,,wiebelmeiden 4,,

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 13w3d (7-10-07), 10 april uitgerekend

- Pippie, 26 jaar, in ronde 2 zwanger van 1e kindje, nu 4w 5 dgn, 11 juni uitgerekend.

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- April, 10e ronde, 1e kindje, nod 4 okt

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod 10 of 11 okt, PCOS onder behandeling bij de gyn en ik gebruik clomid

- Tara, 29 jaar, ronde 12, nod 12-19 okt. cyclus 26-33, eerste kindje

- Sindarin, 4e ronde, nod 17 oktober, cyclus 27/28 dagen, eerste kindje

- Twinkel3, 28 jaar, 9e ronde, nod 21/28 oktober, cyclus 26-35 dagen, eerste kindje

- mier1980,10e ronde,nod rond 30 oktober ,cyclus 25-28 dagen, 1e kindje ( dit is dag 26)

- vs77, 30 jaar, 13e ronde, nod rond  1 nov, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

- Bo 24 jaar, 7e ronde, nod 2 november, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje

-   vlinder, 12e ronde 1e kindje, nod 3 november (28 dagen)

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

Hallo meiden,

Allereerst, nog van HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag Pink !!!
Vervelend is het dat je je ei nog niet hebt gezien. Dan wordt je cyclus wel weer lang inderdaad. Doe jij alleen ovulatietesten of temperatuur jij ook?

Mijn ei is wel/ niet geweest. Ik twijfel nog een beetje. Na 3 dagen een temperatuursverhoging detecteert fertilityfriend je ei namelijk. Ik had al twee dagen een wat hogere temperatuur en vanmorgen was hij in eerste instantie laag (36,3). Ik vond dat al wel vreemd en dacht, wie weet zit de thermometer niet goed erin , dus nog maar eens getemperatuurd. Toen was het 36,5. Later nog maar eens en toen was het nog 36,5. Als ik 36,5 invoer zegt fertilityfriend dat mijn ei woensdag is geweest en anders...
Nou ja, ik ga dan maar uit van woensdag, dan zou mijn cyclus deze keer 30 dagen zijn en is mijn NOD op woensdag 24 oktober. Ook qua slijm zou dat het meest kloppen denk ik. Was begin deze week wat meer en wateriger, helaas geen dradentrekkend slijm gezien. Dus weer op de wachtbank inderdaad.

Ik lees inderdaad ook veel berichten van meiden die al wat langer bezig zijn en nu wel zwanger. Dat stemt inderdaad positief. Nu maar hopen dat die vlieger ook voor ons op mag gaan!

Ukkie, spannend is het om af te wachten of je het geworden bent of niet. Het is nu dus gewoon afwachten. Ik zal voor je duimen meid!

En Patrica, je laat ons wel in spanning zeg. Ik hoop het voor je meid!

Tara, voor jou een dikke knuffel. Ook al had je het wel verwacht, toch is het telkens weer een tegenvaller en mag je er best flink van balen.

En Mier, heb jij weer een wiebelweekend voor de boeg?
Veel pret in bed maar weer gewenst dan

Ik ga vandaag shoppen met wat oud-studievriendinnen van mij. Gezellig!

Liefs,

Twinkel3

Lieve meiden,

Hier lijkt het foute boel..............
Vanmorgen al heel vroeg wat bloed bij het afvegen. Een uur later wat meer. Nu telkens een heel klein beetje. Heb meteen contact opgenomen met de verloskundige. Zij kan nu nog niets. Als het doorzet en een soort ongi wordt dan moet ik er vanuit gaan dat ik een miskraam heb gehad. Blijft het zo, dat gaan ze eind volgende week een echo maken. Vanaf dan kan er pas eventueel een kloppend hartje te zien zijn.
Ik voel me echt enorm klote, ben verdrietig en erg gespannen over wat ons te wachten staat.

Ik weet niet of ik van de week hier veel te vinden zal zijn, maar zo snel ik meer duidelijkheid heb ga ik het jullie zeker laten weten....

Liefs
Pippie

Kyra gefeliciteerd!! super ga er lekler van genieten!!!!!!!!!!!!

Pink jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Heb je een leuke dag gahad?! en gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk super!

Ukkie voor jou spannend, hoop dat je het gewoden bent!

Patricia voor jou ook heeel spannend, zal voor je duimen!

Balen tara, ookal voel je het aankomen je hoopt toch altijd anders.

Jij al weer bijna aan de wiebel mier!!! ik ben iets later als jou,  denk over een kleine week ofzo.

Hoe is het met de rest van de meiden??

Bij mij zijn gister me'n verstandskiezen getrokken, valt me toch wel een beetje tegen. Het trekken zelf niet daar heb ik niets van gevoelt, maar toen  de verdoving was uitgewerkt begon het toch wel aardig pijn te doen en moest nog werken ook naja ben blij dat me'n ei nog niet geweest is want ik slik toch wel aardig wat pijnstillers helpt gelukkig  wel een beetje!
Verder ben ik aan het wachten op me'n ei en probeer er niet al te veel mee bezig te zijn, maar dat lukt me eigenlijk niet zo goed

Liefs bo

Pippie wat klote, maar het hoeft niets ernstig te zijn!
Weet niet zo goed wat ik zeggen moet, maar sterkte meis en ik zal voor je duimen dat het goed blijft gaan.
Probeer je niet te druk te maken  (ik weet het, is makkelijker gezegt dan gedaan)

Dikke knuffel

Pippie, wat vervelend zeg... Bloed is het laatste wat je nu wilt zien.Ik kan er over mee praten. Heb zelf een bloeding in de 9e week gehad.Het kan beide kanten op en nu je nog zo pril in je zw zit, kan de vk helaas nog niet veel voor je doen. Dat is wel enorm klote.
Ik hoop dat het goed afloopt en ik wens je veel sterkte de komende dagen.

Patricia,nog steeds geen RD's te bekennen?? Hoop het voor je.

Pink, al ei in zicht?

Twinkel, shop ze!

Mier, wiebel ze of is het nogniet zo ver?

Ukkie, ik hoop ook dat je die baan krijgt!!!

Liefs Anoek

@pippie; wat klote zeg die onzekerheid,nu maar hopen dat het wel goed is.

@twinkel; en lekker veel gekocht vandaag?

@pink; en al een positest? ik hoop het zo

@anoek; het gaat goed hoor,met jou ook

@bo; vanaf vandaag zijn mijn vruchtbare dagen,dus dat wordt wiebelen

vandaag lekker naar snowworld in landgraaf geweest,was echt gaaf,ben alleen wel keimoe en gaan vanavond nog stappenmaar ja komt goed,als je er eenmaal weer bent dan is het ook weer leuk.

xxx

Pippie, ik denk aan je........! Hoop dat het allemaal onschuldig is....

Bo, ik heb mijn verstandskiezen er ook uit. Twee bij twee zeg maar. Niet echt prettig inderdaad, maar achteraf ben ik heel blij ermee. Ze staken namelijk in mijn wang, zo scheef waren ze en dat is dus nu voorbij...

Patricia, je houdt ons wel in spanning hoor!!

Kyra, besef je het al een beetje?

Ukkie, ik hoop dat ze je aannemen voor die baan!!

Tara, klote RD!!!!! Balen dus voor jou...

Mier, zijn jullie alweer aan de wiebel? Veel plezier!

Anoek, ben zo benieuwd hoe het met je buikje is...

Hier nog niks, dag 27, nog geen slijm en streepje te bekennen. Heb inmiddels alle 14 testen al gedaan, dus nieuw pakje gekocht, €91 euro armer en nog geen ei, 't is toch wat!
Kreeg gisteren van schoonouders een kaartje met daarop de felicitaties en met de hoop dat mijn wensen dit jaar uit mogen komen...... Ik wist wat ze bedoelden.....

Jullie ook bedankt voor de felicitaties, voelde me helemaal jarig. Mijn hyves overstroomde ook zowat, leuk!!! Vooral die berichtjes van Mier....... Heb er eentje laten staan Mier en de rest verwijderd want ze waren allemaal hetzelfde he?

Misschien tot vanavond??

Pink

Terug
Bovenaan