,,wiebelmeiden 4,,

'ons' ziekenhuis staat in contact met  t en werken samen en bovendien staat de afspraak ook nog gewoon  in t....we zien wel of we die tegen die tijd afzeggen.

Hoi Meiden,

Sorry hoor dat ik er een paar dagen niet was, maar heb het erg druk deze week.

@Mier, Is je vriendin al bevallen?? Spannend hoor!!!!
Hoe is het verder met je??? Mijn man wilde heel graag een meisje ipv een zoontje. Het leek hem geweldig een dochter. Nou hij weet het nu ook hoor dat ie een dochter heeft. Het is een echte haaibaai, hihihi
@Pink, Je moet er ook op staan hor dat je naar de gyn wilt. De HA mag jou niet zelf houden als jij dat niet wilt. Mijn HA doet ook zwangerschappen en bevallingen, maar stuurde mij gelukkig ook door naar de gyn. Het is idd confronterend, maar je word nu wel verder geholpen. Nou succes!!!
@Vs, Oh balen dat de RD's er zijn. Je had zo'n goed voorgevoel. Ik dacht ook echt dat je zwanger zou zijn.
@Anoek, Blij te horen dat het zo lekker met je gaat en met de kleine natuurlijk. Wel leuk weer om de kleine op een echo te zien. Kan je weer lekker naar hem/haar spieken. Wil je weten wat het word of laten jullie dat als verassing??? Ik wilde heel graag een meisje de 1ste x en toen ik 3mnd was had ik al meisje kleertjes gekocht. Gelukkig werd het ook een meisje, anders zat ikmet al die roze kleertjes, hihihi
@Vlinder, Zijn de RD's er al. Ik ga voor je duimen dat ze wegblijven!!!
@Pink, Bo, Tara, Ik duim voor jullie!!!!!

Hier nog geen RD's hoor,denk een maandag. Moet nog 4 dagen mijn medicatie slikken. Heb wel erg last van mijn buik. Na het vrijen doet het echt zeer. Hopelijk zijn ze er snel en kan ik door naar de volgende ronde.

Nou meiden een fijne dag. Ik ga ff snel douche, moet zo naar mijn werk toe. Denk niet dat ik er vanavond ben, maar morgen ben ik er weer in ieder geval.

Liefs Patricia xx

Hoi meiden,

Rustig hier, allemaal druk?!

Mier   is je vriendin ondertussen al bevallen?

Pink en tara hoe is het bij jullie voelen jullie al wat?

Hier nog niks, nog afwachten, spannend..

Liefs bo

hey vlinder,succes morgen,en goed werk verricht vandaag dus!

nog niks gehoord,dus denk dat het er nog niet is,ga nu effe snel douchen want ik ga zo uiteten met het werk!
dus dat wordt lekker smikkelen!
tot morgen maar weer,dan reageer ik wel effe weer op iedereen!

xxx

Even een kort berichtje van mij voordat ik weer weg ga:
Vanmorgen 37.1, lekker hoog dus. Aan het eind van de middag kwam langzaam een erge hoofdpijn opzetten en baarmoederkrampen.... Dus als ik het vannacht weer heel warm krijg in bed (lijken altijd wel opvliegers de dag voor ongi) en morgen is mijn temp laag dan weet ik het wel.... Ik bel dan meteen morgen de ha voor een afspraak voor volgende week. Kan bijna niet missen wat ik nu voel, want zo begint het altijd!

Liefs Pink

hey het is rustig hier

ik hou het ook kort want ik moet zo weer weg. Zal een volgende keer wel op iedereen reageren.

vlinder: heel veel succes en ik hoop voor je dat het allemaal goed nieuws zal zijn.

pink: slecht teken. jammer :(

Tja hoe ben ik eronder.......ik baal er flink van. Vooral van het feit dat het net leek alsof het zo was en dan is het zo slopend. We gaan deze maand niet tempen, testen oid en we zien wel wanneer het er van komt om te wiebelen. Alhoewel ik natuurlijk wel weet wanneer het moet! Soms zou ik willen dat ik het allemaal ff kon uitschakelen en er niet mee bezig was. Ik ben het gewoon even zat! Vooral omdat het ondertussen ook af en toe mijn werk beinvloed, als ik me moet concentreren en nadenken dan dwalen mijn gedachten vaak af.
Ik zat er ook aan te denken om maar eens 3 maanden aan de voorbehoudsmiddelen te gaan (is de enige manier om niet elke keer weer te hopen). Maar dat is ook niet echt een goed idee natuurlijk :).
Eind deze maand moet ik sowieso naar de gyn voor een uitstrijkje (moet hier elk jaar en ze vonden het schrokkend dat ik nog nooit eerder er eentje had gehad!!). Dus dan zal ik eens vragen hoe of wat de gang van zaken is.

liefs
vs

hey meiden,

er is een meisje geboren hoor!!!

etentje was weer gezellig!

xxx

Mijn weekend is gisteren om 17.15 weer begonnen! Heerlijk!
Heb niet zo heel veel te vertellen eigenlijk. Het fototoestel ligt op tafel te wachten tot mn mannetje zo meteen naar beneden komt zodat ik éindelijk een buikfoto kan laten maken door hem!!! Dus hopelijk snel een foto om te showen!

Pink, hoe is het? Hebben de RD's zich echt laten zien? Ik hoop het niet voor je...

Mier, hoe heet het kleine meisje?

Zo meteen nog even lekker naar de stad, shoppen! Alhoewel, mannetje is er bij dus zal wel meevallen ;-) Hij is niet zo shopper, hahahaha

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan