WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Hoi Meiden,

Nou ik ben vandaag dus weer naar het ziekenhuis geweest voor de folikelmeting. Ze zag een eitje van 12mm en nu moet ik dus een donderdag eigenlijk weer terug, maar kan dan echt niet. Moet met mijn dochter naar kerstfeest en daarna snel door naar mijn werk. Heb dus een afsrpaak gemaakt voor een vrijdag. Heb een doosje met ovutesten gekregen die ik vanaf morgen moet gaan doen. Ze denkt namelijk dat een vrijdag te laat is en dat ik dus dan te laat gaat klussen, vandaar. Ben benieuwd, heb die dingen nog niet eerder gebruikt!!!!
Mijn cyste was nog steeds klein, dus daar hoef ik me eigen geen zorgen om te maken!!!
Heb wel gezegt dat mijn vriend zijn zaad wilt laten testen voordat ze bij mij gaan onderzoeken verder. Ze vond het raar dat dat nog niet was gebeurt!! Heb een potje meegegeven en nu kan hij op dinsdag of donderdag het potje inleveren. Ik denk dat we het maar na de kerst doen, want ja als het goed is word deze week onze klusweek. Hoop dat alles goed is!!!!!!!!
Ik loop aan het zuiderziekenhuis in rotterdam!!!

Welterusten
Liefs xxx

Nou laat die eitjes maar groeien Patrica!
Vrijdag dus weer follikelmeting.
Dat lijkt mij nog wel op tijd als ze nu 12 mm zijn.
Ze groeien nl. ongeveer 1,5 mm per dag en kunnen pas springen vanaf 20 mm.

En Mier, je houdt het wel heel erg spannend!
Mijn duimen draaien overuren!!!
Oh, wat zou het geweldig zijn als je nu zwanger bent.

Mijn temperatuur was nog hetzelfde als gisteren (36,8).
Het kan dus nog alle kanten uit, alhoewel ik hem liever nog wat verder zie stijgen.
Ik zou echt superblij zijn als ik zwanger ben meiden. Eentje is prima, maar ook twee kindjes zou ik geweldig vinden. We zien wel.
Met mijn ovulatie heb ik trouwens alleen links last gehad, dus mijn gevoel zegt dat er maar eentje is gesprongen.

Liefs,

Twinkel3

Neeee...ik had een heeeeel bericht getypt, is 'ie weg. Balen. Ga het straks weer proberen..shit.

Twinkel en Mier, spannend voor jullie! Pff. Mier, ik kan me voorstellen dat je nog niet wilt testen hoor...aan de andere kant maak je me zo wel heel nieuwsgierig! Laat je het direct weten als je wat weet?

En Twinkel, jij ook? En een tweeling: helemaal leuk!

Anoek, mooi dat de 3d-echo zo leuk was. Ik denk dat je je dan (nog) beter kunt voorstellen wat zich in je buik afspeelt. Ik weet natuurlijk wel dat er een babytje in zit, maar hoe groot en hoe 'ie eruit ziet enzo, is 1 groot raadsel. Toch doen wij, ondanks mijn nieuwsgierigheid, geen echo gezien de 20-wekenecho-schrik. We vinden het wel best zo en zien ons ukkie wel als het geboren wordt.

Hier gaat het overigens aardig: ik ben ziek. Bah. Eigenlijk was ik vrijdag al niet lekker, toen ben ik wel gaan werken. Van het weekend aardig rustig aan gedaan, zondag wel naar een verjaardag van een vriendin geweest en dat had ik beter niet kunnen doen: ze heeft katten en daar ben ik mega-allergisch voor. En nu, met de zwangerschap, mag ik mn medicijnen niet. Nou, dat heb ik geweten! Verkouden, koppijn, echt vreselijk. Ben maandag toch nog gewoon gaan werken (nouja, gewoon), 's middags nog naar de bul-uitreiking van mijn zus en toen ging het kaarsje uit. En nu ben ik dus ziek, bah. En het vervelende is dat het hoofdpijn is: dan kun je direct nix meer. Inspanning gaat niet, lezen niet, tv kijken niet, computeren eigenlijk ook niet. Nouja, ik zal maar veel gaan slapen dan, dan gaan de dagen het snelste voorbij.

Balen is dat ik deze week op werk 2 deadlines had die ik nu dus niet haal: extra vervelend, dat speelt ook nog eens in mn achterhoofd mee. Maarja...kan ik nix aan doen. En normaal ben ik nooit ziek: extra wrang.

We hebben trouwens gisteren een leuke lamp gekocht voor in de babykamer (online besteld hoor, ik kom de deur niet uit behalve voor mijn vk-bezoekje van vanmiddag). Bij HEMA.nl (kan ook bij http://www.fantasie-rijk.nl, dan naar kinderlampen), dan kun je zelf een foto/plaatje op een hanglamp laten drukken .Echt leuk! We hebben het via de HEMA gedaan, een plaatje van een kikker (kan het plaatje zo niet vinden), echt heel leuk!

Nou meiden, ik ga maar eens ontbijten: dat gaat gewoon door (zeker nu ik zwanger ben). Mier en Twinkel, sterkte in de spanning en ik hoop voor jullie op een prachtig kerstcadeau!

Liefs, Ukkie26

hey meiden,

wij zijn vanmorgen al in het ziekenhuis geweest voor de uitslagen,nou we stonden weer zo buiten want alles was GOED!!!!! ben aan 1 kant wel opgelucht!maar het is ook zo dubbel,waarom duurt het dan zolang? snappen jullie?

vandaag dag 27 nog niet ongesteld,vanmorgen toch maar een testje gedaan want was zo zenuwachtig! we dachten dat we allebei een heel licht 2e streepje zagen maar ik weet dus nog eigenlijk niks!

xxx

Oh Mier, wat fijn dat alles goed is! Toch een geruststelling denk ik.

En dat het lang duurt: zwanger worden is ook gewoon een kwestie van geluk. Soms hoor je mensen die voor de eerste heeel lang (lees: jaren) bezig zijn, en bij een tweede is het heel snel raak. Je kunt er geen peil op trekken.

Maar wel heel fijn dat alles goed is. Hoeven jullie dan niet meer naar de gyn toe (tenzij met goed bericht?).

En fijn dat je nog niet ongi bent, jammer dat de test niet duidelijk was. Morgen weer testen? Misschien een digitale test van ClearBlue, die zegt "zwanger" of "niet zwanger", is iets duidelijker misschien.

Spannend, spannend, spannend. Mijn duimen draaien overuren.

Liefs, Ukkie26

hey ukkie,

nee we hoeven niet terug meer!
alleen ik heb nog in januari een telefonische afspraak want krijg nog 1 uitslag en dat is van het chlamydia onderzoek maar geloof niet dat ik dat ooit heb gehad hoor!

ik wacht het vandaag en morgen nog af dan maar opnieuw testen!

ben er weer vandoor (ga ff naar mijn zus en moeder) ff mijn hart luchten

xxx

Oh Mier, wat spannend zeg!!!

En wat fijn dat de uitslagen goed zijn.
Bij ons zijn ze tot nu toe ook nog goed hoor, en idd ik heb ook wel eens het gevoel van waarom is het dan nog niet raak bij ons. Maar goed, het kan ook gewoon pech zijn dat het zolang duurt. Als het deze ronde niet raak is bij ons krijg ik een HSG, dan kunnen we zien of de boel wel doorgankelijk is bij mij.

Blijft het tweede lichte streepje trouwens op je test staan?
Anders zou ik zeggen streep = streep, dus ZWANGER.
Ik vind het echt superspannend voor je!

Ik hoop echt dat je zwanger bent meid, maar stiekum hoop ik ook dat je mij dan niet niet-zwanger achterlaat. Wij liepen toch altijd aardig gelijk met elkaar en ik zou het leuk vinden wanneer we dan ook samen zwanger blijken te zijn.
Duim...duim...duim!

Ik vind mijn temperatuur eigenlijk nog wel wat laag, maar het kan natuurlijk best.
Het is nu dag 24 en hij kan ook nog wel wat stijgen hè.
Ik had net tijdens het geven van de gymles ook wat vreemds.
Tijdens het warmlopen had ik toch pijn aan mijn (.)(.)!!! Dat heb ik anders echt nooit.
Ik durf niet teveel te hopen, maar dit zou toch een gunstig voorteken kunnen zijn!

Ik hoop snel goed nieuws van je te horen Mier!!!

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan