,,wiebelmeiden 4,,

dag 20 lees is terug,maar dan zal het een korte cuclus voor je zijn,dus het kan toch nog komen,want als je weer rond de 40 zit dan komt het volgend weekend toch pas je ei??

denk dat die nog moet komen hoor,wanneer was je mannetje nou weg??
hoop niet aankomende week!!!!!!!!

ja had me goed gedragen he  mijn zussen hadden wel flink veel geld uitgegeven,ik had eigenlijk niks nodig,maar ja schoenen is altijd leuk.

Zo voel me eigen niet zo goed, ben toch maar misselijk. Als ik al aan eten ofzo denk dan ga ik al kokken. Volgens mij heeft mij dochter mij een beetje aangestoken. Had een gezellige avond in gedachte met manlief, die eindelijk weer een keertje thuis is vanavond. We wilde gezellig saampjes een filmpje kijken, hapjes erbij en misschien wel ff wiebelen, maar ja dat zit er nu niet in zo;n gezellig avondje. Het liefst ga ik nu al naar mijn bedje toe. We zien wel, misschien gaat het zo wel over. Heb de hele dag nergens last van!!!!

@mier,   Gezellige dag gehad, zal best wel!! Je hebt je eigen wel keurig gedragen zeg met shoppen!!!

Hoe is het met de rest????

Liefs Patricia

nou patricia misschien is er wwel wat anders aan de handik hoop het voor je

fijn dat het beter met je dochtertje gaat

goed gedragen he

xxx

ja misschien wel   het is nog maar ff afwachten he. Wie weet

Zo meiden ik ga mijn laptop uitzetten en ff gezellig naast mijn man op de bank. Alvast een fijne zondag met hopelijk net zulk lekker weer als vandaag!!! Tot morgen en welterusten allemaal.

Liefs Patricia

Hallo meiden!

Hier was ik dan maar weer, het is rustig hier zie ik.

Mier, ik ben jaloers, heb ook wel ff zin in een dagje shoppen, maar helaas staan de financien dat niet echt toe op het moment...

Pink, vaag zeg, die temperatuur van jou, ik heb er geen vestand van, temperatuur zelf (nog) niet, maar het klinkt vaag. Hopelijk gaat het snel weer terug naar normaal en kun je je lekker op het wiebelen concentreren...

Moet toch nog even zeuren over mijn kramp enzo hoor, het voeld raar, heb dit nooit eerder gehad. Volgens mij is mn ei al zo rond dag 14 geweest, en we hebben flink gewiebeld deze maand. Heb nu dus steeds last van kramp, alsof ik ongie moet worden, maar dat duurt als het goed is nog een dag of 11, en heb   geen slijm enzo, dat is al geweest....Heb ook veel last van pukkeltjes, dat heb ik normaal nooit zo midden in de maand. Zijn mijn hormonen op hol geslagen? Ik ben nu bijna 5 maand van de pil af, en heb tot nu toe steeds een cyclus van 27 of 28 dagen gehad. Kan het 'ontpillen' nu nog ineens toeslaan? Ik begrijp er niks van....

Sorry hoor, weer een heel gezeur van mij, zit er alleen een beetje mee, hoopte dat het ontpillen wel over was enzo, wil niet weer opnieuw beginnen....

Nou, iedereen iig een fijne (wiebel-)avond, en tot babbels!

Liefs Sindarin

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 11w3d, 10 april uitgerekend

- Pippie, 26 jaar, in ronde 2 zwanger van 1e kindje, nu 4w 5 dgn, 11 juni uitgerekend.

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod 10 of 11 okt, PCOS onder behandeling bij de gyn en ik gebruik clomid

- Sindarin, 4e ronde, nod 17 oktober, cyclus 27/28 dagen, eerste kindje

- Twinkel3, 28 jaar, 9e ronde, nod 21/28 oktober, cyclus 26-35 dagen, eerste kindje

-mier1980,10e ronde,nod rond 30 oktober ,cyclus 25/28 dagen, 1e kindje ( dit is dag 26)

- vs77, 30 jaar, 13e ronde, nod rond  1 nov, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

- Bo 24 jaar, 7e ronde, nod 2 november, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje

-   vlinder, 12e ronde 1e kindje, nod 3 november (28 dagen)

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

Terug
Bovenaan