WIEBELMEIDEN 5!!!!!

zo wat romantisch zeg,echt leuk,heb je al een geplande datum?

het is idd leuk dat de zwangeren hier nog blijven,ukkie en anoek zijn ook nog van de oude garde hahaha! ja en mij twinkel en pink ken je ook wast nog wel!

leuk dat je blijft hangen!

xxx

Hallo Allemaal,

Even weer bijlezen hoor. Wat zijn jullie toch kletskousen (haha).

Anoek en Mier niet zo best dat jullie nog ziek zijn zeg. Hopelijk voelen jullie je je snel weer beter.

Nicky, een nieuwe naam voor mij.
Ik ben vlinder en nu alweer een tijdje bij de wiebelmeiden. Ik vind het hier super gezellig.
Ik zit zelf in ronde 13 voor een eerste kindje en ondertussen zitten we behoorlijk in de mm (de details gaan via de email, dat vind ik wat prettiger dan alles hier op het forum te zetten).
Hopelijk krijg je het weer snel naar je zin hier!

Hoe is het met de andere meiden?

x-vlinder

@Nicky, Wij kennen mekaar nog niet, dus zal me ff voorstellen. Ik ben dus Patricia en klets hier dus gezellie mee. Ik heb al een dochtertje van nu 3,5jr, bij haar werd ik in ronde 18 zwanger (spontaan) Loop nu al een tijdje bij de gyn en slik Clomid. Ga nu naar rond 12 toe.

Hey meiden,

Sorry hoor heb het een beejte druk gehad en heb ook ff in een diepje gezeten. Zag het ff niet meer zo zitten. Nu gaat het wel weer en we gaan er weer bijna tegenaan, de wiebel dan he. Mijn ongi is gelukkig alweer weg en een vrijdag mag ik alweer naar de gyn. Dus na het weekend gaan we denk ik wel weer aan de wiebel.
Voelde me vandaag niet zo lekker, slecht gegeten en een beetje hoofdpijn. Na het eten ging ik ff naar de wc (moest plassen), nou ga ik toch maar ineens zomaar uit het niets over mijn nek. Zo zonder aanleiding. Nou moet ik morgen naar de tandarts en daar ben ik dus echt bang van. Het zullen dus wel de zenuwen zijn. Gelukkig hoef ik maar 1x per jaar naar die man toe.

Beterschap voor de zieke!!! Wiebelse voor de wiebelaars!!!  Genietse voor de zwangeren!!!! en de rest succes!!!!!

xxxx Patricia

ps, Vlinder mag ik je email nog een keertje. Kan hem niet meer vinden!!!!

@Vs, Hoe is het met jou??? Heb je al een paar daagjes niet gezien hier of heb ik erover heen gelezen???

xxx

...een licht 2e streepje...

maar wel 2 streepjes...

IK KAN HET NOG  NIET GELOVEN!

Een verbijsterde (en niet uit haar dakgaande van paniek en stress ;)

Nicky

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 18w1d (9-11-07), 10 april uitgerekend,  21 november 20 weken echo

- April, in ronde 10 zwanger (nod was 4 okt)

- Kyra, 29 jaar, in ronde 5 zwanger van 3e kindje 19 juni uitgerekend

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje, half juli uitgerekend  

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

-mier1980 ,27jaar,  11e ronde  , 1e kindje , nod 21/25 november (cyclus 24/28 dagen)(afspraak bij de gyn)

- vs77, 30 jaar, 14e ronde, nod rond  25 nov, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

- vlinder, nod tussen 25 en 29 november, 1e kindje ronde 13, MM

- Pippie, 26 jaar, 1e ronde na miskraam, positieve ovutest 10 november, NOD 26 -27 november (even ruim aangehouden)

- Twinkel3, 28 jaar, 10e ronde, nod tussen 26 nov en 3 dec  , cyclus 26-36 dagen, eerste kindje.  
19 november: afspraak bij de gyn.

- Bo 24 jaar, 8e ronde, nod 2 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 12, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen 13 dec  en 19 dec (cyclus 34 - 40 dagen)

Terug
Bovenaan