WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Tara, ja is echt geweldig zo'n 3d echo! Heb me dit weekend wel goed uitgeleefd bij een prenatal-warenhuis met kleertjes en allerlei accesoires voor het kamertje. Het kamertje hadden we met 11 weken al besteld. Beetje vroeg, ha ha, maar het voelde gewoon zo goed. Hebben jullie het nog niemand verteld?
Spannend de echo. Dan weet je ook precies wanneer je uitgerekend bent. Ga je nog prenatale testen laten doen of zien jullie daar ook vanaf?

X

Anoek, wij doen dus geen prenatale testen, ik ben zo blij dat ik zwanger ben. Als blijkt dat iets niet helemaal goed is, dan vind ik afbreken van de zwangerschap geen optie. Het kindje is zo welkom, ook als het down zou hebben (kans is heeeeel erg klein) of iets anders, dan  is dat nou eenmaal zo.  
Wij hebben tot nu toe dus alleen aan mn beste vriendin en vriend, broer en schoonzus en aan mn vader verteld.  Ben zo benieuwd hoe de reactie van andere mensen zou zijn.   En kan niet wachten om te gaan babyshoppen!

xxx tara  

hier ben ik weer,was weg want de man van de verzekering kwam om de verzekeringen door te nemen dus is net weg dus dacht effe berichtjes bijlezen.
wat een lieve leuke berichtjes van jullie!
ja vind het ook wel spannend hoor maar morgen nog afwachten!
ga nu naar bedje toe want morgen weer vroeg dag (05:45)
morgen reageer ik effe wat meer hoor

xxx

Hallo,

Wat leuk om weer te lezen hoe het met jullie allemaal gaat.

Mier heb vandaag al steeds tussendoor zitten kijken of je al nieuws had....het is dus heeeeeel spannend nog even maar..............ik heb echt een goed voorgevoel voor je en hoop dat mijn voorgevoel het juist heeft!

Tara. Veel succes en plezier met de eerste echo.

x-vlinder

Ooooooooh Mier wat spannend. Ga voor je duimen hoor!!!

Hier gaat alles goed, heb het erg druk op het moment!!! Vrijdag weer naar het ziekenhuis voor folikelmeting, ben benieuwd!!!

Nou ik ga weer. Moet nog ff wat strijken (was laat thuis uit mijn werk) en dan douche en snel mijn bedje in, mijn wekkertje gaat weer om 7 uur!!!

Welteruste meiden
Liefs xxx

Ik was zo benieuwd of je al meer weet Mier, maar nog geen berichtje van jou.
Ik kijk vanmiddag nog wel weer een keer.
Tot die tijd duim ik nog hard voor je meid!!!]

Liefs, Twinkel3

Hè, nog geen bericht van jou Mier.

Nou, geen bericht goed bericht hoop ik dan maar.

Ik ben er trouwens achter hoe ik mijn templijstje op het forum kan plaatsen.
Leuk hè!

Ik zet hem er meteen maar even bij.

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan