,,wiebelmeiden 4,,

Nou daar ben ik weer! Heb net 2 pagina's teruggelezen, en ben weer helemaal op de hoogte

Hier nog niets van een naderende rd of zwangerschap te vinden. Voel me net als anders, en kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat het nu opeens wel raak zal zijn. Merk aan mezelf dat ik het eigenlijk elke maand makkelijker oppak als de rd komen. De hoop die ik de eerste maanden had die is bijna helemaal weg. Eind van deze ronde zijn we officieel een jaar bezig. Zoals het nu lijkt zitten we dan niet bij de ruim 80% die wel binnen een jaar spontaan zwanger wordt.

Nou genoeg geklaagd!

Hoe is het met de rest?

Bo, Pink zijn ze dr al???
Vlinder, spannend vandaag, je krijgt de uitslag toch ??? Succes!!!
Patricia hoop dat de rd's snel komen, kun je weer verder.
Mier en Twinkel, de eerste stappen zijn gezet. Hoop zo voor jullie (voor iedereen trouwens) dat je toch via de normale weg zwanger wordt.(En een beetje snel natuurlijk!)
Anoek, spannend een nieuwe echo... eindelijk weer even meekijken hoe het met de kleine gaat!

liefs tara

tara dat gevoel dat herken ik wel in mezelf,was dit x ook niet erg teleurgesteld,was er toch wel weer vanuit gegaan dat ze kwamen,en ik heb nu ook zoiets van ja het maakt met niet zoveel uit als ze over 3 weken weer komen want volgende maand toch naar de gyn! en ja wie weet hoe lang het nog duurt!! ik heb me er wel bij neer gelegd dat het langer duurt en dat het zo is!
voor vlinder is het een spannende dag vandaag,ik ben benieuwd hoor!
wie is de volgende? ik? of poppie??
anoek ik heb nog steeds geen mail!!! hahaha,en ze heet gwen,leuke naam he?!
pink bij jou al de rd  s ik hoop van niet!!!!
twinkel bij jou zijn ze al weer voorbij he,nu dus weer flink jullie best doen voor ronde 10,wij ronde 11 alweergrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr  ach ja,ooit zal het goed komen!
straks lopen we allemaal met een dikke trotse buik!
lijkt me dan leuk om een xtje wat af te spreken midden in het land!hahaha
goed idee of niet??
gaan we gezellig met zijn allen bij prenatal shoppen,hahaha ik zie het al helemaal voor me,ben net nog bij de prenatal geweest,effe kraamcadeautje gehaald,ik woon vlakbij zo n megastore,echt leuk!!!
ga nog effe poetsen,en misschien nog even sporten!

groetjes mier

hebben jullie babyboom gekeken?
ik heb vanmiddag de herhaling gezien?
vond het echt zo sneu voor dat stel met die jongen die zaadbalkanker had gehad! en ook dat stel met die oudere man,echt verschrikkelijk,een echo dat je zwanger bent maar geen hartje!
pfffff ik heb weer flink zitten huilen!

xxx

Hé hallo,

Ik heb net ook even naar de herhaling van Babyboom gekeken en dan zijn de verschillen idd erg groot. Het ene stel is al zwanger "wanneer je er naar kijkt" en het andere stel gaat verder met ICSI nr.3. Je gunt het iedereen zo hè.

@Vlinder, hoe is het met jou gegaan? Ik ben benieuwd.

@Anoek, leuk een buikfoto. Ik ga zo meteen mijn mail checken!

@Mier, dat lijkt me idd leuk - allemaal shoppen bij de prenatal!
Hoop dat we ook snel allemaal zwanger zijn.

Ik vind het iedere maand toch wel weer moeilijk, die RD's. Ook al reken je niet zo op een zwangerschap, toch is er iedere maand wel weer die hoop en teleurstelling.
Ik blijf nog steeds hoop houden dat wij buiten het medische circus om zwanger worden, maar ja... ook voor ons zijn de eerste stappen  nu gezet.
Volgende week vrijdag weten we al wat meer.

Liefs,

Twinkel3

Hier nog niks te bespeuren!
Ik verwacht het wel, want gisteravond kreeg ik ontzettende hoofdpijn (echte ongesteld-hoofdpijn) en krampen. Vannacht twee uren wakker geweest van 'opvliegers' en temp vanmorgen 36.9, dus alweer wat omlaag. Vanmorgen nog wat krampen, maar verder nog niks. Ik heb vanmorgen de HA gebeld en heb een afspraak voor  komende woensdag. Ik vertelde de assistente dat we kwamen voor een verwijzing naar de gyn en dat we graag samen wilden komen, maar ze zei dat dat niet nodig was. Dus hij gaat woensdag niks doen, ik laat ons gewoon doorsturen.

Ik voel me niet klote omdat ik ongi ga worden, maar juist heel opgelucht dat ik eindelijk een afspraak kon maken, gek he? Heb gisteravond dan ook niet eens een traan in mijn ogen gehad bij babyboom. Wat zit een mens toch raar in elkaar. Ben bijna blij dat er iets gaat gebeuren.....

Vlinder, ik denk aan jullie.....

Dames, wij gaan even shoppen voor ons nieuwe huis, moet ook gebeuren en dat vinden we helemaal niet erg.

PInk

goed van je pink dat je gebeld heb.
nog even afwachten of je ongi komt! welke dag van je cyclus zit je nu?

vlinder ik denk aan je!

xxx

Pink, ondanks dat je vrij nuchter overkomt, vind ik het wel klote voor je. Fijn dat je al snel naar de ha kan. Zo te horen krijg je gewoon heel snel die verwijzing die graag wilt hebben. Shop ze, idd nooit vervelend!

Twinkel, wacht nog maar even met je mail checken! De foto's zijn gemaakt, maar staan nog op het toestel. Heb nog geen tijd gehad. Morgen heb ik de hele dag dus zal er dan mee aan de slag gaan!

Mier, ja ik heb gisteravond gekeken. Vind het erg indrukwekkend en erg goed dat ze alle aspecten laten zien. Dat mensen ook eens weten dat zwanger worden niet altijd vanzelf gaat. Ook al ben ik heel vlot zwanger geraakt, ik weet dat ik daar heel gelukkig om moet zijn (wat ik ook ben natuurlijk ;-)) Ik weet uit mn nabije omgeving dat het niet altijd zo gaat. Ik vind het in elk geval mooi in beeld gebracht en ook knap dat die mensen zo'n kijk in hun leven geven, zoals inderdaad met die echo waar geen hartje klopte.

Vanavond weer de lama's!!!!!

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan