,,wiebelmeiden 4,,

wat is het gisteravond rustig geweest zeg
gisteravond prison break gezien,een aantal afleveringen,erg spannend
ga nu eerst effe poetsen  en de was weer weg wassen,gister heel de dag naar de stad geweest dus had er gister geen tijd voor

prettige dag allemaal

xxx

hoi meiden,

het blijven de komende week telkens wat korte snelle berichtje, want de hele week staat vol met bezoekjes ed. Erg gezellig maar ook vermoeiend (vooral met jetlag). We reizen bijna het gehele land af. En als het meezit kan ik nog ff gaan shoppen in Den Bosch.

Het is jammer dat de RD weer zijn gekomen maar ik had ze eigenlijk ook al wel verwacht, maar toch gehoopt. Ik denk dat we de komende keer ovulatie testen gaan proberen als we daarvoor tenminste weer op tijd terug zijn.

Mier ik heb de afgelopen keer ook erg veel moeite gehad dat het weer niet was gelukt. Ik denk dat het bij mij met name ook lag aan het feit dat ik 30 werd en altijd had gezegd dat ik voor mijn 30 moeder/zwanger wilde zijn. Niet dus. Als ik het me goed herinner ben je ook net jarig geweest......zou er een verband kunnen zijn?!?!

Zo ik ga me snel douchen want er komen over 10 min vrienden langs. Dus sorry dat ik niet op iedereen reageer.

tot later
vs

Hallo meiden,

Er wordt hier nog heel wat afgekletst. Gezellig hoor.

Wij zitten idd midden in de wiebelweken Mier. We wiebelen deze maand om de dag en zijn gestart op dag 7 (drukke maand dus ;-). Deze ronde geven we het nog een kans en anders gaan we door naar de huisarts.
Gisteravond hebben we versierd bij onze vrienden thuis. Nadertijd zijn een paar vrienden nog even bij ons aan geweest. Eén stel met een kleine van een paar maandjes oud het andere stel heeft nog geen kinderen. De gesprekstof ging wel telkens over kinderen krijgen, zwanger zijn en zwanger worden. En toen opeens liepen de tranen mij over de wangen en was het ook niet meer dan logisch dat ik vertelde dat het bij ons nog niet wil lukken. Aan de ene kant lucht het wel op om er open en eerlijk over te kunnen praten, aan de andere kant voelt het ook wel vervelend dat we dit nieuws moeten brengen, we hadden natuurlijk liever verteld dat we zwanger waren. Maar goed, we kregen heel lieve reacties en het voelde wel fijn dat onze gevoelens begrepen werden.
Mijn temperatuur was vanmorgen nog laag, dus mijn ei is waarschijnlijk nog niet geweest. We wiebelen dus nog gewoon even door deze maand.
Hoe is het met jou Mier? Wacht jij deze ronde nog af of ga jij één dezer dagen naar de huisarts toe?

Verder hebben we vandaag alweer een feestje op het programma staan (het houdt niet op dit weekend).

Liefs,

Twinkel3

hey twinkel,

fijn dat je het verteld heb,ja het had liever ander nieuws geweest maar je kan er tenminste nu wel over praten.
mijn moeder en mijn zussen weten het ook en heb ik gister er ook veel over gepraat,het is gewoon fijn dat je je verhaal kwijt kan.
wij wachten deze ronde nog af,en anders wordt het idd de huisarts,maar ben ook wel weer bang ervoor om eerlijk te zijn,ik ga dan elke x verder denken,dan denk ik stel dat mijn eierstokke verkleefd zijn en ik moet er aan geholpen worden,hoe moet ik dat op het werk weer verklaren!!!!! ja ik denk wel veel te ver hehummmm
deze maand gaan we met zijn vieren naar de ha,jij,ik,pink,vlinder!!!!!!
laat er nou eens een groot wonder gebeuren dat het niet nodig zal hoeven zijn,maar ik heb er al niet meer zo n vertrouwen in hoor,jullie wel???

xxx

wat ik me wel weer bedenk,bij elly was het toch in ronde 11 raak??
twinkel,pink,ukkie of anoek misschien weten jullie het??

xxx

Ik ga er inderdaad ook al niet meer vanuit Mier. Aan de ene kant wil ik niet al te negatief klinken, maar om iedere keer zoveel hoop te hebben, nee... dan is de teleurstelling alleen maar groter.
Wij vinden het ook wel een spannende stap om naar de huisarts te gaan hoor. Aan de ene kant hoop ik dan dat ze iets kleins vinden wat zo te verhelpen is zodat we vlot zwanger zijn, aan de andere kant ben ik ook wel eens bang dat er iets flink mis is bij één van ons. In ieder geval is deze onzekerheid ook niets en wordt de teleurstelling iedere maand groter. Dus dan toch maar die stap nemen en op naar de huisarts.

Liefs,

Twinkel3

Ik weet het niet meer Mier, hoe lang het bij Elly duurde bedoel ik.
Gelukkig zie ik hier op het forum ook wel eens berichten staan van meiden die al een hele tijd bezig zijn en nu wel zwanger zijn, maar goed ik durf daar niet teveel op te hopen. Maar het zou natuurlijk wel geweldig zijn als wij deze maand ook allemaal zo'n topic zouden kunnen openen!

Liefs,

Twinkel3

Hey!!
Twinkel, fijn dat je het hebt kunnen delen, maar je had het liever anders gedaan natuurlijk! Kan me goed voorstellen dat je je emoties niet meer de baas kon zijn. Maar daar zijn vrienden ook voor toch??
Volgens mij was Elly zwanger in ronde 10 of 11, dus alles kan!

Hier was de temp vanmorgen weer laag (36.6), dus alles is nog mogelijk. Ovulatietest was wel weer zo negatief als je maar kunt bedenken

Pink

Terug
Bovenaan