WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Jee zeg Nicky, wat snel! Gefelciteerd!
Hoef je in ieder geval niet meer na te denken of je uberhaupt wel zwanger wilt worden.
Wen maar aan het idee dat er een kindje in je groeit, want over 8 maanden is hij/ zij er echt.

Liefs,

een best wel beetje veel jaloerse Twinkel, maar dat snap je vast wel Nicky

Hoi meiden,

Mier en Anoek beterschap, hoop dat jullie snel weer wat opknappen!!

Nicky streep is streep, dus gefeliciteerd!!!!!! Ik zal me verder even voorstellen, ben bo bijna 25 en zit nu in ronde 8

Patricia succes morgen bij de tandarts.

Hoe is het met de andere meiden??

Liefs bo

Hey meiden,

Hier een berichtje uit de ziekenboeg  Ik ben vandaag thuis gebleven van mijn werk. heb zo goed als de hele dag in bed gelegen. Net een kom kippensoep naar binnen gewerkt. Morgen blijf ik denk ik ook nog thuis, het is gedurende dag niet beter, maar erger geworden... Bleeehhhhh ik vind dit echt vreselijk.........Maar goed, moet ook aan die uk in mn buik denken hé?!

Micky, wauw gefeliciteerd!!! Die 8 maanden zijn er ook voor om aan het idee te wennen hoor. Ik heb een overtuigde kinderwens, maar ook ik heb die maanden nodig, ha ha! Geniet ervan, want het is echt zo ontzettend bijzonder.

Mier, ben jij ook nog ziek?

Vlinder, thanks voor de update. Ik vind het niet erg dat het via de mail gaat hoor. IK begrijp het wel. Ik duim hard voor je!

Twinkel, ik snap je gevoelens best hoor en wil ook even zeggen dat ik het totaal niet erg vindt dat je het ook gewoon eerlijk zegt hier.   Hoe zit jij nu in je cyclus? Maandag spannende dag voor jullie. Ben je zenuwachtig?

Pink, gaat alles goed met je?

Patricia, een dipje overkomt de beste weleens. Kan je er goed over praten? Dat scheelt al een heleboel. Je kan altijd bij ons terecht hé?

Ukkie, heb je de echo al gehad?

Vs, ik heb je idd ook al een tijdje niet gezien? Gaat het goed met je?

Liefs Anoek

Hey anoek, ik mag van het weekend weer aan de wiebel!!!!

Vind het wel zielig voor je ben je ziek en nu is je man ook niet thuis om voor jullie te zorgen.. Is er wel iemand anders in de buurt?

thanx bo

nog steeds ziek
ben al heel de week thuis,tenminste vandaag was ik zoiezo vrij maar maandag en dinsdag ziek,morgen ga ik het ook niet redden,voel me zo belabberd!

bij jou is het er ook niet minder op geworden dus anoek! balen,goed uitzieken maar!
hoeveel weken moet je nog werken?

xxxxx

Lieve meiden,

Dank voor jullie lieve reacties!

En ik kan me heel goed voorstellen dat het ook vervelend klinkt, ik kom net weer kijken en dan nu na 3 rondes al een positieve test. Ik voel me ook een beetje schuldig, een heel goed vriendinnetje is ook al heel lang bezig...vind het moeilijk haar straks mijn nieuws te vertellen...

Dank voor je eerlijkheid Twinkel, ik kan me niet uit ervaring voorstellen hoe jij je voelt, maar geen invloed kunnen uitoefenen op iets wat je echt heel graag wilt, ken ik wel.

Ik duim voor iedereen, want niets zou zo leuk zijn als we met z'n allen kunnen genieten van groeiende buiken. Ik gooi er ook even een paar glitters uit voor iedereen die bezig hier  zo graag  zwanger wil worden  (en mijn vriendinnetje die niet hier online zit):

* * * * * * * * * * * * * * *  * * * * * * * * * * * * * * *  * * * * * * * * * * * * * * *

Ik ga ervan genieten en hopen dat het niet mis gaat, immers kan dat in zo'n vroeg stadium zomaar gebeuren. Mijn ouders heb ik vanavond naar ons hier thuis gelokt, kan niet wachten ;)

Dikke kus,
Nicky

bo ook alweer de wiebeldagen in zicht,bij mij zitten ze er weer op hoor.
nog een week geduld!

nicky ga er van genieten,ik denk dat we allemaal wel een beetje gezond jaloers op je zijn,we zijn allemaal best een tijdje bezig zonder resultaat!

xxx

Terug
Bovenaan