Ukkie van harte gefeliciteerd zeg! Nieuwe baan in het vooruitzicht en zwanger....kan me voorstellen dat je erg gelukkig bent. Vooral van genieten en heerlijk van dromen

. Apart zeker dat je nu al moet kijken voor KVD, terwijl het kindje er nog niet eens is. Hopelijk is de KVD erg naar je zin, want dat zal de keuze wel een stuk makkelijker maken.
Patricia, je temp kan erg schommelen als je op een andere tijd meet of minder goed staapt. Bij mij is het meestal .2-.3 graad verschil, maar bij jou is het wel meer. Heb je een lagere temp als je er 's nachts niet uit hoeft? En ik weet niet of de Clomid er nog invloed op heeft. Maar ik hoop voor je dat je er geen zorgen over hoeft te maken en dat je zwanger blijkt te zijn! Goed om te lezen trouwens dat het met het gezin nu goed gaat.
Vlinder pos getest en gewiebeld, nu weer afwachten of het deze keer wel raak is. Misschien dat je geluksgevoel er wel bij helpt

. Goed trouwens dat het rust geeft dat als het deze ronde weer niet zou lukken je naar de ha gaat.
Evie, hopelijk is de 3e keer nu wel gelukt. Herkenbaar dat je aan de ene kant moet lachen maar aan de andere kant kan gaan janken. Het is ergens zot dat het een verplichting is. Moet ook eerlijk zeggen dat het beter wiebelen meestal is als het niet verplicht is, alhoewel dit niet altijd opgaat natuurlijk

. Maar je temp is gelukkig nog laag dus je hebt nog alle kans.
Nog ff wachten Bo voordat je ook een pos ovu test hebt.
Pink wat vreemd dat er bij jou nog geen po ovu test is. Je zou idd bijna denken dat je hem met de test hebt gemist, maar aan de andere kant is je temp ook nog laag. Hopelijk test je morgen positief.
Hier verder weinig nieuws. De jetlag is nog niet over dus ik ben maar lekker op tijd naar huis gegaan.
groetjes
vs