WIEBELMEIDEN 5!!!!!

bo dat is terecht hoor!

ik ga lekker naar bed! morgen weer een lange dag (7:45/19:00) vandaag ook al van (6:45/17:00) dus ben bekaf!
slaap lekker iedereen!

xxx

He meiden,

er is weer veel afgeschreven zeg!

vlinder: je blijft erbij horen!

Bo: succes bij de ha donderdag. Je hebt reden genoeg om langs te gaan hoor! Het is prettiger om te weten of het wel of niet goed zit dan om in onzekerheid te blijven.

Patricia: het schiet niet op met de RD. Lijkt me erg balen dat ze er nog niet zijn want dan kan je ook niet door naar de volgende ronde.

Anouk: wat geweldig dat je wat gevoeld hebt. Ik hoop voor je dat de blauwe ribben zullen meevallen :)

Pink: goed dat het vooral als een opluchting voelt dat je woensdag naar de ha kan. Dan kunnen maanden lang duren he.
Wanneer gaan jullie ongeveer verhuizen?

Tara: ik blijf voor je duimen. En het wordt tijd dat er iemand weer goed nieuws komt vertellen.

Mier ik heb helaas geen tijd gehad voor de speculaas :(

Poppie: veel sterkte vandaag

Na zoveel rondes begint idd de vraag soms te komen of er iets mis is. Ik denk dat wij de stap richting ha ook snel zullen zetten. Ik vind het erg prettig om te merken dat ik niet de enige ben waarbij het wat langer duurt. De herkenning is groot. En Anouk, ukkie en de andere zwangere wiebelmeiden, ik vind het leuk om jullie verhalen te lezen en dat geeft ook hoop.

liefs
vs

Hallo meiden,

We stonden alweer op pagina 2, dat komt niet vaak voor!

Pink en Bo, veel succes bij de huisarts morgen en donderdag.
Laten jullie even weten hoe het is gegaan?
Ondanks dat ik het best even moeilijk had toen ik de afspraak had gemaakt met de huisarts (voor mijn gevoel toch de eerste stap in het medische gebeuren) gaf het ook wel opluchting dat er nu met ons meegekeken wordt waarom het nog niet is gelukt.
Vrijdag krijgen we uitslag van de semenanalyse. Best spannend.

@Anoek, geweldig zeg om leven te voelen. Lijkt me heel bijzonder.
Een collegaatje van mij was ook op de beurs geweest en vond het er ook erg druk.
Ik heb wel eens wat besteld bij simply colors. Ik vind dat je daar echt leuke kleding kunt bestellen. Verder heb ik me nog niet zo verdiept in de internetwinkels rondom zwangerschap en kraamkado's.

Ik vind het fijn dat we hier met een club meiden kunnen kletsen over alles wat ons bezig houdt. Jammergenoeg zijn er nog niet zo heel veel meiden zwanger en ik hoop dat hier snel verandering in komt. Ik vind het wel super dat jij, Anoek, lekker met ons mee blijft kletsen en ons niet achterlaat nu je zwanger bent.
Zo kunnen wij ook lekker met jou meegenieten van jouw zwangerschap.
Ik voel me dan ook niet echt aangetrokken tot het forum "als zwanger worden langer duurt". Ik lees er wel eens wat rond, maar voel me bij jullie nog veel meer op m'n plek.

Laten we het lekker zo gezellig houden meiden!

Liefs,

Twinkel3

Hey meiden,

ik las net het topic 'Eerste ronde, één keer klussen...'! Wow, daar kunnen wij alleen nog maar van dromen.....
Morgen naar de HA, ben erg benieuwd. Ik laat me niet wegsturen met weer één of ander dom advies. Jullie horen het morgenmiddag wel, ik ben erg benieuwd wat'ie zegt....

Ik ga weer, kort maar krachtig de laatste tijd, maar we zijn superdruk ivm ons huis, hypotheek, enz. enz.

Liefs Pink

Hoi meiden,

Twinkel spannend vrijdag uitslag, ben je zenuwachtig of heb je zoiets van ik laat het allemaal over me heen komen?

Pink jij ook succes morgen!!

Vs jij ook binnenkort naar de ha, hoop voor je dat het niet meer nodig zal zijn.

Het wordt idd weer tijd voor een zwangerer wiebelmeid!!!!!

liefs bo

pink succes morgen bij de ha,en je eigen niet laten afschepen hoor!

bo ook succes bij de ha,hopelijk snel duidelijk voor je mannetje!

vs ik hoop dat geen verdere stappen nodig zal zijn!

twinkel voor jou nog een paar spannende dagen om te wachten!

tara al ,,andere,, gevoelens? morgen iig je nod,ik hoop dat ze wegblijven!

xxx

Ook van mij even een snel en kort berichtje. Was ook laat thuis en ben erg moe van een lange drukke dag werken.

Tara, ik duim voor je dat die ellendige RD's weg blijven!

Pink, succes morgen.

Twinkel, spannend voor jou vrijdag. Wat is eigenlijk een semenanalyse??? Zwemmers onderzoek? Misschien wel een heelstomme vraag, maar het zei me niet zo veel.

Hier alles ok.Morgen naar de VK.
 Dat is morgenavond en ik moet morgen ook eea in huis doen, dus weet niet of ik tijd heb om hier te posten. Dan weten jullie dat vast, zodat jullie niet het ergste gaan denken.

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan