Hi Wiebelmeiden,
Hier een 'stem uit het verleden',

Afgelopen februari tot april ofzo zat ik met jullie hier op het forum (misschien was het wel wiebelmeiden 1 waar ik toen inzat ; )
Ik was die twijfelkont (hihi), wilde eerst dat trouwen enzo...
En nu ben ik terug,.. Ben gevraagd 2 weken geleden op vakantie! Aangezien we pas ergens volgend jaar zomer gaan trouwen en ik een wiebelkont ben op meerdere manieren (komt het wel uit? ben ik wel geschikt? kan het wel met mijn baan? zet ik mijn leven niet te veel op zijn kop? etc etc), maar ik word wel deze maand 34!
Dus...zonder druk gaan we nu toch wel proberen in de maanden dat ik durf, waarschijnlijk begrijpen jullie daar helemaal niets van omdat jullie allemaal zo overtuigd zijn! Het forum en al die verhalen op tv 'babyboom' en nieuwe serie die eraan gaat komen 'Notes from the belly' (heb voorstukjes en afleveringen in het buitenland gezien) en natuurlijk vriendinnen die om me heen gaan beginnen...helpen mij echt om aan mijn gevoel (gedreven door hormonen) over te kunnen geven. Mijn ratio is zo sterk, dat ik maar blijf piekeren...en voor je het weet tot de leeftijd dat het nog veel moelijker wordt of niet meer kan. En dan ga ik daaaar natuurlijk weer over piekeren tegen die tijd en mezelf kwalijk nemen dat ik mijn ratio de overhand heb laten geven!
Twee dagen nadat mijn vriend mij vroeg (ik ben al jaren van de pil en aan de persona) had ik mijn eisprong en hebben we lekker gewiebeld

Leuk cadeautje van mij aan hem dat ik dat durfde
Zoals sommigen van jullie misschien nog weten hebben mijn vriend en ik dus in feb en maart wel al 2 rondes gehad, toen ik aangaf toch liever het trouwen eerst te doen... Nou ik bedoelde het vragen zonder al zwanger te zijn
Ronde 3 is nu aan de gang, ik had mijn eisprong op dag 12/13 en zit nu op dag 26...vandaag moet ik dus ongesteld worden (of niet

maar ik heb het gevoel dat de rd's ook echt aankomen. Erg spannend!!!!!
pfff...wat een lang verhaal... Vind het jammer te lezen dat er toch nog wel veel meiden van begin van het jaar nog niet zwanger lijken zijn, maar wie weet zijn er toch een aantal van jullie gewoon blijven hangen! Net zoals Anoek toen ze zwanger bleek!
Ik ga lekker bijlezen.
Good to be back...
x Nicky