Hallo!!
Heb net de 2e ouderavond gehad en wilde toch nog even snel kijken hier.
Twinkel, dit ziet er wel heel mooi uit voor jou!!
Tara, ovutest geeft idd aan dat de ovulatie eraan zit te komen, temperatuur zal binnen 2 dagen wel hoger zijn.
Mier, mmmmmmm ik ruik speculaascake!!!! Jij bent echt een bakprinses!
Meiden wat leuk om jullie foto's te zien op hyves of via de mail. Nu nog onthouden wat jullie echte naam ook alweer is en welke forumnaam daarbij hoort (en welke foto....). Pfff, we krijgen het nog druk!!
Vrijdag en zaterdag was mijn temp 36.4, zondag 36.6, maandag 36.7, dinsdag 36.8 en vandaag 37.0.
Heb zaterdagavond zulke erge steken linksonder gehad dat ik niet eens normaal kon gaan zitten en opstaan. Leek wel een oud wijf, zo voorzichtig moest ik doen. Zou dat een eisprong kunnen zijn? Daarna is mijn temp wel omhooggegaan. Ben benieuwd of'ie nu hoog blijft of niet. Had trouwens vanaf vorige week dinsdag tot afgelopen zaterdag rekbaar slijm.
Ik verwacht niks hoor, maar vind het wel fijn om te weten wanneer de RD's zich aandienen. Ik ga uit van zaterdag over een week... Zolang wacht ik dus ook voordat ik naar de HA ga.
Goed nieuws, wij hebben een huis gekocht!!! Daarom ben ik waarschijnlijk nu even iets 'makkelijker' met zwanger worden, omdat we nu daar zo druk mee zijn. Spannend!!
Trouwens, allemaal juffen op deze topic, leuk vak he?
Pink