Hoi Meiden,
Het forum doet nog steeds heel raar, echt vervelend!!!! Hopelijk lukt het nu om ff een berichtje te plaatsen!!!!
@Ukkie, Wat een goed nieuws zeg. Ben blij te horen dat alles goed is!!! En wat een hoop foto's, leuk hoor. Weer volop gaan genieten he meid!!!!!
Wij zijn ook weer aan de wiebel, je weet maar nooit natuurlijk. Heb er niet echt vertrouwen in deze maand, maar goed. Niet geschoten is altijd mis, toch???
Heb wel een erg leuk en druk weekend gehad. Een zaterdag ben ik eerst met mijn dochtertje naar de intocht van de sint geweest. Ze vond het erg leuk!!! We hebben de hele dag in de stad gelopen. Om 11 uur afgesproken met mijn moeder, want die ging ook mee en om half 5 waren we pas weer thuis. Sávonds ben ik onverwachts wezen stappen met mijn vriendin. Mijn dochter is lekker uit logeren gegaan bij haar oma. Het was erg leuk in de stad. Was zondag morgen pas om 6 uur thuis, helemaal kapot en verrot. Wat was ik moe zeg. Moet nu nog steeds een beetje bij komen. Het was in ieder geval erg gezellig. Had zelfs nog sjans, altijd leuk om te merken dat je nog sjans heb, toch??? We waren met een clubje van 4 meiden. Ik was de enige met een gezin, de andere waren vrijgezel. Over 2 weken ga ik lekker weer, heb er nu al zin in!!!!!!! Eigenlijk wilde ik een zaterdag alweer mee, maar dan komt mijn nichtje logeren. Ook erg gezellig hoor!!! Gaan we lekker koekjes en cake bakken!!!
xxxx Patricia