,,wiebelmeiden 4,,

Ohh Pippie, wat erg voor je. Hoop echt voor je dat alles toch goed gaat. Wel erg vervelend  dat  je nog zolang moet wachten voor je zekerheid hebt.

Nou  pink, dat ei van jou laat wel lang op zich wachten. Lijkt me erg frustrerend...

Paticia, dat jij die test zolang kan laten liggen, knap hoor!

Gisteren heb ik het boek "zwanger worden"van Mariel Croon gekocht, echt een aanrader, vooral voor degenen die al wat langer bezig zijn. Ben al over de helft van de 360 pagina's. Staat heel veel informatie in,  ook heel  uitgebreid wat ze allemaal gaan doen en testen als je uiteindelijk naar de HA/gyn gaat.

Liefs Tara

Word gek hier in huis, die test blijft me roepen, maar wil hem echt pas na het weekend doen!!!!! Hopelijk hou ik het vol en kan ik hem gewoon laten liggen.

Liefs Patricia

ps, waar zijn jullie allemaal en hoe gaat het met jullie??????

3 of 9 oktober, maar als ik uitga van een cyclus van 39 dagen zoals vorige maand dan morgen

Patricia, wat spannend!!!    
Met je klachten dr bij klinkt het wel heel positief hoor, heb wel goeie hoop voor je. Ik zou zeggen zoek vandaag wat afleiding, ga wat leuks doen en morgen direct testen!!!
Ben benieuwd naar de uitslag!  

xxx tara

Hallo meiden,

Gisteren inderdaad goed geslaagd met shoppen, maar bovenal was het weer supergezellig om even bij te kletsen met mijn vriendinnen.

@Pippie, ik las dat jij bloed verliest. Dit is wel het laatste wat je wilt zien. Erg spannend. Ik hoop dat alles goed blijft gaan. Succes gewenst met alle zenuwen en spanning.

@Patrica, dit klinkt allemaal wel erg goed. Wat knap dat je de test nog laat liggen, ik hoop echt op een mooi bericht op het forum morgen!

@Pink, dat is inderdaad een dure boel, die ovulatietesten. Ik heb ze al wel eens via het internet besteld bij Sensitest. Die zijn niet zo duur en volgens mij net zo goed. Kijk anders maar eens even of dit iets voor jou is.

@Mier, jij hebt ook een flink drukke dag gehad gisteren. Ben je al weer boven Jan?
Wel gezellig zo'n dagje uit.

Alles verder goed met de andere meiden?

Liefs,

Twinkel3

Patricia, wat ontzettend sterk van jou dat je nog niet getest hebt. Ik zou écht niet kunnen wachten!!!

Ik zit vandaag op dag 28 en nog steeds geen draderig slijm of streepje op de test. Temperatuur is nog laag, en het lijkt er nog niet op dat mijn ei er aan zit te komen. We waren gisteravond beide te moe om te wiebelen, dus vanavond maar weer vrolijk aan de wiebel!

Pink

hey meiden,

patricia weet je al meer??

het was idd een erg drukke dag gister,maar wel leuk!
gisteravond nog wezen stappen,was alweer een jaar geledenwaren vanmorgen om half 7 thuisen nu ben ik helemaal gebroken,ben het niet meer gewend!

pink nog steeds geen ei??wel laat deze x weer voor je,denk dat ik de mijnes morgen za; hebben!!

XXX

Terug
Bovenaan