,,wiebelmeiden 4,,

@Twinkel, zolang de RD's er niet zijn is er hoop!!! misschien heb je wel te vroeg getest??
Lekker wezen shoppen. Heb je veel gekocht???
@Mier, Beekse Bergen lijkt me idd ook erg leuk, ben ik nog nooit geweest. Morgen wordt ook de 1ste keer voor de Apenheul trouwens. Ben benieuwd hoe die meid het vind. Normaal gaan we naar Blijdorp, daar hebben we een jaar abonnement van en dat vind ze erg leuk. Ben je nou weer aan het bakken geweest!!! Lekker hoor!!! Zou ik ook weer is moeten doen, een lekkere cake of tart moeten bakken.

Verder gaat alles goed hier. Nog steeds geen RD's te bekennen. Ik ben een buikslaper en gisteravond voelde ik een harde ja net een tennisbal ofzo. Vond het niet echt prettig liggen. Heb dus de halve nacht liggen draaien tot ik me plekje had gevonden. Vind het wel vreemd, heb dat nog nooit eerder gevoeld. Iemand enig idee wat het kan zijn. Word er een beetje onzeker van. Gelukkig is het bijna vrijdag!! Vanavond kreeg ik ineens steken in mijn onderbuik en dacht oh nee he de RD's, maar nee hoor ik moest gewoon erg nodig plassen, hihihi. Nou ik ga meer is mijn boterhammetjes maken en richting de slaapkamer!!! Welterusten allemaal en morgen een fijne dag. Voor de gene die morgen gaat shoppen, niet teveel kopen he!!!!

Liefs Patricia

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 13w3d (7-10-07), 10 april uitgerekend

- Pippie, 26 jaar, in ronde 2 zwanger van 1e kindje, . MK

- April, in ronde 10 zwanger (nod was 4 okt)

- Kyra, 29 jaar, in ronde 5 zwanger van 3e kindje 19 juni uitgerekend

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- Twinkel3, 28 jaar, 9e ronde, nod 21/28 oktober, cyclus 26-35 dagen, eerste kindje

- mier1980,10e ronde,nod rond 30 oktober ,cyclus 25-28 dagen, 1e kindje ( dit is dag 26)

- vs77, 30 jaar, 13e ronde, nod rond  1 nov, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

- Bo 24 jaar, 7e ronde, nod 2 november, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje

-   vlinder, 12e ronde 1e kindje, nod 3 november (28 dagen)

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

-Tara, 30 jaar, ronde 13, nod 9 nov, cyclus 26-33 dagen, eerste kindje

Kon niet slapen, en kom nog even kijken...

Pink, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Moet je je oude huis nog verkopen? Per wanneer  krijg je de sleutel?    
Volgens mij heb je je ei ook eindelijk gehad. nu nog 1,5 week afwachten...

Anoek, ben idd ook wel nieuwschierig naar je buikje. Kom maar op met die foto!  

liefs, tara

Hoi meiden,

zul je net zien: heb ik tijd om jullie eens wat uitgebreider te bekijken op hyves.....ligt hyves eruit voor onderhoud!!! Maar ja het is tenslotte midden in de nacht bij jullie.

Poppie: mooi dat jullie compu het weer doet.
Ik zal me ook ff voorstellen. Ik ben vs en woon in de vs :). Ik zit nu in rond 13 voor  ons eerste kindje en moet nog een week wachten voor de nod.

Anoek: wat geweldig dat je je kleine nu begint te voelen. Lijkt me een hele bijzondere ervaring. Vergeet de buikfoto's niet te maken!
Volgens mij hebben wij elkaar nog niet op hyves.

Vlinder: wat goed dat je volgende week al terecht kan is beter dan 3 maanden wachten.

Patricia: nog steeds spannend bij jou. Ik hoop voor je dat je deze keer weer pas heel laat pos test met de zwangerschapstest.
Trouwens, ben je vaker nog zo laat op? Kunnen we een keertje 's nachts kletsen :)

Twinkel: ook spannend. Als het nu wel raak is moeten wij misschien ook allemaal een nieuwe coupe krijgen bij de kapper :).

Pink: gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!! Wat voor iets heb je gekocht en wanneer kan je erin? Al in gedachte hoe de babykamer eruit komt te zien?

Pippie: hoe is het meid? Ik denk best veel aan je.

Bo: al enige vermoedes of het deze ronde gelukt zou kunnen zijn?

liefs
vs

hier nog weinig nieuws denk ik. Ik ben wel moe maar dat komt wrs nog van de jetlag in combi met weersveranderingen. Vandaag wel erg gevoelig voor geuren, maar dat is volgens mij veel te vroeg om als kwaaltje te gelden. We wachten nog wel een week af.

liefs
vs

Hoi meiden,

Hier even weer een update van mij.
Temperatuur vanmorgen 37 graden, geen RD's en nog niet weer getest.
(Las jouw berichtje na het eerstje plasje Anoek).

Als de RD's zich nog niet laten zien één dezer dagen doen we denk ik zaterdag of zondag weer een test. Ik zit nu op dag 33 en we hebben goed gewiebeld tot een cyclus van 37 dagen, dus het kan nog alle kanten uit.
Wie weet is er idd nog te weinig HCG, daar hoop ik dan maar op, maar aan de andere kant hoor je ook dat je met de testen van tegenwoordig al 4 dagen voor je NOD kunt testen. Ik heb gisteravond getest met die van Sensitest en daar was echt maar één streep op te zien.

Ik had eigenlijk verwacht deze week naar de huisarts te kunnen gaan. Vond ik ook wel handig in de herfstvakantie. Nu ben ik volgende week dinsdag ook weer vrij.
Wat zouden jullie doen? Toch maar vast een afspraak maken bij de huisarts voor as dinsdag of toch eerst afwachten of de RD's komen of dat ik positief test?
Een afspraak maken kan ik het beste morgen doen en ik was eerlijk gezegd niet van plan dan alweer te testen.

@Wat hoor ik Pink, een nieuwe woning - GEFELICITEERD!!!
Leuk zeg, kun je wat foto's doormailen? Ik ben wel nieuwsgierig.

@Vs, als ik zwanger ben dan nemen we allemaal een andere coupe, als Pink zwanger is dan kopen we er allemaal een nieuwe woning bij en als Mier zwanger is dan gaan we allemaal flink bakken... (hahaha).
Tsja, als je het lot een beetje zou kunnen sturen...

@Anoek, laat je mannetje die foto maar snel maken. Ik ben erg benieuwd.

@Tara, volgens mij ging jij shoppen hè? Veel plezier, ik hoop dat je net zo goed slaagt als ik. Ik was wel een "zak met geld" kwijt, maar ben wel heel gelukkig met mijn nieuwe kleren. Ik ben wezen winkelen in Enschede. Waar ga jij shoppen?

@Mier, het water loopt me al in de mond van jouw smakelijke berichten.
Ik had afgelopen maandag mon chou taarten gemaakt. Die zijn nu ook al heerlijk opgesmikkeld. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

@Ukkie, hoe is het met jou? Ik zie je weinig meer.

Liefs,

Twinkel3

Hoi Patrica,

Jij hebt morgen de afspraak bij de gyn hè?
Heel veel succes gewenst en ik hoop dat je met een mooi bericht terug komt (lees dat je ons kunt vertellen dat je zwanger bent).

Liefs,

Twinkel3

Oh, nu lees ik het.

Niet Tara gaat shoppen, maar jij Vlinder.
Lastig dat je de berichten tijdens het schrijven niet terug kunt lezen, ik raak er soms een beetje van in de war.

Veel plezier dan Vlinder.

En Tara, ik hoop dat jij over 2 weken weer positief kunt testen.

Liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan