Hoi hoi,
Even snel een berichtje want ben finale van HNTM aan het kijken!
@Ukkie, snap dat het voor jullie wel even genoeg is met echo's. De schrik heeft er bij jullie goed in gezeten. Gewoon niet doen dan.
@Patricia, pfffff wordt al moe als ik je verhaal lees, ha ha! Toen ik nog studeerde kon ik er ook wat van, maar nu....
@Pink, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!!!!!!!!!! Veel geluk en natuurlijk veel klusplezier!
@Mier, ohhhh wat spannend bij jou. Je zit dus eigenlijk op een dag waarop normaal je menstruatie al verschenen is....???? Niet je uiterlijk nod, maar toch.... Ik duim echt superhard voor je!
Voor de vele vragen die jullie hadden over de pretecho; het wordt......
Een baby!!!!! Hahahaha, nee we weten niks..De meningen in mijn omgeving zijn ook verdeeld. Mijn team heeft een pot gemaakt en je moet inzetten op datum en tijdstip van de bevalling en geslacht. Hahaha, ben benieuwd wie er gaat winnen. In elk geval vond ik de echo heel erg overweldigend. Ik werd er echt emotioneel van. Mn man vond het ook fantastisch!was een cadeautje voor zijn verjaardag. Het maakt het echt zo echt en je ziet echt je kindje. Onze beeb is echt een knapperd!!! Maar dat zegt elke moeder, hahahaha! Voor de brabanders onder ons; ik weet dus een superadresje!
Nu maar eens kijken wie de finale gaat winnen.
Liefs Anoek