WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Het forum begint weer raar te doen bij mij. Iedere keer wilt hij mijn bericht niet plaatsen!!!! Stom ding!!!! Hopelijk lukt het nu!!!!

@Ukkie, Hoe was het in het ziekenhuis???
@Vs, weer lekker uitgerust
@Anoek, Mier, alweer een beetje opgeknapt.
@ Met de rest ook alles goed???

xxxx

Hoi Patricia.

Dat is niet zo'n leuk nieuws. Ben je bij 2 ziekenhuizen in behandeling? Hoe kan het nou dat je dossier er niet was? Dat vind ik echt slordig om eerlijk te zeggen. Ik zou dat ook gerust zeggen hoor de volgende keer.

Wanneer denk je dat je ongie moet worden?

Ik over 2 weken.

Als je je mail geeft kan ik je op de hoogte houden. Doe de details nl  altijd over de mail naar een aantal van de wiebelmeiden. Vind het te heftig om hier te plaatsen vandaar.

Succes met alles.

x-vlinder

Hoi Vlinder,

Het ziekenhuis is gefuseerd en de ene keer ga ik naar het Clara en de andere keer naar het Zuiderziekenhuis. Meestal loop ik gewoon aan het Zuider, maar als er in het Clara eerder een plekje is dan ga ik natuurlijk daarheen. Denk dus dat mijn dossier daar nog ligt van de vorige keer.

Mijn ongi komt tussen 13 dec (dag34) en 19 dec (dag40)

Mijn email is Dj.v.d.ende@hotmail.com

xxxx

grrr... het forum doet raar.......

@ patricia, vervelend voor je die uitslag, en dan zijn ze ook nog eens je spullen kwijt.

@ ukkie, weet je al meer??

Gr. Pippie

Jippie! Goed bericht!

We zijn vanmiddag naar het VU geweest, naar een verloskundige daar. Die heeft weer een screeningsecho gedaan. Het is inderdaad zo dat de navelstreng maar 2 in plaats van 3 vaten heeft, maar de mogelijke gevolgen ervan (hartafwijking, problemen met blaas/nieren) zijn bij ons kindje NIET gevonden.

Hartje prima 4 kamers, aders gaan erin en eruit waar het moet, klopte goed. Er zitten 2 niertjes en de blaas was zelfs gevuld. Oftewel: alles goed.

Het kan wel zijn dat het kindje in de loop van de zwangerschap een groeiachterstand krijgt, maar daarvoor hoef ik niet onder controle in het VU te blijven, mag gewoon naar mn vk. Als zij vermoedt dat het te langzaam groeit, stuurt ze ons weer door voor een echo. Voorlopig ligt de baby prima op schema, met buikje zelfs 1 week voor (was een goed teken), dus we zijn weer helemaal gerustgesteld!

Liefs, een blije Ukkie (met nu 8 foto's!! Da's het voordeel van 2 echo's: 2x zoveel foto's).

He Ukkie,

Pfffff, ik ben erg blij te horen dat alles verder goed is, gelukkig. Wat moet dat opluchten.
Ik hoop dat je nu weer kunt genieten van je buikje, je kindje en natuurlijk al die mooie foto's!

Gr. Pippie

He meiden,

eens proberen of het werkt. Zal wel niet want het is hier wel heel erg rustig.

Ukkie gelukkig dat je goed nieuws hebt gekregen. En met al die foto's kan je al een fotoboek in elkaar zetten :)

Patricia: vervelend zeg dat het allemaal zo moet lopen. Hopelijk gata het de volgende keer beter.

Twinkel: kan je een beetje van je weekend genieten of dwalen je gedachte toch steeds af naar maandag?

groetjes
vs

Hoi Meiden,

Het forum doet nog steeds heel raar, echt vervelend!!!! Hopelijk lukt het nu om ff een berichtje te plaatsen!!!!

@Ukkie, Wat een goed nieuws zeg. Ben blij te horen dat alles goed is!!! En wat een hoop foto's, leuk hoor. Weer volop gaan genieten he meid!!!!!

Wij zijn ook weer aan de wiebel, je weet maar nooit natuurlijk. Heb er niet echt vertrouwen in deze maand, maar goed. Niet geschoten is altijd mis, toch???
Heb wel een erg leuk en druk weekend gehad. Een zaterdag ben ik eerst met mijn dochtertje naar de intocht van de sint geweest. Ze vond het erg leuk!!! We hebben de hele dag in de stad gelopen. Om 11 uur afgesproken met mijn moeder, want die ging ook mee en om half 5 waren we pas weer thuis. Sávonds ben ik onverwachts wezen stappen met mijn vriendin. Mijn dochter is lekker uit logeren gegaan bij haar oma. Het was erg leuk in de stad. Was zondag morgen pas om 6 uur thuis, helemaal kapot en verrot. Wat was ik moe zeg. Moet nu nog steeds een beetje bij komen.  Het was in ieder geval erg gezellig. Had zelfs nog sjans, altijd leuk om te merken dat je nog sjans heb, toch???  We waren met een clubje van 4 meiden. Ik was de enige met een gezin, de andere waren vrijgezel. Over 2 weken ga ik lekker weer, heb er nu al zin in!!!!!!! Eigenlijk wilde ik een zaterdag alweer mee, maar dan komt mijn nichtje logeren. Ook erg gezellig hoor!!! Gaan we lekker koekjes en cake bakken!!!

xxxx Patricia

Terug
Bovenaan