Hoi Meiden,
Sorry hoor dat ik er een paar dagen niet was, maar heb het erg druk deze week.
@Mier, Is je vriendin al bevallen?? Spannend hoor!!!!
Hoe is het verder met je??? Mijn man wilde heel graag een meisje ipv een zoontje. Het leek hem geweldig een dochter. Nou hij weet het nu ook hoor dat ie een dochter heeft. Het is een echte haaibaai, hihihi
@Pink, Je moet er ook op staan hor dat je naar de gyn wilt. De HA mag jou niet zelf houden als jij dat niet wilt. Mijn HA doet ook zwangerschappen en bevallingen, maar stuurde mij gelukkig ook door naar de gyn. Het is idd confronterend, maar je word nu wel verder geholpen. Nou succes!!!
@Vs, Oh balen dat de RD's er zijn. Je had zo'n goed voorgevoel. Ik dacht ook echt dat je zwanger zou zijn.
@Anoek, Blij te horen dat het zo lekker met je gaat en met de kleine natuurlijk. Wel leuk weer om de kleine op een echo te zien. Kan je weer lekker naar hem/haar spieken. Wil je weten wat het word of laten jullie dat als verassing??? Ik wilde heel graag een meisje de 1ste x en toen ik 3mnd was had ik al meisje kleertjes gekocht. Gelukkig werd het ook een meisje, anders zat ikmet al die roze kleertjes, hihihi
@Vlinder, Zijn de RD's er al. Ik ga voor je duimen dat ze wegblijven!!!
@Pink, Bo, Tara, Ik duim voor jullie!!!!!
Hier nog geen RD's hoor,denk een maandag. Moet nog 4 dagen mijn medicatie slikken. Heb wel erg last van mijn buik. Na het vrijen doet het echt zeer. Hopelijk zijn ze er snel en kan ik door naar de volgende ronde.
Nou meiden een fijne dag. Ik ga ff snel douche, moet zo naar mijn werk toe. Denk niet dat ik er vanavond ben, maar morgen ben ik er weer in ieder geval.
Liefs Patricia xx