Pfffff..... weekend..... Ik ben moe, maar of het van de zwangerschap komt of omdat het nu 's ochtends weer donker is als ik op moet staan, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik mn bed niet uit kan komen en de hele dag loop te gapen....
@Pink, ik vind het gewoon ronduit klote voor je dat je nog steeds geen positieve ovu-test hebt. Kan het niet zo zijn dat je met testen je ei hebt gemist?? Ik heb geen ovu-testen gebruikt, dus weet het ook niet, maar je cyclus wijkt zo wel erg af.... Ik hoop echt dat ie snel posi is. Ik duim voor je.
@Mier, wiebeldagen dus weer voorbij voor jou? Op de wachtbank dus weer. Spannend.
@Twinkel, ook voor jou weer het wachtbankje. Je nod komt al dichterbij. Ik duim keihard voor je (zoals we hier in Brabant zeggen )
@Evie, welkom. Even kort ook even voorstellen dan, Anoek, 29 jaar, 15 weken zwanger van mn eerste kindje, wiebelmeid van het 1e uur en hier blijven hangen omdat het zo gezellig is!
@Patricia, nog niks? Heb je al een tweede test gedaan?
Zo ga zo even lekker tv kijken. Weten jullie dat Babyboom vanavond om 20.30 op nld 1 begint? Ze gaan een aantal stellen volgen met een kinderwens.
Pink, het buikje groeit aardig. Ik zal eens foto's maken en op HYves zetten of anders mailen naar jou, MIer en Twinkel!
LIefs Anoek