,,wiebelmeiden 4,,

Veeeeeeeeel te lang. Ik hoop ook echt dat alle wiebelmeiden heeeeel snel zwanger mogen zijn!

Veeeeeeeeel te lang. Ik hoop ook echt dat alle wiebelmeiden heeeeel snel zwanger mogen zijn!

zo het is druk op moment zeg!
ik ben ook gelijk weer weg want ga prison break kijken,dat is echt zo spannend!

pink,ik hoop dat je temp morgen wel omhoog schiet,zwanger worden kan volgens mij ook als je cyclus wat langer is hoor,dus blijf hoop houden he meid.

kom morgen wel wat meer reageren

vlinder succes bij de ha,ben beniewd!

xxx

Het gaat toch allemaal anders dan we gepland hadden. Of in ieder geval graag gewild zouden hebben.

Ik vins het echt supar fijn om hier met jullie te kletsen. Het fijne is dat hier meer meiden jammer genoeg ook al wat langer bezig zijn. Het is ook bijzonder dat we met een aantal de stap naar de ha gaan zetten. Zo kunnen we er samen over kletsen en dinegn met elkaar delen. Wie weet hebben we nog heel veel aan elkaar!

Gek is dat he met meiden die je helemaal niet kent. Ik denk ook wel eens na over hoe jullie eruit zien etc. Ben best neiuwsgierig!

Dat kun je wel zeggen, Hoop op dit moment dat het nog dit jaar lukt! Lijkt me zo leuk om het te vertellen . Maar ja, dat hoopte ik vorig jaar rond deze tijd ook.. eigenlijk is er nog niets veranderd

Ooooo ik ben veel te snel aan het typen zie ik. Wat een fouten (sorry).

Ik heb nu 5 temperatuurlijsten. 2 van halverwege dit jaar, en bijna 3 vanaf juli dit jaar.
Mijn HA heeft vorige keer dat ik kwam met nadruk gezegd dat er niks is voor een onregelmatige cyclus behalve de pil. Van een andere HA (familie van vrienden van ons) heb ik ook gehoord dat er behalve de pil niks is.
En meestal heb ik wel een eisprong blijkt uit mijn lijsten, dus geen idee wat ze gaan doen.

Pink

Ja dat is wel gek. je hebt geen idee hoe de anderen eruit zien, maar je weet toch best veel van elkaar. Ben zelf ook wel nieuwschierig hoor!

Tara

Terug
Bovenaan