,,wiebelmeiden 4,,

Hallo allemaal.

Hier ben ik ook weer even tussendoor. Moet zo weg dus even een kort berichtje.

Twinkel hopelijk gaat het weer een beetje met je. Ik vind het zelf wel fijn om dit soort dingen te kunnen delen met een paar goede vrienden. Een paar vrienden zitten in hetzelfde schuitje zullen we maar zeggen dus dan kun je lief en leed met elkaar delen.

Klinkt misschien stom maar ik vind het fijn dat we hier met een paar meiden ook in dezelfde situatie zitten. Ook hier begrijpt iedereen elkaar goed en kun je lekker kletsen...nog beter dan met vrienden vind ik.

Hopelijk blijven we nog lekker kletsen voorlopig. Ik zou dit niet willen missen!

Komende dagen ben ik er niet maar ik kom straks / vanavond nog wel even op het forum.

Fijne zonnige zondag allemaal.

x-vlinder

Goeiemiddag wiebelmeiden,

Ik lees al een tijdje met jullie mee. Als jullie het goed vinden zou ik graag met jullie meekletsen.   Mijn naam is dus Tara, ik ben bijna 30 (volgende week) en ben inmiddels helaas al in ronde 12 aangekomen. Tot mijn spijt ben ik dus ook bekend met de maandeljkse teleurstellingen, en leef dus erg met jullie mee.

Liefs Tara

welkom tara kom er maar bij

je temp weer omlaag dus dat betekend idd dat die nog moet komen,hoop snel in dezer dagen voor je pink

twinkel ik hoop het echt maar ja je durft onderhand niet meer te hopen,bang voor een teleurstelling,ik ben ook bang dat er iets mis is en wat ze gaan doen en zo,pfff ik durf er niet aan te denken maar ja dit schiet ook niet op en ik heb er alles voor over!!!!!!
we zullen zien,nog 3 weekjes wachten voor mij

xxx

vanmiddag trouwens naar het strand geweest,heerlijk en romantisch hahaha

en nu gaan we bij mijn schoonouders eten,vast ritueel op zondaglekker makkelijk

dus ben er weer vandoor,misschien nog tot vanavond

xxx

Hallo.

Tara, welkom bij de wiebelmeiden. Hopelijk kun  je het een beetje bijhouden hier want er wordt wat afgekletst . Maar het is wel heel gezellig!

Ben je al langer op het forum aan het meeschrijven? Ik zag dat jij ook in ronde 12 zit net als ik. Balen he? Ik had het toch allemaal wat anders voorgesteld. Had niet gedacht dat het meteen zou gaan lukken maar na een paar maanden had ik toch wel een positieve test in handen willen hebben...maar wie niet?

Hier zitten jammer genoeg meer meiden die wat langer bezig zijn. Deze maand gaan er ook een aantal door naar de huisarts. Dat is erg spannend voor iedereen.

Heb je je gegevens al toegevoegd op onze lijst?

Hoe is het de andere wiebelmeiden? Hier begint de ongie steeds heviger te worden. Mijn rug doet deze keer heel erg zeer. Echt zo'n zeurende pijn .

Tot later weer.

x-vlinder

Hallo,

Spannend hoor dat een een aantal van jullie naar de ha gaan. Zelf ben ik nog niet zover.
Zoals het nu lijkt wil ik in jan naar de ha, nog een paar maandjes proberen dus...

Vlinder, ik heb nog niet eerder op dit forum gekletst, eelijk gezegt heb ik nooit eerder op een forum gekletst( groentje dus). Ben wel blij dat ik met jullie mee mag kletsen.

Ook ik was zo naief dat ik dacht wel even snel zwanger te worden, nou niet dus!  Mn beste vriendin was in de eerste ronde al zwanger. Ook iemand anders die ik ken was gelijk zwanger..  

Volgende ronde wil ik voor het eerst gaan temperaturen en ovulatie testen gebruiken.( Misschien kom ik er zo achter waarom het niet lukt?!)

Ik heb mezelf nog niet toegevoegt aan het lijstje, zou ook niet weten hoe dat moet!

Misschin dat iemand anders dat voor mij wil doen???
Mn gegevens zijn:
Tara, 29 jaar, ronde 12, nod 12-19 okt. cyclus 26-33, eerste kindje

Liefs Tara  

Hoi meiden,

Tara welkom, ik zit ook nog niet zo lang bij de wiebel meiden, maar het is hier erg gezellig!

Patricia en april hoe is het met jullie?? spannend....

Hoe is het met de zwangere wiebel meiden? Alles goed?

Mijn ongi is alweer bijna voorbij, ben nooit echt lang ongi. Vraag me wel eens af of dat wel goed is, ik ben meestal 1e dag een beetje ongi, 2e dag normaal, 3e dag klein beetje en 4e dag heeeeel klein beetje.... Wat denken jullie?

Liefs bo

quote: vs77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-10-2007 10:11:20'));

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 11w3d, 10 april uitgerekend

- Pippie, 26 jaar, in ronde 2 zwanger van 1e kindje, nu 4w 5 dgn, 11 juni uitgerekend.

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod 10 of 11 okt, PCOS onder behandeling bij de gyn en ik gebruik clomid

- Tara, 29 jaar, ronde 12, nod 12-19 okt. cyclus 26-33, eerste kindje

- Sindarin, 4e ronde, nod 17 oktober, cyclus 27/28 dagen, eerste kindje

- Twinkel3, 28 jaar, 9e ronde, nod 21/28 oktober, cyclus 26-35 dagen, eerste kindje

-mier1980,10e ronde,nod rond 30 oktober ,cyclus 25/28 dagen, 1e kindje ( dit is dag 26)

- vs77, 30 jaar, 13e ronde, nod rond  1 nov, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

- Bo 24 jaar, 7e ronde, nod 2 november, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje

-   vlinder, 12e ronde 1e kindje, nod 3 november (28 dagen)

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

Terug
Bovenaan