WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Wow Mier, wat fijn van de goede uitslag!! En wat spannend met de test!!!!!! Hou ons op de hoogte!!

Twinkel, klinkt ook positief!! Ben heel benieuwd, het zou toch wat zijn!!

Laten jullie mij niet als enige niet-zwangere wiebelmeid van het eerste uur achter hier???

Liefs Pink

Kan niet heel lang typen, want we hebben zo een afspraak staan voor het nieuwe huis...

pink en twinkel ik durf nog niet teveel te hopen hoor!!
ik vind het wel heel spannend nu! dag 27 ook alweer bijna voorbij,pfff! het is lang geleden dat ik een cyclus van 27 dagen heb gehad,wacht morgen nog af!

twinkel voor jou klinkt het positief!

pink hoe is het met je huis?? leuk hoor! al druk aan de klus??

xxx

Hoi meiden,

Hoe is het met iedereen? Is hier lekker druk geweest, gezellig!!
En wat is het spannend mier, hoop het zo voor je dat je nu zwanger bent!!! Gelukkig dat alle test uitslagen goed zijn.

Twinkel voor jou ook spannend... Hoop ook voor jou dat het raak is!! Wel goede voortekenen gevoelige borsten als je dat anders niet hebt. Heb je ook nog andere klachtjes??
Nou meiden ik duim voor jullie!!!!!! en voor de rest natuurlijk ook.

Liefs bo

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));
document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (11-12-07) 24w1d, 31 mrt uitgerekend, 19 dec. volgende controle VK.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 22w5d (11-12-07), 10 april uitgerekend,  2 januari volgende controle VK

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje, half juli uitgerekend  

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

- Pippie, 26 jaar, 1e ronde na miskraam, positieve ovutest 10 november, NOD 26 -27 november (even ruim aangehouden)

-mier1980,27 jaar, ronde 12,1e kindje,cyclus 24-28 dagen,nod tussen 16 dec. en 20 dec. testuitslagen goed!!!!!!!!!!!!

- vs77, 30 jaar, 15e ronde, nod rond  20 dec, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje, MM?

- vlinder, 14e ronde, nod rond 23 dec, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje, MM

- Twinkel3, 28 jaar, 1e kindje.
11e ronde, cyclus 26-36 dagen, positieve ovulatietest op 9 december.
Deze maand met Clomid en follikelmeting.
NOD 24 december

- Bo 25 jaar, 9e ronde, nod  30 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 13, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen  3  jan  en 15  jan (cyclus  29 - 40 dagen)

Wow, wat is het hier spannend!!
Ik heb zo ergens een gevoel dat dat niet voor niets is.   Het zou me verbazen als er geen zwangere bijkomt deze maand!

Mier, ik had ook de dig  test cb gebruikt, koop ze maar gerust per 3 (als het wel raak   is ga je vast nog wel een keertje testen, heb ik ook na een paar dagen opnieuw gedaan)

Twinkel, klinkt bij jou ook hoopvol!   Wanneer is je nod?  

Anoek, dat lijkt me echt geweldig zo'n 3d echo! Heb je al veel spulletjes gekocht voor de babayuitzet? kamertje al besteld enzo?  

Pink, succes met klussen. Wanneer ga je verhuizen?

Hier gaat alles op rolletjes, inmiddels alweer 10 week zwanger en maandag dan eindelijk de echo! Ben nogsteeds misselijk maar het went moet ik zeggen. Gewoon veel en vaak eten dan is het wel  te doen. Kan niet wachten tot iedereen het mag weten!

xxxTara  

He meiden,

hier weer eens een berichtje van deze kant.

Mier: wat super spannend zeg! Ik hoop voor je dat het echt raak is en je bij de volgende test twee dikke vette strepen ziet. Goed trouwens dat er verder nix mis is bij jullie.

Twinkel: bij jou is het ook al zo spannend. Hopelijk zijn de voortekenen goed.

Patricia: raar gedoe zeg bij jullie met het niet doen van testen. Nu maar hopen dat het deze eisprong raak is.

Pink: veel succes met je huis

de rest ook veel succes met alles.

Hier gaat het redelijk, maar ik merk dat er toch veel stress en spanning is want ik ben best moe enzo. We zijn bij de uroloog geweest en die denkt dat er waarschijnlijk een stapaderkluwen zit bij mijn man. We moeten over 5 weken terug komen en dan gaan ze een echo maken en krijgen we wat meer te horen. Het kluwen kan weggehaald worden en dan kan de zaadkwaliteit verbeteren. Dit is dus wel wat hoopvol, maar de vraag is hoelang het gaat duren voordat er verbetering is en of dat voldoende is om onze kansen op een natuurlijke zwangerschap groter te maken. Maar voor nu is er dus nog hoop en wordt de beslissing over eerder terugkomen naar NL gelukkig wat uitgesteld (scheelt weer in de stress).

groetjes
vs

MIERRRRRRRRRRRRRR, wat spannend maak je het zeg!!!
Een lichte streep? Verscheen die binnen de tijd of erna? Zou echt helemaal geweldig zijn. En net als Ukkie al zei, digitale test doen, die zijn het duidelijkst. Geen twijfel mogelijk. Ik heb ook eerst zo'n normale gedaan omdat ik de uitslagen van de digitale zo hard vind klinken als er Niet Zwanger staat... nu dus dag 27? Morgen nog een keer testen als je nog niet ongi bent? Heb j btw met ochtendurine getest? Pffff wat een vragen, maar die heb je zelf natuurlijk ook, ha ha ha!
Wel super dat alles goed is bij jullie en dat ze niks gevonden hebben. Fijn idee dat het dus moet kunnen zonder hulp.

Twinkel, ook bij jou spannend. Hoop het ook voor jou zo!

En niemand van jullie laat iemand achter, want we blijven allemaal hier!!! Pas als we allemaal zwanger zijn, maken we een wiebelmeiden-zwanger topic!

Heb het helaas nog steeds druk op mn werk... bleehhhh nog even volhouden. NOg 1 dagje en dan vakantie. Moet de 31e nog wel werken :-(
Verder alles hier wel oke. Ik geniet van alle beweging in mn buik.

Ukkie, beterschap meid. Goed voor jezelf en je kleintje blijven zorgen hé?!

Pink, schiet het al een beetje op met klussen?

Zo eerst even douchen. Vanavond niet veel leuks op tv. Morgen alweer de laatste aflevering van Babyboom. Gaan jullie kijken?

X Anoek

Terug
Bovenaan