Hey meiden,
Hier een berichtje uit de ziekenboeg Ik ben vandaag thuis gebleven van mijn werk. heb zo goed als de hele dag in bed gelegen. Net een kom kippensoep naar binnen gewerkt. Morgen blijf ik denk ik ook nog thuis, het is gedurende dag niet beter, maar erger geworden... Bleeehhhhh ik vind dit echt vreselijk.........Maar goed, moet ook aan die uk in mn buik denken hé?!
Micky, wauw gefeliciteerd!!! Die 8 maanden zijn er ook voor om aan het idee te wennen hoor. Ik heb een overtuigde kinderwens, maar ook ik heb die maanden nodig, ha ha! Geniet ervan, want het is echt zo ontzettend bijzonder.
Mier, ben jij ook nog ziek?
Vlinder, thanks voor de update. Ik vind het niet erg dat het via de mail gaat hoor. IK begrijp het wel. Ik duim hard voor je!
Twinkel, ik snap je gevoelens best hoor en wil ook even zeggen dat ik het totaal niet erg vindt dat je het ook gewoon eerlijk zegt hier. Hoe zit jij nu in je cyclus? Maandag spannende dag voor jullie. Ben je zenuwachtig?
Pink, gaat alles goed met je?
Patricia, een dipje overkomt de beste weleens. Kan je er goed over praten? Dat scheelt al een heleboel. Je kan altijd bij ons terecht hé?
Ukkie, heb je de echo al gehad?
Vs, ik heb je idd ook al een tijdje niet gezien? Gaat het goed met je?
Liefs Anoek