,,wiebelmeiden 4,,

Pink gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Hoe oud ben je geworden

Vlinder, vervelend dat je je zo onzeker voelt, komt vast ook een beetje omdat je weet dat je naar de HA gaat. Kan me dr wel wat bij voorstellen, dat is ook een grote stap. Hopelijk zit je snel weer  wat beter in je  vel. ( het  liefst met zn  2tjes)

liefs Tara    

Wauw Kyra, wat een geweldig nieuws!!!

Gefeliciteerd!

Ik hoop veel glitters gevangen te hebben.

Nu is het voor Patrica nog spannend.

Volgens mij heb ik mijn ei gehad. Gisteren namelijk een temperatuur van 36,6 en vanmorgen 36,7. Als mijn temperatuur morgen nog hoog is zal fertilityfriend wel een eisprong gedetecteerd hebben denk ik.
Dus weer afwachten voor mij.

Nou, dit is lekker nieuws om het weekend mee te beginnen Kyra! Helemaal geweldig!

Liefs,

Twinkel3

kyra,wat geweldig zeg,gefeliciteerd!!!

hey twinkel,geen topping hahahajullie met je afscheiding!!!

hey vlinder,de wiebeldagen zijn al in zicht!!!

xxx

de cake is nog niet op hoor

trouwens zie de laatste dagen veel zwangeren( evi1973 ,ponoka ,april,meissie_yp,kyra,)  die al wat langer bezig zijn,vind ik wel erg fijn moet ik zeggen,geef me toch weer een beetje rust erin.

xxx

ukkie hoe was je sollicitatiegesprek??

heb de glitters ontvangen hoor kyra

Pfoe!

Sollicitatiegesprek was pittig! Had niet verwacht dat het een eitje zou zijn, maar ze stelden vragen die ik niet had verwacht en...de vragen die ik wel verwachtte stelden ze niet. Dus heb ik niet helemaal kunnen vertellen wat ik kwijt wilde.

Maarja...ik wacht nu maar rustig af. Kan er nu toch niets meer aan doen. Volgende week donderdag is de uitslag (maandag zijn er ook nog gesprekken), ik verwacht er maar niet te veel van zeker nu mijn gesprek niet geweldig ging.

Mn kamergenootje op werk smste me zojuist: je hebt een pukkie in je buik, wat is er nou belangrijker dan dat?! En gelijk heeft ze! Dus ik heb net lekker geshopt: uiteraard weer een babypakje en hele kleine sokjes (schattig hoor), en 2 zwangerschapsshirts voor mezelf (moet er nu toch aan geloven, zw. kleding). Broeken wil alleen nog niet lukken: de banden zijn nog veel te wijd enzo. Voorlopig nog maar stretch-heupbroeken aan, dat lukt nog.

Ik ga vanavond uit eten! Hmmmmmm. Echt zo veel zin in! Naar de chinees. Niet zo bijzonder, maar wel heel lekker en...ze hebben hele goede sate en die wilde ik al eten toen we op vakantie waren (6 weken geleden dus), dus het is nu wel een keer tijd. We gaan met 2 goede vrienden van ons, erg gezellig. Kijk er helemaal naar uit.

Meiden, ik wens jullie een fijn weekend, maak er wat moois van. Het zonnetje schijnt hier nu, helemaal goed.

Liefs, Ukkie26

(Oja, en mn mannetje heeft gistermiddag, na overleg met mij uiteraard:D, een andere auto voor ons gekocht...echt gunstig!)

Hallo meiden,

Ben ik ook weer een keer....... er was weer ongelooflijk veel bij te lezen zeg.
Cake met slijntopping?!?!? Ik heb geloof ik echt even wat gemist!!

@pink: Trouwen !! Proficiat!! Jarig?? Proficiat!! Geniet ervan vandaag.
Ik zal duimen voor je dat je ovu dan ook snel mag komen.

@ Ukkie: Ik ben blij nog iemand te lezen die steevast iedere woensdagavond het blok kijkt. Doe ik ook.......... Ik weet eigenlijk nog niet wie ik wil dat er winnen. ZIjn allemaal een beetje typische koppels vindt ik.

@ Kyra: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt helemaal geweldig!!!!!!!!!!!!!!! Wanneer ben je dan uitgerekend?

@ Patricia: Spannend hoor, hou je ons op de hoogte?

@ Anouk en Ukkie: Wat raar zeg dat je je nu al aan moet melden bij een KDV. Moet ik me ook maar vast is in gaan verdiepen dan..... Ik ga me pas aan melden na de 10 weken echo hoor!!

@ April; Gefeliciteerd!! Super!!

@ Mier, je vruchtbare dagen zag ik, heel veel succes met wiebelen. Ik ga duimen dat het lukt deze maand!!!!!!!!

Nou, hier verder alles rustig. Ik heb een paar dagen geleden de verloskundige gebeld en mag begin november komen voor een 10 weken echo en een intake. Ook heb ik me aangemeld voor moeders voor moeders en ga ik maandag naar zo'n informatrice voor. Het voelt allemaal nog wel een beetje onwerkelijk hoor. Ik kon het afgelopen week dan ook niet laten nog een test te doen voor ik de verloskundige en moeders voor moeders belde. Een digitale CB en het resultaat was dan ook weer zwanger..
Moet toch maar eens proberen een beetje te gaan genieten....

Meiden, tot snel

Pippie

Haai Pippie,

ja, ik ben ook een vaste "Het Blok-kijker". Vind het erg leuk. Ik weet ook nog niet wie ik de overwinning gun, lastig. Misschien na aanstaande woensdag...
Ben je zelf ook een klusser (op doe-het-zelf-gebied :p ?). Ik niet echt...mn mannetje is wel handig hoor. Ik bedenk meestal iets, dan voert hij het uit. Handig!

KDV moet je idd echt snel mee zijn. Ik ben nu 15w4d (lang alweer), en we gaan volgende week vrijdag langs voor een gesprek, om te kijken hoe het eruit ziet en hoe ze met de kids omgaan zeg maar. Als het ons bevalt, melden we 't kindje aan. Dan ben ik al bijna 17 weken, dus erg aan de late kant...maarja. Ik merk wel wanneer er plek is. Heb nogal wat vakantieuren staan op mn werk, dus ik ben toch al van plan een maand (misschien wel 2) na mn zwangerschapsverlof op te nemen...komt mooi uit als KDV toch nog geen plek heeft.

Geniet van je zwangerschap, ik hoop dat je niet al te ziek/misselijk bent/gaat worden...

Ukkie26

Terug
Bovenaan