WIEBELMEIDEN 5!!!!!

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));
document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 16w5d (30-10-07), 10 april uitgerekend, 16 november 20 weken echo

- Pippie, 26 jaar, in ronde 2 zwanger van 1e kindje -> MK met 6weken,   nu wachtend op eerste NOD/ongi, NOD ??????

- April, in ronde 10 zwanger (nod was 4 okt)

- Kyra, 29 jaar, in ronde 5 zwanger van 3e kindje 19 juni uitgerekend

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij HA op woensdag 7 november, 1e kindje, NOD geen ID!!

- Tara, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje, nod 7 nov (cyclus 26/33)

-mier1980 ,27jaar,  11e ronde  , 1e kindje , nod 21/25 november (cyclus 24/28 dagen)(afspraak bij de gyn)

- vs77, 30 jaar, 14e ronde, nod rond  25 nov, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

- vlinder, nod tussen 25 en 29 november, 1e kindje ronde 13, MM

- Twinkel3, 28 jaar, 10e ronde, nod tussen 26 nov en 3 dec  , cyclus 26-36 dagen, eerste kindje.   Eerste stappen in het medische traject zijn gezet ("zwemmertjes" worden onderzocht).

- Bo 24 jaar, 8e ronde, nod 2 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

Ja, ben het helemaal met je eens! Maar om eerlijk te zijn heb ik niet het gevoel dat het raak is.

Tara

als het niet raak is ga je dan naar de ha?
maar zolang er nog geen rd s zijn,blijven we hoop houden he

xxx

Het is gek, maar ook al heb ik het gevoel dat het niet raak is, ik heb deze keer wel meer hoop als anders. Wordt soms gek van mezelf

We zouden pas in jan naar de ha, maar begin soms wel te twijfelen of we niet eerder moeten gaan....   Heb zowieso niet eerder tijd om naar de gyn te gaan dan in jan. Ben zelfstandig ondernemer, en dit zijn toptijden! Heb nu gelukkig even weing tijd voor andere dingen.

Tara

voor het zo is het ook weer januari!
over 4 weken kan ik al gelukkig terecht! ben er echt al wel blij om!
al 10 kansen gehad en nog niks gebeurd,nog niet eens overtijd!!

xxx

hey anoek, ik vind het juist hardstikke leuk dat jouw zwanger verhalen dr bij staan! Zou ze niet willen missen hoor.

Vlinder, ik sluit me bij de   rest aan en vind ook dat je gewoon bij de wiebelmeiden moet blijven.

bo, Als je vriend dat vroeger heeft gehad, dan is het juist helemaal niet raar dat je naar de ha gaat. Laten jullie je ook gelijk doorsturen naar de gyn?

Zijn er alweer meiden aan de wiebel????

Tara

Ja mier, 10 keer is ook niet niets.
Zit nu zelf in ronde 13, en heb soms ook het idee dat er wel "iets" aan de hand moet zijn. Anders had het toch ondertussen wel een keer raak moeten zijn

Tara

Terug
Bovenaan