,,wiebelmeiden 4,,

Wat een goed nieuws zeg Ukkie, gefeliciteerd!!!
Helemaal super - een nieuwe baan.

Wij gaan morgen naar het Sanadome met één overnachting erbij.
Morgen zijn we 1 jaar getrouwd. Ik heb er echt wel zin in.

Mijn temperatuur was vanmorgen weer vrij laag. Eerst 36,5, later nog even getempt en toen 36,7 - dus ik houd het maar op het gemiddelde 36,6.
Vreemde temperaturen. Maar goed, we wachten nog even af en zullen wel zien of we de stap naar de huisarts wel of niet moeten zetten.

En, Anoek, ik heb m'n mail nog niet bekeken, maar zou het wel leuk vinden om een foto van jouw groeiende buik te  zien.

Liefs,

Twinkel3

Goedemorgen meiden,

zozo, ik moest weer een hoop bijlezen.Helaas gister weer niet geklust maar ook geen verhoging vanmorgen. We waren allebei supermoe gister en hadden echt geen puf meer om te wiebelen. Ik ga nu weer even aan het werk want het is erg druk hier. Fijn weekend alvast!

Groetjes Evelien

Ha Wiebelmeiden.

Het is weer WEEKEND. Heerlijk! Heb er zoveel zin in.

Ukkie wat goed dat je bent aangenomen. Gefeliciteerd hoor! Wanneer gaat je nieuwe functie in?

Nou tot later.

x-vlinder

Hoi meiden,

Ja idd vlinder lekker weekend!!!!!!!!
Twinkel heel veel plezier dit weekend en alvast gefeliciteerd met je trouwdag!
Ukkie jij ook gefeliciteerd, super!

Ik had vanochtend een postive ovulatie test!! 1dag eerder als vorige maand.

Liefs bo

ukkie wat goed,gefeliciteerd hoor

twinkel alvast gefeliciteerd,en maak er een lekker relax dagje ervan

bo joepie een positest,dus flink aan de wiebel

ik heb ook lekker weekend,morgen lekker naar bataviastad shoppen

xxx

Ukkie, gefeliciteerd met je baan!!!!!

Hebben jullie gisteravond Babyboom ook gekeken? Wij wel. Moest af en toe wel even slikken toen ik die blijdschap en dat verdriet zag....

Hier dag 33 en nog geen streepje. Zonet wel heel veel draderig waterig slijm, het liep er echt uit (sorry, ongecensureerde versie..). Heb nu 3 pakjes ovulatietesten gebruikt, €90,- dus het moet nu maar een keer afgelopen zijn. Ik heb er nu genoeg van. We wiebelen vanavond weer, gisteravond geen zin. Ik verwacht nu toch niet zwanger te kunnen raken met een cyclus van 48 dagen.

Pink

Terug
Bovenaan