,,wiebelmeiden 4,,

Hoi meiden,

Hoop meiden die nu een eisprong hebben, wordt   spannend over twee weken....!
Hier nog geen positive ovulatie test denk (hoop) zaterdag.

Vlinder wat goed dat je positive test had, volgens mij is het zo als je templijsten goed zijn dat je gewoon een eisprong hebt.

Vs weer terug! en een positive ovu test, mooi zo!

Patricia bij jou al nieuws....???

Pink heb jij al een positive test?? hoop het echt voor je.

Evie vanavond maar aan de wiebel dan hè?!

Nou meiden ga zo even eten, me man moet vanavond werken, dus gaan we nu warm eten!

Liefs bo

Mier en Vlinder, geweldig, een positieve test!!! Ik wil ook!! Vandaag dag 32 en voor de derde dag rekbaar slijm maar hartstikke negatieve test. Het tweede streepje was niet eens vaag, gewoon helemaal weg!!!!! Wordt dus in ieder geval een cyclus van 47 dagen, dan zit ik tussen de 28 en 47 dagen, balen!! Temp is ook nog steeds laag, dus maar weer afwachten.

Ik kan me dat wel voorstellen dat het niet lukt als je presteren moet. Er ligt dan ook een hele druk op en dat werkt niet altijd goed. Bij ons lukt dat tot nu toe nog wel, maar kan het me heel goed indenken. Mijn mannetje is er ook wel een beetje bang voor geweest dat dat zou gebeuren.

Anoek, hoe is het met je buikje???

Pink

Hoi Meiden,

Ben ik ook weer. Gisteravond de hele avond voor de buis gehangen, moest ff al mijn series kijken die ik van de week had opgenomen.
Hier nog steeds geen verandering, word er zo langzaamer hand gek van. Voor de afleiding ben ik maar met een legpuzzel begonnen. Vind ik altijd heerlijk om te doen in de wintermaanden.
Verder gaat het goed hier. Manlief is elke dag ff met die kleine bezig, gezellie samen spelen en een wandeling met de honden. Gaat hartstikke goed, ze is niet meer zo kattig tegen haar vader. Tussen ons gaat het nu ook beter. Er word weer rekening met elkaar gehouden. Samen vandaag die kleine meid naar school gebracht en uit school gehaald en saampjes de boodschappen gedaan voor hij naar zijn werk moest. Heerlijk hoefde ik gelukkig niet door de regen heen op de fiets.

Liefs Patricia

ps. Ik heb gister mijn temp lijst neergezet kan iemand mij ff helpen ermee. Vraag me af waarom het zo schommeld en of dat normaal is. Thanks

Oooh Pink nog steeds geen positieve ovutest. Hopelijk komt hij gauw aangezien je rekbaar slijm heb.

Liefs Patricia

Hoi Patricia.

Heb je nog niet getest?
Jouw temp lijst schommelt nogal. Heb je dat iedere maand zo? Ik moet eerlijk zeggen dat ik je er niet bij kan helpen.

Hoeveel dagen ben je nu overtijd?
Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt...anders zou ik even naar de dokter bellen.

x-vlinder

Het gaat inderdaad spannend worden bij iedereen.

Ik ben zelf de hele dag al happy. Ik kan het niet zo goed beschrijven. Vlinders in mijn buik (haha). Waarschijnlijk door de eindelijk een  keer positieve ovu  test en omdat we nu definitief een afspraak hebben bij de huisarts maandag. Hoop stiekem dat we helemaal niet de mm in hoeven te gaan maar als het wel nodig is weten we waarschijnlijk over een tijdje hoe het allemaal zit met ons 2-tjes. Er komt schot in de zaak zullen we maar zeggen. De druk is er dan ook wel een beetje vanaf.

O'ja nog even over dat wiebelen. Ik zeg ook niet tegen mijn mannetje wanneer de vruchtbare dagen zijn    daar wordt hij alleen maar mee onder druk gezet voor zijn gevoel. Hebben we wel eens gedaan...nou toen was er weinig lol aan te beleven en dat is toch ook zonde .

Het zullen spannende weken gaan worden voor een aantal van ons. Volgens mij lopen er heel wat wiebelmeiden ongeveer gelijk...enne mier...wij samen ondertussen ook weer dat is grappig!

x-vlinder

Hoi meiden,

Mijn temperatuur was vanmorgen eindelijk echt flink omhoog (36,9). Nog 6 dagen tot mijn NOD, dus het begint weer spannend te worden.
Ik heb met m'n man afgesproken dat we nu niet meer om de dag gaan wiebelen.
We waren al bezig vanaf dag 7 en het begon me toch wel wat tegen te staan en aangezien fertilityfriend mijn eisprong houdt op vorige week woensdag durfde ik het wiebelen nu wel los te laten.
Nog even geduld hebben en afwachten dus.

@Vlinder, ik heb dat ook hoor, dat het rust geeft dat ik weet dat als we deze maand weer niet zwanger blijken, we dan naar de huisarts gaan. Ik herken hetzelfde gevoel als jou ("dan wordt er tenminste aan gewerkt").
Fijn trouwens hè, een positieve ovulatietest. Ik was toen ook best blij toen ik een positieve ovulatietest had in de maand dat ik deze gebruikte.

@Evelien, welkom hier. Klets maar gezellig met ons mee.
Ik ben dus Twinkel3, 28 jaar en bezig voor ons eerste kindje. We zijn bezig sinds januari 2007 en zitten in de 9e ronde. Mocht het deze maand niets zijn, dan bezoeken we de huisarts.

Liefs,

Twinkel3

Voor mij geldt hetzelfde Twinkel, ik weet dat er iets aan gedaan wordt, op welke manier dan ook. Er wordt waarschijnlijk verder gekeken en dat geeft wel rust.
Een cyclus van tenminste 47 dagen lijkt me niet echt bevorderlijk voor het eitje, is echt overrijp dan en functioneert niet meer! *^%%*^^%$^*&**(*&^^%$%#%$#$#@#$!!

Pink

Terug
Bovenaan