WIEBELMEIDEN 5!!!!!

ahhhh wat sneu zeg!

lekker nog 4 daagjes werken van het jaar!!! ik moet nog veel dagen werken van het jaar denk nog een dag of 10!!!  en waarschijnlijk ook geen wintersport want mijn vriend begint per 2 januari ergens anders (werk) dus dan kan je ook weer niet gelijk vakantie gaan nemen! ach ja komt wel goed!!

xxx

Hallo meiden,

Ik hoef nu nog maar 3 dagen te werken dit jaar bedenk ik me net.
Dat is niet veel meer.... heerlijk - VAKANTIE!!!
Alhoewel ik het op het moment op school erg gezellig vind hoor!

@Anoek, dat is idd dan wel de druppel. 6 Weken is echt nog heel kort.
Wellicht was hij al niet gezond toen je hem kocht.
Was dat trouwens de hamster die was ontsnapt uit zijn kooitje?
Ik wens je meer geluk toe voor dit weekend meid!

@Pink, ik had ook goede hoop voor jou. Heeft het echt al wel goed doorgezet?
37 graden is nl. best hoog. Wat kan ons lichaam ons soms voor de gek houden hè.

@Mier, woensdag de uitslagen dus. Spannend nog even.

@Patrica, ik hoop voor je dat je goede gevoel blijkt te kloppen.

Ik ga zo nog even wat boodschappen doen en dan ook lekker naar Babyboom kijken.
Ik vind het ook super voor Diana en Jeroen dat het ze is gelukt.
Ik gunde het hen ook zo. Echt een leuk stel samen.

Veel liefs,

Twinkel3

Hoi Meiden,

Zo heb eindelijk ff tijd om alles te vertellen. Wat een drukke dag zeg, ben al de hele morgen en middag aan het rennen en vliegen.

Maar goed ik ben dus vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor de folikelmeting. Ze vond het erg vroeg dat ik terug kwam het was natuurlijk pas dag 8. Maar goed toch ff gekeken en nog geen ei te bekennen. Dat had ze al gedacht. Wel vond ze het raar dat ik dus vorige maand daardoor naar huis ben gestuurd en niet meer hoefde terug te komen. Eigenlijk hadden ze mij toen na een paar dagen weer moeten laten komen en hoefde ik dus eigenlijk niet aan de clomid 100mg had gewoon de 50mg kunnen blijven sliken, lekker dan!!! Ze heeft ook een aantal vragen gesteld en op bijna niks wist ik het antwoord. Er is mij nooit wat verteld en ik heb ook niets gevraagt nam alles maar aan. Ze wilde weten waarom ik aan de clomid ben, nou ik zou het niet weten. Ook vroeg ze of er weleens bloed was geprikt en ook dat was niet gebeurt. Echt vreemd allemaal ik loop al dik een jaar aan het ziekenhuis en nu pas vragen ze zulks soort dingen. Wel wilde ze weten of mijn zwangerschap en bevalling bij mijn 1ste goed waren gegaan en hoelang het duurde toen voordat ik zwanger was. Dinsdag middag moet ik weer terug voor een echo en hopelijk zijn er dan wel eitjes te zien die mooi groot zijn. Oja, waarschijnlijk heb ik een cyste naast mijn eileider en daarvoor heb ik nu dus bloed moeten laten prikken. Zo ik weet het ff niet meer!!! Oja ze wilt ok een foto laten maken van mijn baarmoeder en gaan kijken of mijn eileiders wel open zijn. Als dat allemaal goed is bij mij denk ik dat ze met mijn vriend gaan beginnen en dta hij er aanmoet gaan geloven, maar goed dat is nog ver weg, hihi. Ze hebben namelijk in dat jaar dat ik aan het ziekenhuis loopt hem nog niet nagekeken, omdat we al een dochtertje hebben werd er toen gezegt. De gyn van vandaag vond dat onzin omdat het toch alweer een tijdje geleden is. Mijn dochter is nu 3,5 en er kan een hoop gebeuren in die tijd. Daarom word ik nu wel helemaal ondezocht.

Nou ik geloof dat ik alles wel heb opgeschreven en als ik wat vergeten ben dan hoor ik het wel!!!!!

Liefs xxx

Meiden even een kort berichtje, want wij moeten vanavond de laatste zaken regelen voor ons huis!

Hier is werkelijk de grote leegloop begonnen, ik ben echt waar nog NOOIT zó ongesteld geweest als nu. Niet normaal meer! Gisteren voelde ik me klote, vandaag voel ik me eigenlijk alleen maar superongesteld, dat overheerst eigenlijk. Begin nu te gissen wat er mis zal zijn en ik weet dat ik dat eigenlijk helemaal niet moet doen, maar ja, je wilt toch ergens een oorzaak vinden toch?

Anoek, wat sneu voor je nieuwe hamstertje, en voor jou natuurlijk!! Hopen dat de rest van het weekend een beetje gezellig wordt!

Patricia, wat gek dat er nog nooit bloed geprikt is enzo. Goed dat ze daar naar vroegen...

Iedereen een fijne avond gewenst!!

Liefs Pink

twinkel wat lekker zeg nog 3 dagen werken!! anoek nog 4 en ik nog 8!! dacht 10 vanmorgen ,maar was eigenlijk 9 maar heb vanmiddag/vanavond gewerkt dus nu nog 8 dagen!

pink wanneer kreeg je nou de sleutel? toch om en nabij deze maand??

xxx

patricia wat raar dat ze nog nooit bloed heb geprikt daarvoor!

xxx

Ja dat begrijp ik eigenlijk ook niet helemaal. Als het goed is gaat mijn vriend een dinsdag mee naar het ziekenhuis en dan gaan we gelijk vragen of hij zijn zaad kan komen brengen. Hij wilt dat ze eerst hem controleren voordat ze bij mij gaan kijken. Dus voor de baarmoeder foto en het kijken of mijn eileiders open zijn. Hij vind dat hij nu wel aan de beurt is. Vond het wel erg lief van hem dat hij dat zei. We zien het een dinsdag wel hoe of wat.

Zo lekker iedereen al bijna vakantie!! Nou mijn drukke dagen komen er nog aan hoor. Tussen de feestdagen moet ik altijd veel werken.

Zo morgen ga ik dus weer lekker stappen!!! Heb er echt zin in!! Mijn dochter gaat morgen middag al naar opa en oma, kan ik lekker relaxen en rommelen in huis.

Meiden allemaal een fijn weekend!!

Liefs xxx

Ik moet nog drie dagen werken!! En dan 2 weken vakantie, heerlijk!!

Terug
Bovenaan