A
Anoniem
Guest
@Twinkel, zolang de RD's er niet zijn is er hoop!!! misschien heb je wel te vroeg getest??
Lekker wezen shoppen. Heb je veel gekocht???
@Mier, Beekse Bergen lijkt me idd ook erg leuk, ben ik nog nooit geweest. Morgen wordt ook de 1ste keer voor de Apenheul trouwens. Ben benieuwd hoe die meid het vind. Normaal gaan we naar Blijdorp, daar hebben we een jaar abonnement van en dat vind ze erg leuk. Ben je nou weer aan het bakken geweest!!! Lekker hoor!!! Zou ik ook weer is moeten doen, een lekkere cake of tart moeten bakken.
Verder gaat alles goed hier. Nog steeds geen RD's te bekennen. Ik ben een buikslaper en gisteravond voelde ik een harde ja net een tennisbal ofzo. Vond het niet echt prettig liggen. Heb dus de halve nacht liggen draaien tot ik me plekje had gevonden. Vind het wel vreemd, heb dat nog nooit eerder gevoeld. Iemand enig idee wat het kan zijn. Word er een beetje onzeker van. Gelukkig is het bijna vrijdag!! Vanavond kreeg ik ineens steken in mijn onderbuik en dacht oh nee he de RD's, maar nee hoor ik moest gewoon erg nodig plassen, hihihi. Nou ik ga meer is mijn boterhammetjes maken en richting de slaapkamer!!! Welterusten allemaal en morgen een fijne dag. Voor de gene die morgen gaat shoppen, niet teveel kopen he!!!!
Liefs Patricia