A
Anoniem
Guest
Hallo Anoek,
Kan wel kloppen hoor dat je nu je kleintje gaat voelen.
Mijn vriendin dacht ook wat te voelen rond die tijd.
Achteraf kon ze pas zeggen dat ze toen inderdaad de kleine had gevoeld.
Bijzonder zeg.
Geef hem/ haar maar een aai over zijn bol namens mij !
Hoi Vlinder,
Ik zou dan ook naar het andere ziekenhuis gaan. Dat scheelt toch enorm in tijd. En het wachten duurt vaak al lang genoeg.
Hoi Patrica,
K*t zeg! Weer negatief getest. Ik had zo voor je gehoopt dat je toch een positieve test zou hebben. Dit gaat er inderdaad uitzien als een lange cyclus...
Hier nog geen ongi. Ik dacht vanmiddag dat het er was (voelde nl. wat nats in mijn ondergoed), maar dat was gelukkig alleen maar afscheiding.
Wordt toch wel weer spannend. Morgenvroeg weet ik meer.
Als ik morgen niet ongi word, dan ga ik toch wat meer hopen denk ik.
Tot op heden ga ik er nog vanuit dat ik ongi ga worden, maar hoop natuurlijk van niet...
Liefs,
Twinkel3
Kan wel kloppen hoor dat je nu je kleintje gaat voelen.
Mijn vriendin dacht ook wat te voelen rond die tijd.
Achteraf kon ze pas zeggen dat ze toen inderdaad de kleine had gevoeld.
Bijzonder zeg.
Geef hem/ haar maar een aai over zijn bol namens mij !
Hoi Vlinder,
Ik zou dan ook naar het andere ziekenhuis gaan. Dat scheelt toch enorm in tijd. En het wachten duurt vaak al lang genoeg.
Hoi Patrica,
K*t zeg! Weer negatief getest. Ik had zo voor je gehoopt dat je toch een positieve test zou hebben. Dit gaat er inderdaad uitzien als een lange cyclus...
Hier nog geen ongi. Ik dacht vanmiddag dat het er was (voelde nl. wat nats in mijn ondergoed), maar dat was gelukkig alleen maar afscheiding.
Wordt toch wel weer spannend. Morgenvroeg weet ik meer.
Als ik morgen niet ongi word, dan ga ik toch wat meer hopen denk ik.
Tot op heden ga ik er nog vanuit dat ik ongi ga worden, maar hoop natuurlijk van niet...
Liefs,
Twinkel3