,,wiebelmeiden 4,,

zoooo moest effe terug lezen

vlinder wij lopen weer gelijkmaar weer afwachten,echt fijn dat je posi heb getest zeg!!!

twinkel voor jou weer een spannend weekje,fijn dat je temp omhoog is

patricia nog niks,dus nog spannend voor je

nee vs geen topping erop  en jij ook al gister je eisprong!!!

tara jou wiebeldagen komen er ook alweer aan

evelien die cakemix heb ik bij de molen hier vlakbij gekocht,dus dat is allemaal zelf gemaakt,hij is erg lekker hoor

pink wat raar zeg,ga je misschien al eerder naar de ha??

xxx

Pfffff..... weekend..... Ik ben moe, maar of het van de zwangerschap komt of omdat het nu 's ochtends weer donker is als ik op moet staan, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik mn bed niet uit kan komen en de hele dag loop te gapen....

@Pink, ik vind het gewoon ronduit klote voor je dat je nog steeds geen positieve ovu-test hebt. Kan het niet zo zijn dat je met testen je ei hebt gemist?? Ik heb geen ovu-testen gebruikt, dus weet het ook niet, maar je cyclus wijkt zo wel erg af.... Ik hoop echt dat ie snel posi is. Ik duim voor je.

@Mier, wiebeldagen dus weer voorbij voor jou? Op de wachtbank dus weer. Spannend.

@Twinkel, ook voor jou weer het wachtbankje. Je nod komt al dichterbij. Ik duim keihard voor je (zoals we hier in Brabant zeggen )

@Evie, welkom. Even kort ook even voorstellen dan, Anoek, 29 jaar, 15 weken zwanger van mn eerste kindje, wiebelmeid van het 1e uur en hier blijven hangen omdat het zo gezellig is!

@Patricia, nog niks? Heb je al een tweede test gedaan?

Zo ga zo even lekker tv kijken. Weten jullie dat Babyboom vanavond om 20.30 op nld 1 begint? Ze gaan een aantal stellen volgen met een kinderwens.

Pink, het buikje groeit aardig. Ik zal eens foto's maken en op HYves zetten of anders mailen naar jou, MIer en Twinkel!

LIefs Anoek

Hoi Meiden,

Ben pas 3 oktober begonnen voor de 1ste keer mijn temperatuur bij houden, kan dus niet vergelijken met een andere maand. Vind het zo raar dat het zo schommelt. Heb inderdaad nog geen 2de test gedaan en weet ook niet of ik dat wel ga doen. Denk dat als ik na het weekend nog niet ongi ben ik een afspraak maak bij de gyn voor een echo, durf niet zo goed te testen. De teleurstelling is iedere keer erger, vandaar. Wel moet ik echt vaak en veel naar de wc toe, zo kom ik eraf en zo zit ik er weer op. Heb ook de hele dag trek in van alles en nog wat. Nog ff wachten tot ik een afspraak kan gaan maken en dan weet ik hopelijk meer.

Liefs Patricia

Hey girls!

Nou, het verlossende woord is eruit hoor: IK BEN AANGENOMEN! Ben echt zoooo blij! Echt geweldig! Er zijn 6 mensen van de 35 aangenomen, en daar ben ik er gewoon 1 van! Kan het me nog bijna niet voorstellen. Zeker niet nu de selectiecommissie van mn zwangerschap wist EN er zoveel kandidaten waren! Blij, blij, blij!

Verder gaat het prima. Ben uiteraard veel moe, maar geen misselijkheid meer, buikje begint iets te groeien maar pas nog steeds de meeste broeken. Morgen gaan we naar KDV, ook spannend hoor! Poe! Dan zie je waar je kind mogelijk een groot deel van zijn/haar leven door gaat brengen. Toch maar even goed over nadenken.

Zal me ook even kort voorstellen: ben Ukkie26, inmiddels 27 jaar, getrouwd, werk in Amsterdam, en 16w3d zwanger van de eerste! En erg gelukkig! Yeah!

Meiden, ik houd het kort, ben op...

Zal in het weekend wat meer posten/reageren.

Liefs, Ukkie26 (o-o, wat zal ik dromen vannacht!)

Wauw ukkie, gefeliciteerd!!!
Wanneer ga je beginnen? Als wat?

liefs Tara

Ukkie van harte gefeliciteerd zeg! Nieuwe baan in het vooruitzicht en zwanger....kan me voorstellen dat je erg gelukkig bent. Vooral van genieten en heerlijk van dromen :). Apart zeker dat je  nu al moet kijken voor KVD, terwijl het kindje er nog niet eens is. Hopelijk is de KVD erg naar je zin, want dat zal de  keuze wel een stuk makkelijker maken.

Patricia, je temp kan erg schommelen als je op een  andere tijd meet of minder goed staapt. Bij mij is het meestal .2-.3 graad verschil, maar bij jou is het wel meer. Heb je een lagere temp als je er 's nachts niet uit hoeft? En ik weet niet of de Clomid er nog invloed op heeft. Maar ik hoop voor je dat je er geen zorgen over hoeft te maken en dat je zwanger blijkt te zijn! Goed om te lezen trouwens dat het met het gezin nu goed gaat.

Vlinder pos getest en gewiebeld, nu weer afwachten of het deze keer wel raak is. Misschien dat je geluksgevoel er wel bij helpt :). Goed trouwens dat het rust geeft dat als het deze ronde weer niet zou lukken je naar de ha gaat.

Evie, hopelijk is de 3e keer nu wel gelukt. Herkenbaar dat je aan de ene kant moet lachen maar aan de andere kant kan gaan janken. Het is ergens zot dat het een verplichting is. Moet ook eerlijk zeggen dat  het beter wiebelen meestal is als het niet verplicht is, alhoewel dit niet altijd opgaat natuurlijk :). Maar je temp is gelukkig nog laag dus je hebt nog alle kans.

Nog ff wachten Bo voordat je ook een pos ovu test hebt.

Pink wat vreemd dat er bij jou nog geen po ovu test is. Je zou idd bijna denken dat je hem met de test hebt gemist, maar aan de andere kant is je temp ook nog laag. Hopelijk test je morgen positief.

Hier verder weinig nieuws. De jetlag is nog niet over dus ik ben maar lekker op tijd naar huis gegaan.

groetjes
vs

Terug
Bovenaan