A
Anoniem
Guest
Mier, sorry was je helemaal vergeten succes te wensen... Hoe vond je het zo de eerste keer? Wel een beetje gek hé? Ik vond het vooral vreemd om in een wachtkamer te zitten met dikke buiken-dames en bij mij was nog niks te zien, ha ha!! Nu is het andersom. nog 5 weken, dan ben je rond de 11 weken of niet? Dacht al dat het zoiets zou worden, ook al wil je zelf het liefst zo snel mogelijk weten of alles goed zit. Maar weet je, zolang je geen krampen en bloedverlies hebt, moet je er gewoon vanuit gaan dat alles goed zit! Dus jij bent lekker heerlijk zwanger!! Wat wel heel leuk is is dat je kindje eigenlijk helemaal af is met 11 weken, armpjes, beentjes, handjes, voetjes, alles erop en eraan en dat is wel super om te zien. Leuker dan een hompje vlees met een week of 8... vond ik dan hé? Maar eigenlijk is elke echo leuk!!!
Pippie, succes morgen. Laat je weten hoe het is geweest?
Patricia, begrijp ik uit je verhaal dat je nu voorlopig niet meer op het forum komt? Mogen we wel krabbelen op hyves, gewoon om even gedag tezeggen?
Pink, hoe staat het met de klusperikelen in jullie huisje? Schiet het een beetje op?
Hier alles wel ok. Vandaag gelukkig wat beter dan gisteren, maar pijn is nog niet helemaal weg. Ik hoop dat het de komende dagen steeds wat minder zal worden.
Zal vrijdag op mn vrije dag de nieuwe buikfoto's eens op de laptop gaan zetten, zodat ik ze kan mailen of op hyves zetten. Heb van 22 weken en 26 weken.
Naast die pijntjes geniet ik wel van elke beweging in mn buik. Ons kindje is een druktemaker en soms leidt dat toch wel af. Zit ik in een overleg begint die kleine te trappelen en is mn aandacht even helemaal weg. Ik begin nu toch wel erg nieuwsgierig te worden naar mn kindje. Hoe zal het eruit zien op wie zal het lijken... denk er best vaak aan. Aangenaam tijdverdrijf
Liefs Anoek
Pippie, succes morgen. Laat je weten hoe het is geweest?
Patricia, begrijp ik uit je verhaal dat je nu voorlopig niet meer op het forum komt? Mogen we wel krabbelen op hyves, gewoon om even gedag tezeggen?
Pink, hoe staat het met de klusperikelen in jullie huisje? Schiet het een beetje op?
Hier alles wel ok. Vandaag gelukkig wat beter dan gisteren, maar pijn is nog niet helemaal weg. Ik hoop dat het de komende dagen steeds wat minder zal worden.
Zal vrijdag op mn vrije dag de nieuwe buikfoto's eens op de laptop gaan zetten, zodat ik ze kan mailen of op hyves zetten. Heb van 22 weken en 26 weken.
Naast die pijntjes geniet ik wel van elke beweging in mn buik. Ons kindje is een druktemaker en soms leidt dat toch wel af. Zit ik in een overleg begint die kleine te trappelen en is mn aandacht even helemaal weg. Ik begin nu toch wel erg nieuwsgierig te worden naar mn kindje. Hoe zal het eruit zien op wie zal het lijken... denk er best vaak aan. Aangenaam tijdverdrijf
Liefs Anoek