Twinkel en Mier, spannend voor jullie! Pff. Mier, ik kan me voorstellen dat je nog niet wilt testen hoor...aan de andere kant maak je me zo wel heel nieuwsgierig! Laat je het direct weten als je wat weet?
En Twinkel, jij ook? En een tweeling: helemaal leuk!
Anoek, mooi dat de 3d-echo zo leuk was. Ik denk dat je je dan (nog) beter kunt voorstellen wat zich in je buik afspeelt. Ik weet natuurlijk wel dat er een babytje in zit, maar hoe groot en hoe 'ie eruit ziet enzo, is 1 groot raadsel. Toch doen wij, ondanks mijn nieuwsgierigheid, geen echo gezien de 20-wekenecho-schrik. We vinden het wel best zo en zien ons ukkie wel als het geboren wordt.
Hier gaat het overigens aardig: ik ben ziek. Bah. Eigenlijk was ik vrijdag al niet lekker, toen ben ik wel gaan werken. Van het weekend aardig rustig aan gedaan, zondag wel naar een verjaardag van een vriendin geweest en dat had ik beter niet kunnen doen: ze heeft katten en daar ben ik mega-allergisch voor. En nu, met de zwangerschap, mag ik mn medicijnen niet. Nou, dat heb ik geweten! Verkouden, koppijn, echt vreselijk. Ben maandag toch nog gewoon gaan werken (nouja, gewoon), 's middags nog naar de bul-uitreiking van mijn zus en toen ging het kaarsje uit. En nu ben ik dus ziek, bah. En het vervelende is dat het hoofdpijn is: dan kun je direct nix meer. Inspanning gaat niet, lezen niet, tv kijken niet, computeren eigenlijk ook niet. Nouja, ik zal maar veel gaan slapen dan, dan gaan de dagen het snelste voorbij.
Balen is dat ik deze week op werk 2 deadlines had die ik nu dus niet haal: extra vervelend, dat speelt ook nog eens in mn achterhoofd mee. Maarja...kan ik nix aan doen. En normaal ben ik nooit ziek: extra wrang.
We hebben trouwens gisteren een leuke lamp gekocht voor in de babykamer (online besteld hoor, ik kom de deur niet uit behalve voor mijn vk-bezoekje van vanmiddag). Bij HEMA.nl (kan ook bij http://www.fantasie-rijk.nl, dan naar kinderlampen), dan kun je zelf een foto/plaatje op een hanglamp laten drukken .Echt leuk! We hebben het via de HEMA gedaan, een plaatje van een kikker (kan het plaatje zo niet vinden), echt heel leuk!
Nou meiden, ik ga maar eens ontbijten: dat gaat gewoon door (zeker nu ik zwanger ben). Mier en Twinkel, sterkte in de spanning en ik hoop voor jullie op een prachtig kerstcadeau!
Liefs, Ukkie26