WIEBELMEIDEN 5!!!!!

hey pink,

mijn vriend was er bij ja! hij was ook superblij!

ik had dat gevoel ook hoor! ik dacht straks is iedereen zwanger bahalve ik!
maar het komt goed pink! hoeveel x ben je nou ongesteld geweest??

hoe is het met het huis? schiet het al op?

xxx

Even tellen hoor!......13 keer!!
We gaan morgen weer klussen in ons huis, vanavond even relaxen!! Heb je babyboom ook gezien? Heb je met hele andere ogen naar gekeken denk ik?
Ik ben echt superblij voor je!! Ik zei tegen mijn mannetje: Mier is zwanger!! Hij: Mier???
Hij weet wel dat ik bij het forum ben en af en toe vertel ik hem wel wat, maar hij vond het heel super voor jullie, dat wel!!

Liefs Pink

ahhhhh wat lief!
ik heb babyboom vanmiddag gekeken,ik moest wel huilen! gek he?
ik heb me al voor moeders voor moeders aangemeld! ik moest dat gewoon doen van mezelf want het is niet voor iedereen vanzelfsprekend om zo maar zwanger te worden,dat ervaren we zelf wel he!

13 x ongesteld geworden ik 11 x dus alles kan nog!! poppie in ronde 18 en tara in ronde 13 ik dan in ronde 12 dus het komt echt wel goed hoor pink!

xxx

lekker dagje morgen klussen,wel lekker dan heb je ook wat afleiding!

heb je al vakantie?

xxx

Ja ik heb al vakantie...

zodra ik twee streepjes plas ga ik me ook meteen aanmelden, vind ik voor mezelf heel belangrijk...

Goed dat jij het ook hebt gedaan1!

Pink

lekker  vakantie!! wordt veel klussen in het huis of niet??

ik hoop dat het natuurlijk goed blijf gaan! vind het wel heel eng moet ik zeggen!

xxx

Hallo meiden,

Gisteren weer een drukke dag gehad, want we hadden bruiloft van vrienden.
Ze trouwden op een heel mooie locatie en natuurlijk was het weer helemaal af (rijp aan de bomen en 's avonds zelfs nog even sneeuw). Het plaatje was helemaal af.

En nu weer gewoon in mijn normale kloffie en zodadelijk maar eens naar de Appie Happie voor de kerstboodschappen.

Ik zit nu op dag 16 van mijn cyclus, maar ik vrees dat ik nu ook weer niet zwanger ben hoor. Mijn temperatuur daalt alweer wat (gisteren en vandaag 36,7) en dat is niet zo'n best voorteken. Mijn (.)(.) voelen ook weer wat normaler aan, dus ik bereid me maar voor op weer een tegenslag.
Dan dus op naar de HSG en de tweede ronde Clomid.

Mier, kun jij echt je mond nog dichthouden tot 12 weken???
Dat vind ik wel superknap van je zeg.
Vooral nu toch al een aantal mensen weten dat jullie met een kindje bezig zijn.
Het zou mij denk ik niet lukken.

Mocht het toch stiekum wel raak zijn bij ons, dan vertellen we het onze ouders, zussen en zwagers wel met de kerstdagen hebben we al gezegd.
Maar goed, ik denk dat ik wel gewoon ongesteld zal zijn met de kerst.

We zullen wel zien.
Tot nu toe in ieder geval nog geen bloed, dus nog wat moed.

Liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan