WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Hoi hoi,

Even snel voor het eten!

Tara, spannend zeg! Je temp ziet er inderdaad veelbelovend uit. Hopelijk is het een echt voorteken. Ik duim voor je.

Twinkel, het is me helder! Kan me voorstellen dat je het spannend vindt. Nog 1 nachtje..

Pink, goed zo meid! De doorverwijzing die je wilde. Jullie zitten met de afspraken bij de gyn vlak bij elkaar. Mier moet de 5e. Hoop dat jullie steun hebben aan elkaar.

Vs, nee ik krijg geen echo. Die krijg je in principe maar 2 keer vergoed tijdens de zw. De termijn echo rond de 12 weken en de screeningsecho rond de 20 weken. Mn bloedverlies was aanleiding voor een extra echo, dus geluk bij een ongeluk zeg maar. De screeningsecho hebben we volgende week. Vanavond gewoon controle; gewicht, bloeddruk, groei (uitwendig voelen of de baarmoeder goed groeit) en hartje luisteren! Dat laatste is natuurlijk het allerleukste! De weegschaal de minste, ha ha ha!!
Ik zal vanavond nog verslag doen!

Eet smakelijk allemaal en tot straks.

X

Hoi meiden,

Tara spannend, voel je je ook anders? Zal voor je duimen!!!!!

Pink goed nieuws dat het er allemaal goed uit ziet bij je. Hoop dat het volgende maand bij de gyn ook goed is!

Hier weinig te melden, morgen met me man naar de huisarts, ben benieuwd.

X bo

Ha meiden,

ik schaam me diep...dat ik hier zo onwijs lang niet meer geweest ben. Kan allemaal mooie excuses verzinnen (forum deed raar, inloggen werkte niet), maar punt blijft dat ik veeeeeeeel te lang niets van me heb laten horen en dat ik heeeeeeel veel moet bijlezen (dat ga ik niet redden vanavond...hihi).

Het gaat hier prima! Heb wat last van moeheid, verder niets. Buikje groeit langzaam door, ik zit al bijna op de helft (vandaag 19w2d), gaat echt ongelofelijk snel. Ik voel sinds 1,5 week de kleine schoppen, manlief kan het van de buitenkant ook voelen. Voelt erg apart, leuk ook. En toch weer een bevestiging dat het goed zit.

Ben vorige week voor controle naar vk geweest, alles gaat prima. Bloeddruk goed, hartje ukkie goed. Gewicht doen ze niet aan, ik denk dat ik nu een kilo of 2 ben aangekomen, niet al te veel dus. Ze wegen bewust niet, omdat ze af en toe discussies kregen van "de weegschaal thuis gaf een kilo meer/minder aan". Alsof dat wat uitmaakt! Nee dus. Om die discussies niet/zo weinig mogelijk te voeren, wegen ze niet elk bezoek.

Volgende week donderdag, bij 20w3d heb ik de 20-wekenecho. We zijn benieuwd hoe ons ukkie gegroeid is! We willen het geslacht niet weten...we laten ons bij de geboorte wel verrassen.

Ik ga per 19 november trouwens beginnen met mijn nieuwe baan. Ik blijf (ongeveer) dezelfde werkzaamheden doen (werk trouwens bij de Belastingdienst), ik krijg alleen een ander werkpakket en moet 3 verdiepingen omhoog verhuizen...Heb er zin in!

We zijn ook al bezig met de babykamer: de muren hebben we afgelopen zaterdag geverfd, het kozijn van het raam moet nog. Ik ga binnenkort een wiegje kopen (van amigo's amiga's), ook zijn we naarstig op zoek naar een kinderwagen (da's best lastig trouwens).

Nou meiden, allemaal het beste en tot snel!

Ukkie26

ukkie dat is zeker lang geleden hahaha,fijn dat het zo goed gaat.

spannend zeg dat je gaat verhuizen op je werk hahaha

bo spannend voor je morgen,succes

xxx

Ukkie, fijn dat alles goed gaat met de zwangerschap!

Bo, krijgen jullie morgen uitslag of moet je de zwemmers inleveren?  

Pink, ben je nu een beetje opgelucht dat je eisprong toch wel goed werkt?

Hier nogsteeds geen rd te zien! Heb wel het gevoel dat ze elk moment kunnen komen. Ben benieuwd wat mn temp morgen doet? Zit nu op dag 27 maar weet zeker dat mn ei woensdag 2 weken terug was.

Gr Tara

Hallo!!!

Alles was goed bij de verloskundige!!!!!!!!!!!!!

Baarmoeder en dus kindje groeien goed. Bm nu tot 2 cm onder navel. Hartje was lastiger te horen,omdat die kleine dus heel beweeglijk was en steeds wegzwom, ha ha!!! Nu al zó eigenwijs;-)   Via de bloedvaten was het wel te horen of zoiets, maar dan is het geluid anders. Het hartje klopte wel goed hoor! Was gewoon jamme romdat mn man in het buitenland zit en ik het weer wilde opnemen. Dat is dus niet zo goed gelukt.   Mn bloeddruk was ook goed, gewichtstoename normaal (helaas wel wat meer dan Ukkie :-( )

Ukkie, fijn om te horen dat alles goed is.Ikmiste je al en maakte me een beetje zorgen. gelukkig is dat nergens voor nodig! Ik ben morgen 18 weken en wij hebben volgende week vrijdag de echo (19+1 weken). Iets eerder zodat mn man ook mee kan. Jij ben inderdaad echt bijna op de helft. Ik mag nog 2 weken!

Nu ga ik nog even bankhangen voor ik ga slapen!

Liefs

Goeiemorgen allemaal!!!

Was   vanmorgen echt zoooo zenuwachtig, was ieder uur wakker! Om half 7 had ik het echt niet meer. Snel temp opgenomen was 37.0 dus niet verontrustend. Toen snel naar de wc en de test gedaan!!!

ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!

Kan het nog niet goed geloven, ben wel heeeeel erg blij!!! Ben eerst nog wel een beetje afwachtend, want heb een half jaar geleden ook een positieve test gehad, en toen kwamen de RD een dag later alsnog langs.

Hier de glitters *****************************
Hoop dat jullie me snel volgen!

Jeetje, had het dus echt niet meer verwacht in ronde 13.
liefs van een hele blije Tara

Terug
Bovenaan