WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Hé Mier, als ik het goed heb is het vandaag dag 26 voor jou.
Nog geen RD's te zien?
Spannend meid. Ik duim hard voor je!!!
Wanneer wil je gaan testen als de RD's wegblijven?

@Pink, ben je al druk bezig in je nieuwe huis?
Deze maand wonen wij 4 jaar in ons huis. Hiervoor hebben we 2 jaar in een flat samengewoond. Dat wordt dus een kerstvakantie met veel geklus!
Veel succes en plezier met jullie nieuwe woning.

Vandaag is het dag 23 voor mij. Eergisteren had ik nog een temp van 37 graden, gisteren was hij 36,7 en vanmorgen 36,8. Hij mag van mij wel blijven stijgen!
Ik had het gisteren met mijn man ook nog over het gevoel wel of niet zwanger te zijn.
Wij hebben eigenlijk allebei zoiets van dat we niet zo hard durven te hopen en dat we er eigenlijk niet vanuit gaan. Ik denk dat dat idd een stukje zelfbescherming is na zoveel maanden tegenslagen. Maar goed, het kan natuurlijk best. We hebben goed gewiebeld en ik had 2 flinke eieren (hahaha).
We wachten wel af dus.

Ik heb gisteravond de film "the Green mile" gekeken. Ik vind dat zo'n zielige film, dat ik er altijd wel een traantje om moet laten.

Groetjes voor iedereen,

Liefs, Twinkel3

Hey Twinkel,
Met 2 eieren heb je volgens mij wel dubbel zoveel kans, dus.... Ook voor jou wordt hard geduimd hoor!

Vanavond ga ik naar de schouwburg, naar Youp van 't Hek, ik heb dr echt wel zin in! Nu snel even eten en dan weg.

Tara

Hoi allemaal.

Ik heb gisteren ook gekeken. Vond Cecil wel het leukste inderdaad.
Ik kwam ook speciaal even snel kijken of dat Mier er al is met hopelijk  goed nieuws...maar het is nog rustig.
Ben zo even sporten maar misschien tot straks.

x-vlinder

hey hey,

vandaag dus dag 26 en nog niks maar durf gewoon niet naar de wc voor een teleurstelling!
twinkel voor jou nog ff spannend dus!

vlinder goed he dat cecile had gewonnen jahoeeeeeeeee!! hahaha

xxx

oh ja en het kan morgen ook nog komen dus durf nog niet te testen voor een teleurstelling!

Oooohhhh Mier, wat spannend voor je. Hoe is het met de zenuwen?
Wanneer wil je eventueel gaan testen en hoe voel je je?

Ja Cecile heeft gewonnen. Uiteindelijk vond ik haar in de finale ook het beste!

Hier weinig nieuws. Heb het erg druk op mn werk voor de vakantie. Al wat uurtjes extra gemaakt deze week.NOg 2 dagen en dan vakantie en lekker klussen voor de babykamer. Dus we gaan allebei klussen Pink!! Hoe staat het met het huisje???

Tara hoe is het met jou dan?

Twinkel laat die temp maar stijgen hoor! Zou wel mooi zijn; raak in de eerste maand met chlomid. Eitjes genoeg :) Straks een tweeling? Hoe zou je dat vinden?

X

hey anoek,

morgen naar het ziekenhuis voor de uitslagen,vind het erg spannend,ik wil eerst morgen en overmorgen nog afwachten

xxx

Terug
Bovenaan