WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Hey Twinkel,

Toen ik bloedverlies had, heb ik een inwendige echo gehad en voor ik zwanger werd een uitstrijkje laten maken. Ik ben zelf niet echt preuts of zo, maar vond het ook wel wat ongemakkelijk hoor. Uiteindelijk viel het achteraf wel mee. Zeker de inwendige echo. Ze deden dat zo netjes en je voelt er echt niks van. Hoop dat het je een beetje geruststelt.
Toch is het allemaal wel spannend, dat kan ik me wel voorstellen. En dan wil je zeker niet ongi zijn... was bij de inwendige echo ook blij dat het bloeden al gestopt was, want vond dat ook een vreselijk idee... Maar ja zoals je al zegt, ze zijn heel wat gewend hoor!

Nu ga ik zo eens lekker slapen.Morgen vroeg op want om 8.30 komen ze al voor de vloer!

Weltrusten allemaal.
Liefs Anoek

Nou, mijn mannetje heeft hem even gemaakt hoor, en ik geloof dat hij nu weer als een tierelier werkt!!

Nou, meiden, wiebelmeiden 5 alweer, tsjonge, ik hoop dat deze wiebelmeiden voor veel meiden goed nieuws op gaat leveren!!
Het eerste goede nieuws hebben we dan toch alweer binnen!!
Tara, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!

Patricia, shit toch de RD, ik had echt gehoopt dat je zwanger was, mss wel fijn dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt.

Ukkie, fijn te lezen dat het goed met je gaat, veel plezier en succes bij de echo.

Anoek, wat speciaal lijkt me dat, het voelen van je kindje, jij ook veel plezier en succes bij de echo.

Poppie,Pink, VS en Twinkel allemaal veel sterkte en succes bij de huisarts en de gyn. Ik hoop dat er voor jullie snel duidelijkheid zal zijn. Ik hoop natuurlijk op goed nieuws!!

Vlinder, jeetje.... ik werd er stil van... Ik wil jou en je vriend heel veel sterkte wensen.

Bo, wanneer zijn jou wiebeldagen nu weer??

Mier, jou wiebeldagen zijn nu toch, veel succes!!

Nou meiden, hier gaat het langzaam wat beter. Het werken blijft erg moeilijk, ik werk namelijk met pasgeborenen. Wel op de IC, dat betekent dus wel allemaal ernstig zieke pasgeborenen. Baby's, baby's en nog eens baby's. De hele dag de confrontatie. Al moet ik zeggen dat ik aan de andere kant weer beter kan relativeren. Het leven kan nog zoveel moeilijker zijn als je kindje zo ernstig ziek is...
Het maakt het ook nog wel moeilijk omdat ik nog niet opnieuw ongi ben geweest en geen ovulatie tot nu toe.  Ik wil zo graag weer bezig met zwanger worden en dat staat voor mijn gevoel nu een beetje stil. Maar jeetje, wat moeten meiden met een onregelmatige cylclus toch een twijfels hebben zeg. Dat je niet weet hoe, wat en wanneer je ei is. Lijkt me erg moeilijk. Ik hoop gewoon snel weer ongesteld te zijn, zodat ik voor mijn gevoel weer bezig kan zijn met zwanger worden.
Jeetje, ik wil zo graag......., maar ja, ik geloof dat alle meiden hier dat kunnen bevestigen.

Fijn dat ik mijn gevoel weer even van me af kan schrijven. De mensen die weten dat ik een miskraam heb gehad, durven niet eens meer te vragen hoe het nu eigenlijk met me is. Misschien ook wel begrijpelijk, maar soms wil je het er nog even graag over hebben.

Tot snel,
Gr. Pippie

p.s. Echt heerlijk zo'n nieuwe computer. Ik heb dit echt razendsnel geschreven in vergelijk met onze oude comp.

He Twinkel,

Net wat Anoek zegt: het valt best mee zo'n inwendige echo. Ze gaan hier heel proffesioneel mee om. Ik had ook nog eens bloedverlies op dat moment.
Ik vond het gevoel ook erg meevallen.
Ik snap dat je het erg spannend vind allemaal, maar ik hoop dat je je nu wat minder druk maakt om je inwendige echo.

Heel veel sterkte en succes,
Gr. Pippie

Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 18w1d (9-11-07), 10 april uitgerekend,  21 november 20 weken echo

- April, in ronde 10 zwanger (nod was 4 okt)

- Kyra, 29 jaar, in ronde 5 zwanger van 3e kindje 19 juni uitgerekend

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje, half juli uitgerekend  

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

-mier1980 ,27jaar,  11e ronde  , 1e kindje , nod 21/25 november (cyclus 24/28 dagen)(afspraak bij de gyn)

- vs77, 30 jaar, 14e ronde, nod rond  25 nov, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

- vlinder, nod tussen 25 en 29 november, 1e kindje ronde 13, MM

- Twinkel3, 28 jaar, 10e ronde, nod tussen 26 nov en 3 dec  , cyclus 26-36 dagen, eerste kindje.  
19 november: afspraak bij de gyn.

- Bo 24 jaar, 8e ronde, nod 2 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 12, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen 13 dec  en 19 dec (cyclus 34 - 40 dagen)

- Pippie, 26 jaar, in ronde 2 zwanger van 1e kindje -> MK met 6weken,   nu wachtend op eerste NOD/ongi, NOD ??????

Ik heb mezelf even uit het zwangeren rijtje weggehaald, helaas.....

Goedemorgen!!
Ben niet zoveel hier geweest de laatste dagen, druk druk druk... Donderdagavond gewerkt, gisteravond een feestje (was om 2.45 thuis, gaaaap)  en moet  vandaag ook de hele dag weer werken.  

Het begint eindelijk een beetje door te dringen... Alleen bij elk beetje nattigheid wat ik voel, loop ik dus naar de wc. Maar gelukkig een bloedsporen te ontdekken hoor! Heb geen 2e test gedaan (nog niet) Ben wel  heel blij nu hoor!

Patricia,  fijn dat je  rd eindelijk gekomen zijn (nou ja, fijn) Nu kun je wel weer door naar de volgende ronde, met nieue kansen....

Anoek en ukkie, ik wens jullie heel plezier bij de echo!

Vlinder, bedankt voor kaartje! Ben blij voor jullie dat  het weer wat beter gaat. Spannend volgende week....

Twinkel, Jeetje jullie kunnen al snel terecht! Wel fijn nukomt er misschien wat schot in de zaak. In ieder geval positief dat de zwemmers het doen  

Mier,  succes met wiebelen! Ga dr voor, je weet maar nooit!  

Bo, komen jou wiebledagen alweer in zicht?

Pippie, fijn dat je comp het weer doet, kun je ook  weer meekletsen! hoop voor  je dat die RD snel weer komen.  Wel confronterend als je de hele dag mt baby's werkt!  As je over je MK wilt  praten/tikken dan kun je bij ons allemaal terecht hoor!

Tara    

YES!!

Vanmorgen had ik wat last van pijnlijke borsten, dus ik dacht, laat ik eens een ovutest doen. Bij mijn baarmoeder zeurt het al dagen, en ja hoor, een positieve ovutest. We mogen weer!!
Ik ben blij dat we weer bezig kunnen gaan met zwanger worden.

Wilde ik jullie even laten weten. Ik zet mijn NOD nu op 26-27 november, maar ik houdt wel even een slag om de arm, want ik weet natuurlijk niet wat mijn lijf na de miskraam precies in de planning heeft.

Liefs Pippie

Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 18w1d (9-11-07), 10 april uitgerekend,  21 november 20 weken echo

- April, in ronde 10 zwanger (nod was 4 okt)

- Kyra, 29 jaar, in ronde 5 zwanger van 3e kindje 19 juni uitgerekend

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje, half juli uitgerekend  

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

-mier1980 ,27jaar,  11e ronde  , 1e kindje , nod 21/25 november (cyclus 24/28 dagen)(afspraak bij de gyn)

- vs77, 30 jaar, 14e ronde, nod rond  25 nov, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

- vlinder, nod tussen 25 en 29 november, 1e kindje ronde 13, MM

- Pippie, 26 jaar, 1e ronde na miskraam, positieve ovutest 10 november, NOD 26 -27 november (even ruim aangehouden)

- Twinkel3, 28 jaar, 10e ronde, nod tussen 26 nov en 3 dec  , cyclus 26-36 dagen, eerste kindje.  
19 november: afspraak bij de gyn.

- Bo 24 jaar, 8e ronde, nod 2 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 12, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen 13 dec  en 19 dec (cyclus 34 - 40 dagen)

yes pippie,een positieve ovulatietest,flink wiebelen dan weer he.

mijn wiebeldagen zijn er ook weer ja,nog 1 kans voordat ik ook naar de gyn kan!!!

xxx

Terug
Bovenaan