,,wiebelmeiden 4,,

Hoi Meiden,

Nou er zijn nog steeds geen tekenen van de . Vind het echt spannend, steeds als ik naar de wc ga dan zit ik gelijk heel mijn papiertje te onderzoeken of er niet toch bloed zit en ik dus gewoon ongesteld ben. Loop al de hele dag met zenuwen in mijn buik om niet goed van te worden. Bij elk pijntje in mijn buik verdwijn ik weer de wc in om te kijken of ze er zijn. De test heb ik dus wel laten liggen gister, goed he??? Vanmorgen wilde ik hem eigenlijk doen, maar heb het toch maar niet gedaan. Word echt niet goed van mijzelf, dit is echt zo vervelend. Als ik toch nog wel ongi word nou dan stort ik denk ik echt ff in mekaar hoor. Ik zie het al helemaal voor me. Ik weer met een dikke buik en weer lekker shoppen. Die gedachten alleen al. Vanmiddag was ik alleen met die meid naar de dierentuin geweest erg gezellig, maar die fantasie van mij die sloeg echt op hol. Zat de hele tijd ongemerkt aan mijn buik te voelen, Die meid vroeg iedere keer mama heb je auw aan je buik en als ik dan nee zei dan zei ze maar waarom zit je er dan overheen te wreven. Ja!!!!!????   Ik hoop echt dat ik de test kan laten liggen vanavond, ben namelijk alleen. Denk dat ik zo maar is een spelletje gaat downloaden die ik dan vanavond kan gaan spelen op de pc. Heb ik tenminste afleiding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Patricia

Mier, je bent geen 20 meer he? Wow, half 7 thuis..... Ben ik blij dat ik toen al meer dan 8 uurtjes lag te slapen........

Patricia, ik ben zoooo benieuwd.....

Meiden, ik ontdekte zonet zowaar een draadje, zou het dan toch nog komen?????
Vanavond weer aan de wiebel en morgen maar weer een testje er tegen aan gooien.

Twinkel, ik gebruik die van CB omdat je die met ochtendurine kan gebruiken en bij die andere mag dat niet. Vind het met mijn werk (net als dat van jou) niet handig om vier uur lang mijn plas op te moeten houden. Hou dat niet vol, dus dan liever bij het opstaan.

Pink

Waar is iedereen??

Ik geloof dat de draadjes doorzetten bij mij, geeft weer wat hoop! Ben benieuwd of'ie morgen eindelijk eens twee streepjes aangeeft!!!!

Pink

Zo mier was je pas om half 7 thuis, toen was ik er bijna alweer uit.!!!! Je zal wel de hele dag en avond hebben bank gehangen dan, je bent natuurlijk gebroken.

Pink, Hoop voor je dat je morgen eindelijk eens een keer 2 streepjes heb en dat je eindelijk je ei heb. Veel plezier met wiebelen. Sorry dat ik zo laat reageer, maar was voor de afleiding een spelletje op de pc aan het doen en dan kan ik niet tussendoor ergens anders heen. Het zijn namelijk probeer spelletjes voor 60 min, maar als je het blijft spellen zonder te stoppen doet hij het vaak langer, vandaar. Wilde toch nog ff kijken voor ik de pc uitzet, maar er is natuurlijk niemand meer.
Slaap lekker allemaal en tot morgen!!!!

Liefs Patricia

Goedemorgen Meiden,

Hoe is het???? Hier nog steeds geen nieuws hoor, ik wilde de test doen vanmorgen maar durfde het niet!!!! Beetje dom nou loop ik weer de hele dag met zenuwen.Misschien doe ik het wel vanmiddag als manlief aan het werk is en mijn dochter op school zit. Als het dan tegen valt kan ik ongestoord een potje huilen.
Voor de rest heb ik niets te vertellen!!!! Ga vandaag lekker mijn huisje soppen, morgen is mijn man jarig!!!! Moet dus ff alles extra aan kant!!!

Tot laterssss
Liefs Patricia

Ik voel me eigen nu echt zo kl*te, heb net de test gedaan kon de verleiding niet meer weerstaan. Ben niet zwanger er was niet eens een dun vaag streepje. Ik snap er niks meer van, hoe kan dat nou. Had er toch goede hoop in!!! Doe wat later in de week wel nog een test en als daar ook niets uitkomt en mijn ongi is er nog niet dan bel ik wel ff met de gyn. Dit is echt weer een domper op de dag. Kutzooi!!!!!! Had echt gedacht dat ie postitief zou zijn!!!

Liefs Patricia

He, hoe kan dat nou? Ik had ook echt verwacht dat jij zwanger zou zijn Patricia!!! Wat ontzettend kl*te!!!! Maar het was niet met ochtendurine begrijp ik uit je verhaal, dus kan het in principe zo zijn dat het hormoon nog te weinig is om op een test te zien. Vandaag was toch je uiterlijke NOD? Echt balen, je had het zo gedacht en gehoopt.....

Hier is het vandaag dag 29 en nog helemaal niks. Niet eens een heel vaag streepje, gewoon helemaal niets!!! Het wordt dus op zijn minst een cyclus van 44 dagen (is ook mijn langste cyclus tot nu toe.....)

Pink

Het was inderdaad niet met ochtendurine. Nou dan ga ik maar hopen dat er te weinig hormoon is voor de test en dat ik later deze week wel positief test. Ik heb nog steeds het idee dat ik zwanger ben. Mijn uiterlijke NOD was gister 14 oktober. Ik kan me nog wel herinneren dat de test bij mijn 1ste zwangerschao het pas aangaf toen ik 6 wk zwanger was. Daar voor gaf hij ook steeds negatief aan. Nou dan moet ik nog maar ff geduld hebben.

Wat raar zeg dat er nog helemaal niks is. Je had gister toch een beetje draderigslijm??? Hopelijk komt het snel!!! Zo dat is zeker een lange cyclus!!! Nou ik ga voor je duimen dat er snel 2 streepjes staan.

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan