WIEBELMEIDEN 5!!!!!

ik vind de midnight,capri en de strawberry ook heel mooi!
dus eigenlijk allemaal wel  ik heb ze vandaag weer bij prenatal zien staan,echt gaaf!
wist toen ik stopte met de pil welke ik al wilde en dat is nu nog steeds zo dus dat is wel een goed teken!
heb je de buzz 3 of de buzz 4?? ik denk dat wij de 3 nemen alhoewel ik de 4 ook wel mooi vind hoor!

xxx

Hallo,
dank je wel voor jullie felicitaties allemaal. Het begint steeds meer door te dringen dat het echt weer zo ver is.

Leuke site, Anouk.
Jeetje al die namen van die wandelwagens zijn echt abracadabra voor mij, zal me er ook eens in gaan verdiepen. Het enigste wat ik weet is dat ik een wit babykamertje wil en de kroonluchter van de lief! site. Die vind ik echt geweldig.

Bo, naar curacao, geweldig, heel veel plezier, lekker genieten!!

Nou, ik moet nog 1 nachtje werken en dan zit het er weer op!!
Heerlijk!

Liefs Pippie

We hebben de Buzz 3! Persoonlijk vind ik de 4 niet zo mooi. Wij wisten al heel lang dat het een 3-wieler moest worden, dus dan is de keuze makkelijk, hahaha! Ik vind de 3-wieler ook fijner rijden dan de 4-wieler, maar ook dat is persoonlijk denk ik!

Je hebt dus nog even wat om over na te denken Mier! Kleur en model! Wist je trouwens dat je er nu ook een XL-zitje bijkrijgt? Dat staat bijna nergens en op de sites zie je alleen het zitje wat je als eerste gaat gebruiken. Het eerste zitje kunnen ze vrij snel in en de tweede kan je doorgebruiken tot een jaar of 3,5... afhankelijk van de grootte van je kindje natuurlijk!

Vannacht weer waardeloos geslapen.... ook weer gedroomd over de zwangerschap. Deze keer dat de kraamzorg waardeloos was en we een nieuwe hulp kregen en die was weer niet goed... erg hé? Ukkie, heb jij daar ook last van?

Wat gaan jullie vandaag doen? Ik niet veel denk ik... beetje opruimen... Morgen weer werken... bleeehhhhhh

Liefs

hey anoek,

ja dat wist ik van de xl seat (ik heb de buzz al helemaal uitgepluisd) hahaha
ja hij is erg leuk he!!

xxx

vervelend dat je zo droomt over je zwangerschap,maar het zal wel goedkomen joh!
vandaag gaan wij ook niet veel doen,lekker beetje luieren!

xxx

Ja, hihihi, lekker luieren! Ik loop nog in mn pyama ;-)

Het is wel koopzondag hier, dus misschien nog even de stad in??? Ik heb eigenlijk nergens zin in...moet morgen weer werken en heb helemaal GEEN zin...
Wie moet morgen nog meer werken?

X

Terug
Bovenaan