WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Hi Wiebelmeiden,
Hier een 'stem uit het verleden', ;) Afgelopen februari tot april ofzo zat ik met jullie hier op het forum (misschien was het wel wiebelmeiden 1 waar ik toen inzat ; )
Ik was die twijfelkont (hihi), wilde eerst dat trouwen enzo...

En nu ben ik terug,.. Ben gevraagd 2 weken geleden op vakantie! Aangezien we pas ergens volgend jaar zomer gaan trouwen en ik een wiebelkont ben op meerdere manieren (komt het wel uit? ben ik wel geschikt? kan het wel met mijn baan? zet ik mijn leven niet te veel op zijn kop? etc etc), maar ik word wel deze maand 34!

Dus...zonder druk gaan we nu toch wel proberen in de maanden dat ik durf, waarschijnlijk begrijpen jullie daar helemaal niets van omdat jullie allemaal zo overtuigd zijn! Het forum en al die verhalen op tv 'babyboom' en nieuwe serie die eraan gaat komen 'Notes from the belly'  (heb voorstukjes en afleveringen in het buitenland gezien) en natuurlijk vriendinnen die om me heen gaan beginnen...helpen mij echt om aan mijn gevoel (gedreven door hormonen) over te kunnen geven. Mijn ratio is zo sterk, dat ik maar blijf piekeren...en voor je het weet tot de leeftijd dat het nog veel moelijker wordt of niet meer kan. En dan ga ik daaaar natuurlijk weer over piekeren tegen die tijd en mezelf kwalijk nemen dat ik mijn ratio de overhand heb laten geven!

Twee  dagen nadat mijn vriend mij vroeg (ik ben al jaren van de pil en aan de persona)    had ik mijn eisprong en hebben we lekker gewiebeld ;) Leuk cadeautje van mij aan hem dat ik dat durfde  ;)  

Zoals sommigen van jullie misschien nog weten  hebben mijn vriend en ik dus in feb en maart wel al 2 rondes gehad, toen ik aangaf toch liever het trouwen eerst te doen... Nou ik bedoelde het vragen zonder al  zwanger te zijn ;)

Ronde 3 is nu aan de gang, ik had mijn eisprong op dag 12/13 en zit nu op dag 26...vandaag moet ik dus ongesteld worden (of niet ;) maar ik heb  het gevoel dat  de rd's ook echt aankomen. Erg spannend!!!!!

pfff...wat een lang verhaal... Vind het jammer te  lezen dat er toch nog wel veel meiden van begin van het jaar nog niet zwanger lijken zijn, maar wie weet zijn er toch een aantal van jullie gewoon blijven hangen! Net zoals Anoek toen ze zwanger bleek!

Ik ga lekker bijlezen.  

Good to be back...

x Nicky  

hey nicky,

dat is lang geleden!
leuk dat je gevraagd bent zeg!

xxx

Hé Nicky,

Idd al lang niks meer van jou gehoord.
Geweldig zeg dat jullie gaan trouwen! Gefeliciteerd.

En zo te horen ben je nog steeds zo'n twijfelkont m.b.t. zwanger willen worden.
Wie weet heb je straks wel niks meer te twijfelen en ben je nu wel zwanger.

Laat je het ons nog even horen?

Liefs,

Twinkel3

Hey Nicky!!

Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk!!!!!!!!!!! Heeft ie je romatisch gevraagd.

Ik begrijp je twijfel wel, ook ik heb lang getwijfeld... weet je nog?? Nu ik bijna op de helft van mijn zwangerschap ben, geniet ik er echt van. Ook alvind ik het allemaal heel spannend. Ik denk dat het meer komt omdat ik graag controle wil hebben, maar als je ergens geen controle over hebt is het zwanger worden en wat het met je leven zal doen. Ik ben dan als control-freak ook maar gewoon in het onbekende gesprongen en nu geniet ik er echt van. Dus ga er voor meid. Liever zo, dan achteraf spijt hebben.

Kom je nu regelmatig weer hier?

Liefs Anoek

Pfffff.... ben de dag doorgekomen, maar voel me nog steeds niet lekker...
Ik ben echt snot en snot verkouden en ben e rhelemaal uitgeput van. Ben denk ik ook wat koortsig nu, maar ja...
Vannacht heel vast geslapen maar steeds wakker van rare dromen... Heel vervelend en werkt dus ook al niet mee:-(

Ga nu maar eens een soepje warm maken.

Mier, voel jij je al wat beter?

Liefs Anoek

hey anoek,

jij ook al zo beroerd
ik voel me ook nog beroerd,misselijk en keelpijn van het overgeven!

hoe is het met de kleine? is die nog druk geweest vandaag?

xxx

Hi Anoek,

Ja, ik ga nu weer regelmatig hier op het forum zijn. Wil graag allemaal horen hoe het met jullie gaat. Echt leuk om te zien dat de zwangeren ook op dit forum blijven hangen!

Ben nog niet ongesteld geworden vandaag, maar mijn buik voelt wel zo. Het zal dus snel doorzetten.

Die griep die jij te pakken hebt heerst ook bij mij op kantoor! Daar ben je wel een weekje mee zoet als ik mijn collega's moet geloven. Mijn vriend (aanstaande ;) en ik zijn net uit zuid-afrika dus heeft die griep ons gelukkig nog niet te pakken.

Oh ja, aanzoek was heeeel romantisch, aan de indische oceaan...walvissen en dolfijnen kwamen voorbij...toch wel spontaan, want hij had het eigenlijk verderop   op de reis willen vragen (hihi). Dit was wel leuker, de mooiste plek van de hele trip bleek achteraf én konden we samen lekker genieten van het feit dat we nu gaan trouwen.

Hoop dat jullie snel uit de griep komen en dat de ochtend misselijkheid niet tot keelpijnen leidt.

Lfs, Nicky

Terug
Bovenaan