WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Hoi meiden,

Hier  even een berichtje van mij.

Pippie ik kan me voorstellen dat het er behoorlijk inhakt, hoop dat je snel weer een positive test mag hebben.

Vs wat een rot nieuws hebben jullie gekregen, gelukkig dat het er bij jou wel goed uitziet. Weten jullie al wat jullie gaan doen of jullie eerder terug komen naar nl? Wil je veel sterkte toewensen.

Vlinder hoe is het met jou??

Voor de meiden die wachten op hun nod, duim voor jullie!!!!!

Ik verwacht eind deze week mijn ei, dus... En mijn schoonzusje is bevallen, erg leuk, maar ook confronteerend, zij was in de 1e ronde meteen al zwanger.

Liefs bo

Bo, fijn aan de wiebel dus!!

Tara, wat fijn dat je nog voor de kerst een echo krijgt!! Super!! Is het nu al helemaal tot je doorgedrongen?

Ukkie, wat vervelend dat je zo'n last hebt. Rustig aan hoor!! Jouw gezondheid en die van je kindje gaan nu voor...

Anoek, maak je binnenkort weer een paar mooie foto's van je buik?

Twinkel, heb je nu nog last van de bijwerkingen van clomid? Gek dat ze er in het ziekenhuis zo naast zaten met je ei!

Mier, hoe is het in het verre Brabant? Alweer een lekkere cake in de oven?

Pippie, fijn dat je er weer bent!

Hier nog steeds een hoge temperatuur, zit nu op dag 39. Moet nog wachten tot vrijdag of zaterdag en het is wel spannend. Mijn (.)(.) zijn nog wel heel gevoelig, maar niet meer zo pijnlijk als begin van de week. Ik ben ontzettend moe en moest maandag en dinsdag heel vaak plassen, maar vandaag niet meer dan normaal. Afwachten dus. Ik denk het niet, maar ik weet wel dat het heel erg gaat tegenvallen als het niet zo is......

Pink

Hoi meiden,

Ik twijfel nog een beetje of ik wel een goede eisprong heb gehad.
Mijn temperatuur is namelijk nog niet echt omhoog gegaan.
Na mijn vermoedelijke eisprong eerst 36,5 toen 36,4 en vanmorgen 36,6.
Fertility Friend geeft nog niets aan.
Maar goed, zondag had ik wel een positieve ovulatietest, dus daar hoop ik dan maar op.

Ik heb trouwens geen gevoelige (.)(.) hoor.
Voel me niet anders dan anders ofzo.
Ik stond er niet zo van te kijken dat mijn ei wat later was dan dat ze in het ziekenhuis hebben voorspeld. Hij kan namelijk springen vanaf 20 mm, maar het eitje kan ook nog rustig verder groeien voordat hij springt. Als hij zondag idd is gesprongen is hij ongeveer 24 mm geweest. We hebben gisteren nog even gewiebeld voor de zekerheid, maar ik hoop nu toch wel dat de eisprong is geweest.
Afwachten dus.

@Pink, ik kan me wel voorstellen dat je niet zo hard durft te hopen, dan kan het alleen maar tegenvallen. Maar de voortekenen zijn wel goed in ieder geval.
Spannend hoor meid!

Verder geen nieuws vanaf hier.

Groeten voor iedereen!

Liefs, Twinkel3

Hoi Meiden,

Ben ik ook weer ff!!!! Ben echt super zenuwachtig, morgen heb ik weer een afspraak in het ziekenhuis voor de folikelmeting. Zo raar dat ik het nu zo spannend vind, het is natuurlijk niet de 1ste keer. Weet ook niet waarom ik het zo spannend vind!!! Zodra ik morgen de kans zie om jullie te vertellen hoe het was doe ik dat!!

@Anoek, Je moet idd weer ff een foto maken hoor van je buikje, we willen het natuurlijk wel zien!!! Heb toevallig van de week nog ff op je hyves gekeken en er stond geen nieuwe bij. Wacht geduldig, hihi

@Pink, Ben aan het duimen hoor voor je!!! Spannende hoor!!!

@Vlinder, Nog nieuws???

Liefs xxx

pink voor jou nog spannend!

twinkel je heb iig weer goed gewiebeld en nu maar weer afwachten

bo ik begrijp dat het erg confronterend was!

patricia ik denk dat het elke x toch wel een beetje spannend is!

voor de rest die ik vergeten ben ,,sorry,,

xxx

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-12-2007 21:04:56'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (11-12-07) 24w1d, 31 mrt uitgerekend, 19 dec. volgende controle VK.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 22w5d (11-12-07), 10 april uitgerekend,  2 januari volgende controle VK

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje, half juli uitgerekend  

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

- Pippie, 26 jaar, 1e ronde na miskraam, positieve ovutest 10 november, NOD 26 -27 november (even ruim aangehouden)

-mier1980,27 jaar, ronde 12,1e kindje,cyclus 24-28 dagen,nod tussen 16 dec. en 20 dec. 19 dec. uitslagen in het ziekenhuis!!! (spannend)

- vs77, 30 jaar, 15e ronde, nod rond  20 dec, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje, MM?

- vlinder, 14e ronde, nod rond 23 dec, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje, MM

- Twinkel3, 28 jaar, 1e kindje.
11e ronde, cyclus 26-36 dagen, positieve ovulatietest op 9 december.
Deze maand met Clomid en follikelmeting.
NOD 24 december

- Bo 25 jaar, 9e ronde, nod  30 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 13, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen  3  jan  en 15  jan (cyclus  29 - 40 dagen)

#@%*$#@%

@@#@!!!!!

Vanmorgen 37.0, hartstikke hoog!! Vanmorgen een dikke slijmprop en vanmiddag
ROOD!!!!

Jullie snappen vast dat ik ongelooflijk baal en vooral teleurgesteld ben in mijn eigen lichaam.... Weet nu zeker dat er met één van ons echt iets mis is, anders moest het nu wel een keer gelukt zijn.

Pink

shit zeg pink,eindelijk in de gyns handen !! hoop dat het maar iets kleins is en dat we allemaal snel zwanger zijn!!! pink ik denk aan je!

xxx

Terug
Bovenaan