WIEBELMEIDEN 5!!!!!

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-12-2007 09:45:27'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (30-11-07) 22w4d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 20w6d (28-11-07), 10 april uitgerekend,  20 weken echo -> alles ok! 3 dec volgende controle VK

- April, in ronde 10 zwanger (nod was 4 okt)

- Kyra, 29 jaar, in ronde 5 zwanger van 3e kindje 19 juni uitgerekend

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje, half juli uitgerekend  

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

- Pippie, 26 jaar, 1e ronde na miskraam, positieve ovutest 10 november, NOD 26 -27 november (even ruim aangehouden)

-mier1980,ronde 12,1e kindje,cyclus 24-28 dagen,nod tussen 16 dec. en 20 dec. 13 dec. bloed prikken in het ziekenhuis!

- vs77, 30 jaar, 15e ronde, nod rond  20 dec, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje, MM?

- vlinder, 14e ronde, nod rond 23 dec, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje, MM

- Twinkel3, 28 jaar, 1e kindje.
11e ronde, cyclus 26-36 dagen, positieve ovulatietest op 9 december.
Deze maand met Clomid en follikelmeting.
NOD 24 december

- Bo 25 jaar, 9e ronde, nod  30 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 13, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen  3  jan  en 15  jan (cyclus  29 - 40 dagen)

Ha,

ik heb nog even lekker geslapen (anderhalf uur), daarna boodschappen gedaan, lopend naar AH op de hoek van de straat. Heen ging wel, terug deed best zeer. Nu merk ik pas hoe ongelijk de stoep(en) zijn! Pff.

Twinkel, je hebt gelijk, ik moet rust nemen. Maar: dat zit dus zeker niet in mijn natuur. Dus heeeel lastig, zeker omdat het op werk nu druk is en ik graag mijn steentje bij wil dragen (zeker na mijn promotie, het wordt van me verwacht...). Ik denk dat ik tot de Kerst elke dag werk (en lange dagen). De eerste week januari neem ik vrij, en dan denk ik dat ik lekker 1 dag minder ga werken (heb nogal veel verlof over dus ik kan me dat permitteren), of elke dag een uurtje minder. Dan heb ik toch wat rust.

Bij jullie is het wel erg spannend nu! Mijn duimen draaien overuren...ik hoop zoooo dat jullie een mooi kerstcadeautje krijgen! Zou echt geweldig zijn.

Ook voor de andere (nog) niet zwangere meiden draaien mijn duimen uiteraard!

Liefs, Ukkie26

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (11-12-07) 24w1d, 31 mrt uitgerekend, 19 dec. volgende controle VK.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 20w6d (28-11-07), 10 april uitgerekend,  20 weken echo -> alles ok! 3 dec volgende controle VK

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

- Pippie, 26 jaar, 1e ronde na miskraam, positieve ovutest 10 november, NOD 26 -27 november (even ruim aangehouden)

-mier1980,ronde 12,1e kindje,cyclus 24-28 dagen,nod tussen 16 dec. en 20 dec. 13 dec. bloed prikken in het ziekenhuis!

- vs77, 30 jaar, 15e ronde, nod rond  20 dec, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje, MM?

NOD 24 december

-Patricia, 26 jaar, ronde 13, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen  3  jan  en 15  jan (cyclus  29 - 40 dagen)

Hmpf, er staan wat rare dingen bij de "lijst", sorry...dat moet de volgende die quote maar even deleten

Hé Ukkie,

Ik snap jou ook wel hoor.
Sommige periodes op je werk zijn gewoon erg druk en als je je werk goed wilt doen moet je er dan ook veel tijd in steken.
Maar goed, jouw gezondheid en die van je kindje gaat toch echt voor hoor.
Dus prima dat je nu nog even hard wilt gaan werken tot de kerst, maar als het niet gaat niet eigenwijs zijn hoor!
Dan moet je werk toch maar even wijken.
Klinkt makkelijk van mij, maar probeer toch zo goed mogelijk naar je lichaam te luisteren.

Zo, die bezorgde woorden zijn er even uit.

Wees lief voor jezelf!

Liefs, Twinkel3

Hoi meiden,

Mijn eerste bezoek aan verloskundige zit erop! 't Begint nu wel allemaal echt te worden hoor. Mijn bloeddruk was goed, ijzergehalte was goed en de afspraak voor de termijnecho is gemaakt: 24 december!  
Ik ben echt wel blij dat het nog voor de kerst kon. Ben dan ruim 10,5 week zwanger, opzich wel een beetje vroeg de termijnecho, maar volgens de vk kunnen ze dan al best wat zien, vooral omdat ik niet zo dik ben (ondanks mn vreetbuien van de afgelopen weken nog geen kilo aangekomen hihi) En anders doen ze   een vaginale echo, mij ook prima.
Helaas ben ik nogsteeds zo misselijk, maarja dat moeten we dr maar voor over hebben. Als het goed is wordt dat met een paar weken wel weer beter.

zo, nu jullie...

@ukkie, wat vervelend die pijn. Tja het enige wat je kunt doen, is toch naar je lichaam luisteren.  

@pink,  spannend!!!!!! nog een paar dagen....

@vs, fijn dat je ook weer even op het forum bent geweest. Gelukkig bij de hsg in  ieder geval een positieve uitslag had . Kon je wel gebruiken na al dat slechte nieuws...

@ de rest, alles goed? Nog meer mensen met mogelijke zwangerschapsverschijnselen???

xxxTara

'));

'));

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (11-12-07) 24w1d, 31 mrt uitgerekend, 19 dec. volgende controle VK.

-mier1980,27 jaar, ronde 12,1e kindje,cyclus 24-28 dagen,nod tussen 16 dec. en 20 dec. 13 dec. bloed prikken in het ziekenhuis!

NOD 24 december

Hoi hoi!

Twinkel, vind het zo spannend voor jullie! Mijn duimen draaien ook al overuren!
En ja, hij zit weer veilig in zijn kooi. Heb wel de oude gepakt omdat ik bang was dat ie het weer zou doen en ik dan vanochtend op hamster-zoektocht moest, ha ha! Hij is niet uitgebroken gelukkig!

Pink, hoe is het? Nog pijnlijke (.)(.)?? Wanneer krijgen jullie trouwens de sleutel van het nieuwe huis? Schiet toch al bijna op of niet?

Ukkie, jeetje vervelend dat je zo'n pijn hebt... Laat je niet te snel afschepen met het hoort erbij. Bespreek het anders ook eens met je VK volgende week. Wat voor een pijn heb je? Wat betreft bekkeninstabiliteit dat hoeft niet eens pas met 30 weken te zijn, kan al veel eerder. Ken iemand die het al had vanaf 16 weken. Ik heb zelf last van mn linkerbil... heel stom, maar draaien in bed is niet echt pijnloos zeg maar.. maar het is te doen. Verder last van mn stuitje nog steeds, maar dat is met vlagen en komt denk ik omdat ik er vroeger op gevallen ben en het een zwakke plek is. Wat misschien ook wel kan is dat het bandenpijn is. We zitten nu in de fase waarin we hard groeien. Ik heb in het begin bandenpijn gehad en dat deed echt gruwelijk veel pijn. Wist niet waar ik het zoeken moest, waggelde als een hoogzwangere...Hoop voor jou dat het nog wegtrekt. Zeker met die klachten vind ik dat je echt naar je lichaam moet luisteren. Dat moet je normaal al, maar nu helemaal. Neem maar van mij aan dat ik echt begrijp dat je dat moeilijk vindt... want hier zit er nog zo een. Volgens mij hoef je niet eens over te werken. Sterker nog, als zwangere heb je zelfs meer recht op pauzes. (niet dat ik dat doe, ha ha). Als het niet gaat, dan gaat het niet. Je moet nu niet alleen voor jezelf denken maar ook voor die kleine! Sterkte!

Hier groeit mn buik echt hard de afgelopen weken, hahaha! Mensen die me een paar weken niet gezien hebben, zijn gewoon verbaasd... bij de kapper vroeg een vrouwtje hoe lang ik zwanger was en gokte een maand of 6-7, ha ha! Niet dat dat wat zegt, want heb zo eens op internet gekeken, zo dik is mn buik helemaal niet, is normaal voor een dikke 5 maanden. Geloof dat anderen er niet zoveel van weten ;-) NOg niet echt superveel geshopt. Typisch want in het begin wilde ik niets liever. Nu vind ik niks leuk genoeg.... Alles moet perfect zijn. Ben nu aan het nadenken of ik een wiegje wil... Dacht eerst alleen ledikant en kindje meteen op eigen kamertje, maar nu twijfel ik weer... arghjhhh ben nog nooit zo besluiteloos geweest als tijdens mn zw...

Tara, balen dat je zo misselijk bent. Moet je ook overgeven? Kleine beetjes eten hielp mij wel heel goed en het was na een week of 11 over, maar bij mij mocht het geen misselijkheid heten. Hoop dat je fitter bent.

Nou meiden toch nog een lang verhaal geworden en veel over zw. Sorry daarvoor...

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan