mn kamergenootje op werk smste me zojuist: je hebt een pukkie in je buik, wat is er nou belangrijker dan dat?! En gelijk heeft ze! Dus ik heb net lekker geshopt: uiteraard weer een babypakje en hele kleine sokjes (schattig hoor), en 2 zwangerschapsshirts voor mezelf (moet er nu toch aan geloven, zw. kleding). Broeken wil alleen nog niet lukken: de banden zijn nog veel te wijd enzo. Voorlopig nog maar stretch-heupbroeken aan, dat lukt nog.
Ik ga vanavond uit eten! Hmmmmmm. Echt zo veel zin in! Naar de chinees. Niet zo bijzonder, maar wel heel lekker en...ze hebben hele goede sate en die wilde ik al eten toen we op vakantie waren (6 weken geleden dus), dus het is nu wel een keer tijd. We gaan met 2 goede vrienden van ons, erg gezellig. Kijk er helemaal naar uit.
Meiden, ik wens jullie een fijn weekend, maak er wat moois van. Het zonnetje schijnt hier nu, helemaal goed.
Liefs, Ukkie26
(Oja, en mn mannetje heeft gistermiddag, na overleg met mij uiteraard

, een andere auto voor ons gekocht...echt gunstig!)