WIEBELMEIDEN 5!!!!!

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (21-12-07) 25w4d, 31 mrt uitgerekend, 16 jan. volgende controle VK.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 24 weken  (20-12-07), 10 april uitgerekend,  2 januari volgende controle VK

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, 24 dec termijnecho en 7 jan volgende controle VK  

-mier1980,27 jaar, in ronde 12 zwanger van 1e kindje,eind augustus uitgerekend

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

- Pippie, 26 jaar, 1e ronde na miskraam, positieve ovutest 10 november, NOD 26 -27 november (even ruim aangehouden)

- vs77, 30 jaar, 15e ronde, nod rond  20 dec, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje, MM?

- vlinder, 14e ronde, nod rond 23 dec, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje, MM

- Twinkel3, 28 jaar, 1e kindje.
11e ronde, cyclus 26-36 dagen, positieve ovulatietest op 9 december.
Deze maand met Clomid en follikelmeting.
NOD 24 december

- Bo 25 jaar, 9e ronde, nod  30 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 13, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen  3  jan  en 15  jan (cyclus  29 - 40 dagen)

Hey ukkie, wat balen dat je nogsteeds ziek bent. Hopelijk ben je met de kerst wel weer helemaal beter!

Mier, zit je  al de hele dag te grijnzen ?????  

xxx tara        

Arrghhhh.... Ukkie, ik denk dat ik nu heb wat jij laatst hebt... pijn... vooral bij het lopen. Heb dit eerder rond de 11 weken ook gehad en nu dus weer. Bandenpijn.....denk dat het weer een groeispurt is.

Natuurlijk mag je vragen waar we het kamertje gekocht hebben. Wij zijn geslaagd bij Babydump (wat een naam hé?) en idd een kamertje kost al snel €1000,-. Die van ons ook, iets er over heen zelfs. Maar ja, we hadden ook al gespaard voor de uk.

Fijn dat alles goed was bij de VK. Toch elke keer weer fijn om te horen hé? Vervelend dat je nog steeds ziek bent. Ik heb dat laatst oook gehad en de ellende is dat het met je zwangerschap dubbel zo zwaar is, want je kindje neemt gewoon de energie die je nodig hebt en je had al zo weinig door het ziek zijn.... Veel slapen meid! Heel veel beterschap!

Mier, al een beetje bijgekomen van het idee? hebben jullie al mensen ingelicht? Je hebt t vast je moeder al verteld ;-)

Ga nu even plat liggen, want kreeg net op mn kop van mn mannetje ;-)

Liefs

hey lieve meiden,

ik ben zeker in de wolken en zit de hele tijd te grijnzen!! hahaha ben echt zo blij!!
echt onvoorstelbaar!!

twinkel moest huilen van je e-card,echt zo lief!

xxx

Ha meiden,

babydump daar zijn we ook geweest. Die hadden aardig veel kamertjes...we gaan binnenkort naar een zaakje hier in de buurt, die zowel nieuwe als b-keuze-kamers heeft. Daar zullen we wel slagen.

We hebben trouwens het geld wel hoor, om een kamer te kopen, maar we vinden het gewoon het geld niet waard...(vooral mn mannetje niet...). Ach, we komen er wel uit. Wil het binnenkort wel hebben hoor, ben al bijna 26 weken, en soms zit er ook nog een tijd levertijd op...

En Anouk, vervelend he, die pijn bij het lopen! Met lopen is 'ie bij mij nu minder, maar met omdraaien in bed heb ik er wel last van. Pffff. Ach...ik blijf steeds maar zeggen: als dat alles is...

Ik ga maar eens opruimen, het is een bende hier, we zijn zowel met studeerkamer als met babykamer bezig en dat geeft troep.

Fijne middag, fijn weekend en tot snel.

Liefs, Ukkie26

PS: Mier, weet je al een manier om het grote nieuws te vertellen? Of heb je je mond al voorbijgepraat?

@twinkel jou nod komt ook al in zicht,nog steeds een hoge temp? ik hoop het wel!!
spannend weer he?

ik lig lekker op de bank zwangerschapboeken te lezen hahaha!!
voel me vandaag wel een beetje misselijk,en heb een weeig gevoel onderin! voor de rest geen klachtjes hoor!

xxx

@ukkie ; ik heb voor mijn moeder een romper gekocht met de ,,de liefste oma,, erop en voor mijn schoonmoeder een mok met dezelfde tekst,ik heb het nog niet verteld hoor! tegen niemand eerst maar de 12 weken doorkomen!

XXX

Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn Mier!! Geniet er lekker van. Hoe reageerde je mannetje? Was hij erbij toen je testte?

Twinkel, ik hoop het zo voor je..... Hoelang moet je nog tot je NOD?

Anoek, is bandenpijn tijdelijk of van langere duur? Doe in de tussentijd maar lekker rustig aan. Jij hebt nu ook vakantie toch?

Ukkie, wat gaat het alweer snel zeg!! Wat houdt rhesusfactor in?

Voor mij is het dag 8 vandaag. Ben heel benieuwd wat voor cyclus dit wordt en nog meer benieuwd naar de uitslag van de gyn op 3 januari. We krijgen dan alle uitslagen. Heb in ieder geval geen ontsteking of zoiets, want dan had de gyn afgelopen maandag al gebeld. We hebben nu lekker wat afleiding met ons nieuwe huis, dat is wel fijn. En Mier geeft me ook wel weer hoop, want na 12 rondes kan het dus nog wel gewoon..... Aan de andere kant ben ik ook wel een beetje bang dat jullie straks allemaal zwanger zijn en ik niet.....

Fijne avond!!

Pink

Terug
Bovenaan