WIEBELMEIDEN 5!!!!!

anoek ik denk dat twinkel een spermaanalyse bedoeld of niet twinkel??

succes morgen bij de verloskundige!

ik heb net weer chocolade muffins gebakken! tenminste ik had het in de muffinbak gedaan en wilde het in de combi doen maar dat ging niet passen dus maar effe snel naar mijn schoonmoeder gereden en daar in de oven gedaan!  alleen had mijn hand verbrand aan de combi

fijne avond iedereen

xxx

He meiden,

het is rustig geweest vanavond.

Pink succes bij de ha. Laat je idd niet afschepen met een of ander iets. Zorg ervoor dat je de doorverwijzing krijgt.

Het is wel druk met meiden die afspraken hebben bij de ha, gyn, ed. We moeten bijna een extra lijstje maken met wie wanneer wat heeft, helaas :(. Ik hoop voor iedereen dat het  geen slecht  nieuws is.

Anouk gaan ze nog een echo maken of iets dergelijks van het kleine Anoukje of is het met name een controle voor jou?

Hier gaat alles zo zijn gangetje.

vs

Hey dames,

Hier nog geen rd te bekennen!
Mn temp is al dagen constant op 37.0 en was vanmorgen 37,1
Vorige mnd ben ik een week voor mn nod begonnen met temperaturen en toen zakte ie de dag voor mn nod al met 0,2 graden. Pfffff vind het nu dus ook wel heel spannend worden!!!
Verder heb ik eigenlijk geen kwaaltjes, alleen voel ik me soms behoorlijk gammel rond het middaguur. Na wat gegeten te hebben  is het wel  weer over.

Misschien morgenochtend maar  een testje wagen, heb dr nog 2 liggen.

liefs  tara  

Hoi Meiden,

Hier nog niets te melden, zit nog steeds te wachten op mijn ongi.

@Tara, Ik hoop het zo voor je. Ga voor je duimen meid. Laat die vedomde RD's maar lekker wegblijven
@Anoek, Succes bij de verloskundige. Altijd leuk he om daar heen te gaan. Ik heb trouwens op hyves je buikje gezien hoor, het groeit lekker he.
@Pink, succes vandaag bij de huisarts en laat je niet afscheppen hoor.

Sorry als ik iemand vergeten ben.
Nou ik ga weer, we moeten nog ff ontbijten

Liefs Patricia

Nou Tara, je houdt het wel spannend zeg! Ik duim hard voor je.
Je temperatuur ziet er in ieder geval goed uit. Op welke dag in je cyclus zit je nu?
Spannend is het hè om te gaan testen, vooral wanneer alles er gunstig uitziet.
Dit had ik vorige maand ook. Overtijd en een hoge temperatuur. Ik vond het toen ook best spannend om te testen, maar ik had helaas een lange cyclus terwijl ik die niet verwachtte. Oh, ik hoop zo voor jou dat het raak is!!!

@Anoek, veel succes bij de verloskundige vandaag.
Een semenanalyse is idd een spermaonderzoek (sorry voor m'n moeilijke taalgebruik).
Er wordt gekeken hoeveel levende zaadjes er aangetroffen worden, hoe snel ze bewegen en wat de vorm is. Volgens mij wordt ook de zuurgraad van het zaad bepaald. Nou ja, ik zal wel te horen krijgen of het goed of slecht is. Nog 2 dagen afwachten dus.

Ik ben best benieuwd naar de uitkomst en ben soms wel bang voor slecht nieuws. Maar goed, ik kan er zelf weinig aan sturen - dus is het gewoon afwachten.
We zullen wel zien.

@Mier, hoe is het met je hand? Wel uitkijken hoor, keukenprinsesje!

Hoe is het verder met iedereen?

Liefs,

Twinkel3

Hallo allemaal.

@Pink hoe is het gegaan bij de ha?

@Mier doe je wel voorzichtig met het bakken?

@Tara ik ben heel hard voor je aan het duimen hoor!

@Anoek veel succes bij de verloskundige vanavond.

@Bo alles goed met je?

@Patricia...al ongie?

Hier alles zijn gangetje. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen maar ik houd jullie op de hoogte als er nieuws is.

x-vlinder

het gaat goed met mijn handje hoor,alleen een beetje rood nog en de ribbels staan erin hahaha!

pink al nieuws??

tara wat spannend!

vlinder fijn zo snel die onderzoeken!

bo succes morgen!

twinkel nog 2 daagjes wachten!

patricia al ongi??

xxx

Hey!
Ik ben bij de HA geweest en kreeg meteen een doorverwijzing naar de gyn.
Hij heeft mijn templijsten bekeken en dat zag er allemaal perfect uit, zelfs die van 48 dagen. Het maakt dus niks uit hoeveel dagen mijn cyclus is, ik heb een goede eisprong blijkt uit de lijsten. Ik heb alleen te weinig hormoon en daarom duurt het soms lang voordat mijn eitje springt, maar dat heeft niks met kwaliteit te maken. Op 3 dec. hebben we een afspraak bij de gyn. Pas dan wordt er gekeken naar de zaadjes, eerder dus nog niet. Spannend........

Tara, nog niks?
Mier, dat krijg je van al dat bakken he? Haha, maar waren ze wel lekker?

Ik ga weer, heb het superdruk op het moment. Morgen ben ik vrij, dan ben ik er weer!!!

Liefs Pink

Terug
Bovenaan