WIEBELMEIDEN 6!

Mier, sorry was je helemaal vergeten succes te wensen... Hoe vond je het zo de eerste keer? Wel een beetje gek hé? Ik vond het vooral vreemd om in een wachtkamer te zitten met dikke buiken-dames en bij mij was nog niks te zien, ha ha!! Nu is het andersom. nog 5 weken, dan ben je rond de 11 weken of niet? Dacht al dat het zoiets zou worden, ook al wil je zelf het liefst zo snel mogelijk weten of alles goed zit. Maar weet je, zolang je geen krampen en bloedverlies hebt, moet je er gewoon vanuit gaan dat alles goed zit! Dus jij bent lekker heerlijk zwanger!! Wat wel heel leuk is is dat je kindje eigenlijk helemaal af is met 11 weken, armpjes, beentjes, handjes, voetjes, alles erop en eraan en dat is wel super om te zien. Leuker dan een hompje vlees met een week of 8... vond ik dan hé? Maar eigenlijk is elke echo leuk!!!

Pippie, succes morgen. Laat je weten hoe het is geweest?

Patricia, begrijp ik uit je verhaal dat je nu voorlopig niet meer op het forum komt? Mogen we wel krabbelen op hyves, gewoon om even gedag tezeggen?

Pink, hoe staat het met de klusperikelen in jullie huisje? Schiet het een beetje op?

Hier alles wel ok. Vandaag gelukkig wat beter dan gisteren, maar pijn is nog niet helemaal weg. Ik hoop dat het de komende dagen steeds wat minder zal worden.
Zal vrijdag op mn vrije dag de nieuwe buikfoto's eens op de laptop gaan zetten, zodat ik ze kan mailen of op hyves zetten. Heb van 22 weken en 26 weken.
Naast die pijntjes geniet ik wel van elke beweging in mn buik. Ons kindje is een druktemaker en soms leidt dat toch wel af. Zit ik in een overleg begint die kleine te trappelen en is mn aandacht even helemaal weg. Ik begin nu toch wel erg nieuwsgierig te worden naar mn kindje. Hoe zal het eruit zien op wie zal het lijken... denk er best vaak aan. Aangenaam tijdverdrijf

Liefs Anoek

Dat heb ik ook al wel eens gehoord Mier (van die koorstlip). Wel iets om mee op te passen dus.

Ik kijk ook erg uit naar maandag hoor.
Ik lees zo vaak nog berichten van meiden waar het toch niet goed is gegaan en dan maak ik me meteen weer zorgen. Het merendeel gaat gelukkig wel goed en daar probeer ik ook wel vanuit te gaan hoor, maar toch knaagt er ergens in mij iets dat zegt dat het altijd nog mis kan zijn.
Maar goed, volgens mij hoort die onzekerheid er ook wel bij hoor en blijf je altijd uitkijken naar  de volgende controle en de volgende bevestiging dat het er goed uitziet.

Liefs,

Twinkel3

Hey Anoek,

Ben benieuwd naar jouw buikfoto's hoor! Je zult al wel weer flink gegroeid zijn.
Ik kan me ook helemaal verheugen op het moment dat ik ons kleintje kan voelen, dat lijkt me echt een supermoment.
Met hoeveel weken voelde jij de kleine eigenlijk?

Liefs, Twinkel3

hey anoek;

dan ben ik 11 weken en 5 dagen dus al bijna 12!!!

leuk dat je uk zo aanwezig is,fijn hoor om te voelen dat het goed zit!!

hey twinkel;

eng is die gedachten he,maar daar willen we niet aandenken maar het is wel de realiteit,maar de eerste maand is 60% kans op een miskraam en de 2e maand zakt het al tot 30% en de 3e maand is nog maar 10%!!! dus we moeten maar vanuit gaan dat het gewoon goed zit!

xxx

Twinkel en Mier, niet druk maken over of het mis kan gaan, maar genieten!!
Ik heb er eigenlijk heel weinig over nagedacht. Voor mijn gevoel zat het gewoon goed en dat bleek ook zo te zijn. Vertrouw dus ook wat meer of je gevoel en dat gevoel is bij jullie wel goed. Klinkt misschien een beetje cru, maar als het niet goed is, kan je er niks tegen doen...

Ik voelde de kleine voor het eerst met 17 weken, ondanks dat mijn placenta aan de voorkant ligt, dus erg vroeg. Gemiddeld is het tussen de 18-22 weken, maar als de placenta aan de voorkant ligt voel je het vaak een week of 2 later pas. Echt schoppen voel je dan nog niet hoor, het waren een soort plopjes. Ik ken ook verhalen dat ze het met 14 weken voelde (placenta achterkant) en 26 weken... dus het is echt bij iedereen anders. Maar bijzonder is het wel. Mijn man kon het uitwendig voelen ergens rond de 20/21e week.

probeer er echt van te genieten!! ben echt supertrots!!
weet je wat ik voor gevoel heb?? dat ik op mijn vadersoverlijdingsdag beval!! 3 september!

xxx

Hoe zou je dat vinden?

Zou het wel heel symbolisch vinden, zeker als jullie een jongentje krijgen dan...

Ik loop kans om op mn vaders verjaardag te bevallen, of die van mn broertje...

Hallo allemaal,

Mier, toch spannend he, zo'n eerste bezoek aan de VK. Vond ik wel althans. En met ruim 11 weken kun je echt al heel veel zien op de echo. Toen ik 'm kreeg was ik 10w3d, en we zagen de armpjes en beentjes al bewegen, en het hartje kloppen natuurlijk. Echt zo bijzonder!

Pippie, jij veel plezier/succes bij de echo morgen.

Hier alles prima. Heb, sinds mn vrije week vorige week, weer best veel energie, een dagje werken is niet al te vermoeiend. Gelukkig maar, ik moet ook nog wel even...ben toch wel aan het aftellen (ook al lijkt de tijd dan alleen maar langzamer te gaan).
Ukkie is ontzettend actief de laatste paar dagen, het lijkt wel alsof het geen slaap nodig heeft... ik word er inderdaad best wel eens door afgeleid (zeker in een - iets te lange en saaie - vergadering op werk), maar ik vind het eigenlijk alleen maar een gezellig gevoel en het maakt me erg nieuwsgierig naar hoe ons ukkie eruit ziet. Eigenlijk kan ik niet wachten!

Meiden, fijne avond, ik ga (weer) met een boek in bed. Mannetje is sporten, dus voor hem hoef ik niet wakker te blijven...

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan