WIEBELMEIDEN 5!!!!!

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (11-12-07) 24w1d, 31 mrt uitgerekend, 19 dec. volgende controle VK.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 24 weken  (20-12-07), 10 april uitgerekend,  2 januari volgende controle VK

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje, half juli uitgerekend  

-mier1980,27 jaar, in ronde 12 zwanger van 1e kindje,eind augustus uitgerekend

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

- Pippie, 26 jaar, 1e ronde na miskraam, positieve ovutest 10 november, NOD 26 -27 november (even ruim aangehouden)

- vs77, 30 jaar, 15e ronde, nod rond  20 dec, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje, MM?

- vlinder, 14e ronde, nod rond 23 dec, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje, MM

- Twinkel3, 28 jaar, 1e kindje.
11e ronde, cyclus 26-36 dagen, positieve ovulatietest op 9 december.
Deze maand met Clomid en follikelmeting.
NOD 24 december

- Bo 25 jaar, 9e ronde, nod  30 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 13, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen  3  jan  en 15  jan (cyclus  29 - 40 dagen)

Zo ik kom net uit mijn werk en wilde natuurlijk gelijk ff kijken af er nieuws was van mier. Zo en wat voor nieuws.

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HET IS JE ZO GEGUND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GENIET ERVAN HE!!!!!!!!!!!!!!!!EN BEDANKT VOOR DE GLITTERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jippie!!!!! Mier is zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is echt geweldig. Van harte gefeliciteerd! Een mooi kadootje zo aan het eind van het jaar. Kan je het al een beetje beseffen of zit je nog steeds met ongeloof naar de stick te staren?
Ik zit nu even snel op mijn werk te kijken want ik was veel te nieuwsgierig of je ondertussen al iets wist.

HIEP HIEP HOERA

wauw mier, je bent gewoon ZWANGER!!!!!

Echt helemaal geweldig! Ben zo blij voor jullie.

xxx Tara

wat een lieve berichtjes  ik heb gewoon tranen in mijn ogen!

anoek je had gelijk hoor

kan het nog steeds niet geloven,ben al vanaf 5 uur wakker en kan niet meer slapen!

xxx

WAUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!

Mier, geweldig - JE BENT ZWANGER!!!

SUPERGEFELCITEERD MEID!!!

Wat een supernieuws zeg. Ik zit hier met natte oogjes een berichtje voor je te typen.
Het was gisteravond superlaat toen ik thuis kwam, maar ik kon vanmorgen niet langer in mijn bedje blijven liggen, ik was zo benieuwd!

Wat geweldig zeg!!!

Ik ben echt superblij voor jullie!

Geniet er lekker van meid en kijk nog maar flink vaak op de test, want volgens mij loop jij ook nog met je hoofd in de wolken!!!

Ik hoop dat ik en de andere nog niet zwangere meiden flink wat van je glitters hebben gevangen en hoop dat we allemaal mama mogen worden in 2008!

Heel veel liefs,

Twinkel3

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (21-12-07) 25w4d, 31 mrt uitgerekend, 16 jan. volgende controle VK.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 24 weken  (20-12-07), 10 april uitgerekend,  2 januari volgende controle VK

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje, half juli uitgerekend  

-mier1980,27 jaar, in ronde 12 zwanger van 1e kindje,eind augustus uitgerekend

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

- Pippie, 26 jaar, 1e ronde na miskraam, positieve ovutest 10 november, NOD 26 -27 november (even ruim aangehouden)

- vs77, 30 jaar, 15e ronde, nod rond  20 dec, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje, MM?

- vlinder, 14e ronde, nod rond 23 dec, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje, MM

- Twinkel3, 28 jaar, 1e kindje.
11e ronde, cyclus 26-36 dagen, positieve ovulatietest op 9 december.
Deze maand met Clomid en follikelmeting.
NOD 24 december

- Bo 25 jaar, 9e ronde, nod  30 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 13, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen  3  jan  en 15  jan (cyclus  29 - 40 dagen)

Meiden,

even een korte update. Ik ben dus (nog steeds) ziek, slaap heel slecht omdat ik onwijs verkouden ben. En dat sloopt. Pff. Zit al voor de vierde dag thuis, en ik zou de hele dag wel kunnen slapen. Pfoe!

Verder afgelopen woensdag naar VK geweest voor controle, alles gaat goed. Buikje is lekker klein, maar baarmoeder is goed van formaat (het groeit gewoon wat naar binnen denk ik). Bloeddruk is steeds lekker laag (100 over 60). Over 4 weken moet ik weer, dan ben ik ruim 29 weken. Dan moet ik bloedprikken omdat ik rhesusfactor negatief heb, en krijg ik een spuit (ook voor die rhesusfactor) in mijn been. Zal allemaal wel goed gaan, rhesusfactor negatief komt vaker voor.

Anouk, als ik vragen mag, waar heb jij/hebben jullie het kinderkamertje gekocht? Wij zijn nog op zoek (hebben al wel een wiegje), maar ik vind het wel duur hoor. Pfff. 1000 Euro voor een kamertje is niet raar...

Nou meiden, ik ga de pc weer verlaten, mijn hoofdpijn geeft aan dat ik weer moet gaan liggen.

Tot snel,

Liefs, Ukkie26

(MIER: geniet van het goede nieuws!!!!!)

Terug
Bovenaan