,,wiebelmeiden 4,,

Hoi meiden,

Zo hier is heel wat gekletst, gezellig hoor! Heb het allemaal zo'n beetje terug gelezen, maar denk niet dat ik alles goed onthouden heb...
Ik was in de plaats waar ik werk blijven slapen, dat doe ik wel eens vaker. Dat scheelt me een paar uur rijden en is ook gezellig!

Voor jou is het nu wel erg spannend twinkel, tja zo'n test kun je idd het beste met ochtend urine doen.. Zal voor je duimen!!! Voel je je ook anders??

Pink gefeliciteerd met je nieuwe huis!! Ja en zo heb je ook wat afleiding!! Ben je al begonnen met de voorbereidingen van jullie huwelijk?? Daar heb je dan natuurlijk ook wat afleiding van.

Tara jij had een positive ovu test, lekker hoor! Was dit de eerste keer dat je ovu testen gebruikte?

Voor een hoop meiden wordt het volgende week weer een spannende week, voelen jullie al wat??  zal duimen!!!
Zelf heb ik denk ik eind volgende week mijn nod, maar voel nog niet echt iets bijzonders, helaas.

Nou meiden ik weet het echt niet meer wat er verder allemaal geschreven is..... sorry!

Liefs bo

Hè bah, het forum doet weer eens raar.

Heb ik net een berichtje geplaatst, staat die er niet op.
Nou ja, nieuwe poging dan maar.

Ik wordt zo langerzamerhand wel (een beetje) gek van het wachten op de RD's of op een positieve zwangerschapstest. Heb verder geen last van kwaaltjes ofzo, wel weer een wat warmer gevoel laag in de onderbuik, maar dat heb ik wel vaker.
En het is nu ook net of je er wat meer op let...

Net mijn cyclussen nog even bekeken en alleen in ronde 1 en 3 ging ik boven de 32 dagen.

Ronde 1 namelijk 33 dagen en ronde 3 35 dagen, zou dit een positief teken zijn???

Ik kan alleen nog maar afwachten op dit moment, maar soms is het even moeilijk om geduld op te kunnen brengen.

Vanavond ben ik er niet (naar de muziek), heb nl. aanstaande zondag een concert.

Liefs,

Twinkel3

Heeee hij doet het weer!

Heb jullie (degene waarvan ik een emailadres heb) een mailtje gestuurd omdat het forum het niet deed.

Maar ik ben dus uitgeshopt. (poeh poeh)

Twinkel op welke dag zit je nu precies?

x-vlinder

He bah. Zit ik net een heel bericht te tikken is ineens mijn berichtje weg. Verdorie!!!! Nou ik probeer het nog maar een keertje!!!

Hoi Meiden,

@VS, Ik ga meestal erg laat naar mijn bed. Gister ben ik vroeg gegaan voor mij doen, omdat ik er vroeg uitmoest voor de Apenheul. Ik kan gewoon niet zo vroeg slapen. Meesta; ga ik tussen 24.00 en 1.00 uur naar bed.
@Pink, Gefeliciteerd met je nieuwe huis. Kan je er al snel in??
@Twinkel, Als ik jou was zou ik gewoon een afspraak maken bij de HA. Ik ga in ieder geval voor je duimen!!! Bedankt, zodra ik terug ben morgen vertel ik jullie gelijk hoe of wat!!!
@Vlinder, Leuke shopdag gehad!!! Wat heb je allemaal gekocht??

Het was erg leuk in de Apenheul. Echt apart om gewoon al die open los te zien en dat ze gewoon naar je toe kunnen komen. Ga er zeker nog een keertje naartoe, maar dan met mijn vriend en kind. Het enige wat ik vervelend vond waren de aapproef tassen die je kreeg. Daar zaten alemaal ritsen en klippen aan zodat de apen je tas niet open kunnen maken. Ik moest natuurlijk de hele tijd in die tas zijn, elke keer wilde die meid wel weer wat hebben. Verder was het echt heel erg leuk en zeker aan te bevelen!!!!

Nou nog 1 dagje. Morgen kan ik gelukkig naar de gyn. Voel me eigen zo opgeblazen. Hoop dat ik morgen een beetje goed nieuws heb. Ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben, dan kan het niet zo'n erge teleurstelling worden. Zodra ik morgen thuis ben laat ik jullie weten hoe het is gegaan.

Liefs Patricia

Hoi Patricia.

Ik wil je even heel veel succes toewensen voor morgen!

Verder heb ik een leuek shopdag gehad. Ik dacht al dat heb ik je toch al gemaild maar jij staat nog niet in mijn lijst omdat ik jou adres niet heb. Misschien kun je een keer een mailtje sturen dan heb ik meteen jouw adres.

x-vlinder

grrrrrrrrr ik hoop dat die nou een x gaat plaatsen want...............
pink gefeliciteerd met je huis,echt gaaf!

patricia heel veel succes morgen bij de gyn,ik ga hard duimen voor goed nieuws!

twinkel voor jou nog steeds spannend en een hoge temp!

xxx

Hey
hij lijkt het weer wat te doen, of in ieder geval kom ik nu wel een keertje zover dat ik iets kan typen!

Patricia: heel veel succes bij de gyn. Ik hoop dat je goed nieuws krijgt en dat je eindelijk van dat onzekere gedoe af bent en de komende maanden kan gaan genieten.

Twinkel:  hopelijk  blijven de RD nog 8 maanden weg en moeten wij allemaal een nieuwe coupe :).

Pink: gaaf huis zeg!

Ik hou het kort en  ga naar mijn bedje toe.

tot morgen
vs

Terug
Bovenaan